AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Elysium: http://www.imdb.com/title/tt1535108/

Slap slap slap, vond het allemaal maar minimaal. Het is van dezelfde regisseur/ schrijver als "District 9" maar die was toch echt wel een stuk beter.

6/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had hem al gedownload, maar die gaat weer weg dus :roflol:

Vorige week ook nog Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996) gezien. Is gewoon heerlijk jeugdsentiment. :D Er wordt wel heel gretig gepersifleerd op Boyz N The Hood. :p Die heb ik toevallig vorige maand ook gezien. Er wordt wel heel nice de draak gestoken met de standaard 'negerfilm', alsook met de idee van 'onderdrukte n*gers in de hood die het zo slecht hebben'. 7/10

Lone Survivor

Een film gebaseerd op waargebeurde feiten, hier en daar wat aangedikt. Erg goede film, die een behoorlijke indruk achter laat. Op het einde begonnen mijn ogen toch even te prikken.

8/10

MV5BMjA0NTgwOTk5Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMjE3NDc5OQ@@._V1_SX640_SY720_.jpg

Escape plan gezien met Arnold en Sylverster.
Sommige dingen in de film zijn zwaaar onmogelijk en nep. Ook sommige acteer stukken.
Ondanks dat wel een plezierige film om naar te kijk.

6,9/10

Ik ben al een tijdje op zoek naar de film 'The Relunctant Fundamentalist'

Alleen kan ik hem nergens vinden (yify, kat etc)

Iemand die hem wel kan vinden?

Noo, ik krijg dan die Catching fire troep van hunger games

ja heb een account gemaakt.
Maar idd leuke site, thanks! (moet ff karma verdelen)

• Like
Waarderingen: YOGI
Elysium: http://www.imdb.com/title/tt1535108/

Slap slap slap, vond het allemaal maar minimaal. Het is van dezelfde regisseur/ schrijver als "District 9" maar die was toch echt wel een stuk beter.

6/10

Vond dit ook een waardeloze film eigenlijk.. Onzin thema en het einde slaat nergens op..

Want... (obvious spoiler)

Op het einde worden die alles genezende pods naar de Aarde gestuurd, en doen ze alsof dat een ongelofelijk mooi, heroïsch happy end is. Maar degenen die nog op Aarde leven zijn allemaal rebellen/anarchisten/criminelen hoe je het ook wilt noemen. Dat nu iedereen van z'n ziektes kan genezen verandert daar niks aan. Het logische gevolg van zoiets is dat die pods het onderwerp worden van de volgende reeks bloedige oorlogen op Aarde. Wie de pods in z'n macht heeft, heeft de macht. Komt erop neer dat niet veel op Aarde er beter van worden.. :p

A seperation (2011) [Link niet meer beschikbaar]

IMDB 8,5 staat op plaats 101 van de top 250

Wat een super film! Bizar dat ik deze film pas nu heb gezien, maar beter laat dan nooit! Is ook gelijk mijn eerste keer dat ik een film iraanse film, en gelijk geintresseerd in meerdere films van de regisseur..

Sterke acteurs, goede drama film, spannend verhaal, gewoon een meesterwerk!

Persoonlijk cijfer: 9

A seperation (2011) [Link niet meer beschikbaar]

IMDB 8,5 staat op plaats 101 van de top 250

Wat een super film! Bizar dat ik deze film pas nu heb gezien, maar beter laat dan nooit! Is ook gelijk mijn eerste keer dat ik een film iraanse film, en gelijk geintresseerd in meerdere films van de regisseur..

Sterke acteurs, goede drama film, spannend verhaal, gewoon een meesterwerk!

Persoonlijk cijfer: 9

Vond het persoonlijk echt een extreme tegenvaller. Irriteerde me aan de meeste karakters en heb het idee dat de film alleen scored vanwege het onderwerp en het land van herkomst.

Zelf vond ik in soortgelijk genre 'incendies' of '4 months, 3 weeks, 2 days' of '3 iron' eigenlijk stukken beter.

Terug
Naar boven