AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Heb je hem in 3D in de bios gezien? Grootste pluspunt van deze film is wel het grafische spektakel.

Nop thuis. Ik kan me inderdaad voorstellen dat het er best chill uit ziet in 3D maar dat maakt het verhaal en de dialogen er nog niet beter op :D. Niet dat die heel slecht waren maar naar mijn mening geen Oscar-materiaal oid.

Gisteren geprobeerd Brazil te kijken. Begint een beetje in dezelfde stijl als Clockwork Orange, maar is me echt te surrealistisch en gekunsteld. Krijg op IMDB een 8/10; ik heb m na drie kwartier afgezet. :o

Street kings (2008) met Forest Whitaker, Keanu Reeves.
Keiharde actiefilm zoals ze nog maar zelden worden gemaakt. Vreemd dat die zo laag scoort op imdb en rotten tomatoes.
Ik vind hem echt goed. Ben niet echt fan van het genre (ben meer een soor van D/ances with Wolves kinda guy) toch verdient deze film volgens mij een 8 op 10.

Keanu kreeg van sommige kritiek omdat hij hier niet goed zou acteren, maar vind het net één van zijn betere rollen. Everything is in the eye of the beholden, niet?!
Een aanrader.

Escape Plan staat online, vanavond maar even kijken en reviewen :)

Vond Watership Down eigenlijk vrij saai.
Vraag me ook af waarom hij zo'n hoog cijfer heeft gekregen.

Ik had eigenlijk iets verwacht met een diepere betekenis die ik als kind niet snapte, maar dit was gewoon een Bambi met konijnen film?

Vond Watership Down eigenlijk vrij saai.
Vraag me ook af waarom hij zo'n hoog cijfer heeft gekregen.

Ik had eigenlijk iets verwacht met een diepere betekenis die ik als kind niet snapte, maar dit was gewoon een Bambi met konijnen film?

Dit bedoelde ik ja, zal als kind inderdaad best creepy zijn geweest, maar het was niet dat er iets diepers achter zat o.i.d.
Die k*tvogel bijvoorbeeld, zijn hele rol slaat echt helemaal nergens op.

Als ze onder die brug op die vogel aan het wachten zijn, waarom kunnen ze in godsnaam niet gewoon doorlopen naar de rivier? :eek:

Dit bedoelde ik ja, zal als kind inderdaad best creepy zijn geweest, maar het was niet dat er iets diepers achter zat o.i.d.
Die k*tvogel bijvoorbeeld, zijn hele rol slaat echt helemaal nergens op.

Als ze onder die brug op die vogel aan het wachten zijn, waarom kunnen ze in godsnaam niet gewoon doorlopen naar de rivier? :eek:

Inderdaad :p
Sowieso, konijnen die met vogels praten, dafuq?

Nja jammer van mn tijd geweest

Ik heb escape plan gisteren gezien, leuk om arnold en sly in 1 film te zien maar het is verder niet veel. 6/10

http://www.imdb.com/title/tt1211956/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die plot slaat ook helemaal nergens op, opeens ontsnapt hij en komt hij erachter dat ze midden op de oceaan zitten, net alsof je dat niet zou merken dat je op een gigantische boot zit.

Ik vond het juist wel grappig verzonnen dat ze op een schip zaten, die zag ik niet aankomen. Dat dit met de huidige techniek niet mogelijk is even terzijde. Sowieso is zo'n film natuurlijk niet echt realistisch :D, die helikopter had echt al 100x neergeschoten moeten zijn irl maarja Arnold en Sly kunnen alles.

Ik vond het juist wel grappig verzonnen dat ze op een schip zaten, die zag ik niet aankomen. Dat dit met de huidige techniek niet mogelijk is even terzijde. Sowieso is zo'n film natuurlijk niet echt realistisch :D, die helikopter had echt al 100x neergeschoten moeten zijn irl maarja Arnold en Sly kunnen alles.

Realisme en films van hen zijn nooit goed samengegaan. Maar dat zullen we hen wel vergeven, niet? :)

• Like
Waarderingen: YOGI
Gisteren Braveheart nog eens gekeken. Een classic die je gezien moet hebben imo!

8.5/10

Gisteren Braveheart nog eens gekeken. Een classic die je gezien moet hebben imo!

8.5/10
Freedomm!! Braveheart is awesome!

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

De nieuwe hunger games is trouwens ook uit hele goede film. Zeker kijken waard.

Dallas buyers club (2013)

In 1985 Dallas, electrician and hustler Ron Woodroof works around the system to help AIDS patients get the medication they need after he is himself diagnosed with the disease.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed acteerwerk, leuk verhaal

IMDB: 8,1/10
Personal: 7,5/10

Terug
Naar boven