Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Damn Yogi, jij kijkt echt veel films :roflol:

Laatst deze film voor de 2e keer gezien, echt zwaar goeie film:

http://www.imdb.com/title/tt0317248/?ref_=nv_sr_1

Cidade de Deus

Over straatjochies in Brazilië

Haha [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zei m'n vriendin gisteren ook en ik vond het wel meevallen, maar inderdaad de laatste tijd als ik een vrije avond heb (lees: niet aan het trainen) dan kijk ik wel een film, heel soms 2 :D.

Owja en City of God (Cidade de Deus ) was inderdaad een zeer goede film!

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

http://dyncdn.me/posters2/7/72b07bebcb8b47a4d40d8bda817369e3213f486e.jpg

Her.

Film over een kerel die een relatie krijgt met een zelfontwikkelend computersysteem. Mooie film als je van het genre houdt. De horny stem van Scarlett Johanesson in de computer is ook lekker.

8,5/10
Ik vond het ook een goede film! 7.5/10

Voor de geïnteresseerden, Thor: The Dark World zal waarschijnlijk later vandaag of morgen online verschijnen :) Tot nu toe alleen nog een 720p versie gevonden.

Ik ben machete kills en hunger games 2 aan het downloaden, die zijn al op dvd uit toch?

Ik vind maar weinig films leuk, maar de voorgaande delen van deze films vond ik wel vet.

Ik ben machete kills en hunger games 2 aan het downloaden, die zijn al op dvd uit toch?

Ik vind maar weinig films leuk, maar de voorgaande delen van deze films vond ik wel vet.

[Link niet meer beschikbaar]

Gebruik je torrents of nieuwsgroepen? Ze zijn beide te downloaden via nieuwsgroepen in hd kwaliteit. Indien je nieuwsgroepen gebruikt dan via website dutplanet.net of het programma newzbin downloaden, wel eerst accoutant aanmaken maar dat is in 1 min. geregeld.

Gister Insidious 2 gezien.

Moet zeggen dat deel 1 veel angstaanjagender was. Deel 2 had heel weinig schrikmomenten, veel te veel verhaal, te veel blabla en dat hoort niet in een horrorfilm.

IMDB score: 6.7
Ik geef em een 5

Hunger games 2, wat een k*t film. Heb het maar een half uur vol kunnen houden.

wtf net the great gatsby beginnen kijken en halverwege afgezet, wat een homofilm (srs)
0/10

dacht in het begin dat het zo surreeël was omdat er een heel subtiele link gelegd werd met de indoctrinatie van religie, bleek het een ****ing lovestory te zijn:roflol:

Laatst bewerkt:
Haha, viel mij ook tegen inderdaad.

Wordt nog wel leuker omdat die man van de hoofdrolspeelster (ben zo slecht in namen) het wat gaat 'winnen'.

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Hoe is Machete Kills?

Haha, viel mij ook tegen inderdaad.

Wordt nog wel leuker omdat die man van de hoofdrolspeelster (ben zo slecht in namen) het wat gaat 'winnen'.

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Hoe is Machete Kills?

minder leuk dan de eerste

wtf net the great gatsby beginnen kijken en halverwege afgezet, wat een homofilm (srs)
0/10

dacht in het begin dat het zo surreeël was omdat er een heel subtiele link gelegd werd met de indoctrinatie van religie, bleek het een ****ing lovestory te zijn:roflol:

ik begreep ook niet hoe ik the great gatsby heb af kunnen kijken, t*ring saai... Het gaat uiteindelijk ook gewoon helemaal nergens over

Prisoners
Gisteren eindelijk Prisoners gezien, wat een film zeg. De titel past ook echt perfect bij de film. Ongetwijfeld één van de betere films die ik in lange tijd heb gezien.

8.5/10

Fruitvale Station
Aangrijpende film. Ik was niet bekend met het verhaal erachter of dat het een waargebeurd verhaal was. Einde kwam dan ook als een complete verassing die me totaal overrompelde.

7.5/10

Rush (2013)
Sterke film over de rivaliteit tussen f1 piloten Hunt & Lauda.
Je hoeft niet perse een f1 fanaat te zijn om deze film goed te vinden.
Had wel op meer uitspattingen gehoopt vd flamboyante Hunt.
8.3 imdb meer dan terecht
Escape plan (2013)
Vermakelijke film. Meer kan je daar eigenlijk niet van zeggen.
Het moment vd film was wanneer mijn lief zei "amai Arnold spreekt goed Duits"
zucht...
Riddick (2013)
afgezet na 30 minuten. Flinterdun verhaal & uber zwakke graphics.
De Riddick van Pitch Black draait zich om in z'n graf!

domestic violence has never been that close :)

Thor, the dark world gezien. Ben niet echt fan van zo'n soort Hollywood blockbusters, en de beginscene beloofde weinig goeds, maar vond het uiteindelijk nog meevallen. Special effects, en de vooral het geluid maar ook de grappen waren goed.
Geen hoogvlieger, maar beter dan verwacht. 6 op 10 (maar net).

Vrijdag ''American Hustle'' gezien

vrij saai, je weet niet echt waar het geen gaat en het gaat ook vrij traag. Niet echt actie, niet echt humor, niet echt spannend. Laatste halfuurtje was wat leuker. Wel goeie cast en acteerwerk maar de film zelf vond ik niet veel aan.

TV is eindelijk terug geïnstalleerd op m'n kamer, dus kan terug wat films beginnen kijken als ik 's avonds in bed lig. Zo heb ik gisteren Blue Jasmine gezien. Ben een grote fan van Woody Allen en hier zat ik al lang op te wachten. Vond het absoluut een top film, die ook lekker weg kijkt, met uitstekende acteerprestaties (Kate Blanchett is subliem). De film is ook donkerder/zwaarder dan die op het eerste zich doet vermoeden. Dit heb je wel pas door wanneer je gedaan hebt met kijken. Een van de betere van Allen van de laatste jaren.
8/10

Terug
Naar boven