- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over wolf of wall street. Film gezien. Leuke mix tussen boiler room en american pie ofzo. Aardig vaak moeten lachen maar boordevol de gebruikelijke cliche's en voorspelbaar als wat en over the top. Blijft niet meer over als een leuke komedie.
Leuke american pie soundtrack ergens op het einde ook btw.![]()
Nou ik snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over wolf of wall street. Film gezien. Leuke mix tussen boiler room en american pie ofzo. Aardig vaak moeten lachen maar boordevol de gebruikelijke cliche's en voorspelbaar als wat en over the top. Blijft niet meer over als een leuke komedie.
Leuke american pie soundtrack ergens op het einde ook btw.![]()
Rush: zeker prima sportfilm (waar ik normaal geen fan van ben): 8-
The Hobbit 2: flinke meevaller. Flink lopen irriteren aan die lelijke k*t dwergen en al die mensen met kostuums, maar na ca. 45 minuten gewoon een vermakelijke actiefilm. 7,5
Inside Llewyn Davis: sfeer zoals alleen de Coen brother dat kunnen + goede muziek = 8+
---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------
Vond hem echt tof. 1e keer beetje tegenvallen, toen ik hem de 2e keer zag gewoon hard gelachen. Een van de betere comedies in lange tijd.
Ik kon me wel goed inleven met Hanks character.
)Captain Philips gisteren bekeken.
Vond hem wat tegenvallen.
Filmcritici waren lyrisch over de film en vooral de prestaties van Hanks, maar vond het een matige film/
Om de één of andere reden kon de film me niet "raken". Ik werd niet in het verhaal gezogen terwijl ik dergelijke films normaal wel leuk vind.
Iemand hem reeds gezien? Misschien kan iemand anders beter verwoorden wat de film mist.
Captain Phillips (2013)
Twee uur lang naar Somaliërs kijken..Ik kon me wel goed inleven met Hanks character. Moet alleen al een hel zijn geweest om dagen in zo'n reddingsboot te zitten met 4 Somaliërs met geen voedsel en amper water, en dan nog eens de enorme stank en amper/geen frisse lucht. De mental breakdown/ontlading op het eind was ook mooi om te zien. Echt een wonder dat er geen dodelijke slachtoffers zijn gevallen onder de crewleden. Ook wel realistisch dat er tussen de crew geen wannabe action hero zat (type Steven Seagal die wel 'ff' de piraten zou overmeesteren
) Aardige film, maar ik ga hem niet snel nog een keer kijken, misschien als hij over een paar jaar op tv is..
7.5/10
Zaterdag is het zo ver: Wolf of Wall Street. Ben eens benieuwd!
Net naar Last Vegas geweest, lekkere comedy. Verstand op 0 en chillen maar![]()