Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

American Hustle

2/10

Tijdens pauze weggegaan. Gezelschap dacht er hetzelfde over.

Ender's game (2013)

Young Ender Wiggin is recruited by the International Military to lead the fight against the Formics, a genocidal alien race which nearly annihilated the human race in a previous invasion.

IMDB: 7.2/10
Personal: 6.5/10

Captain Phillips (2013)

8/10

In het weekend ook Dallas Buyers Club gezien. Het gaat over de begindagen van AIDS en is vooral gefocused op de behandeling ervan. Matthew McCounaughey acteert erg goed. Jennifer Gardner mag wel eens wat nieuwe facial expressions leren.
8/10

http://www.imdb.com/title/tt0309698/?ref_=nv_sr_4

Identity

Stranded at a desolate Nevada motel during a nasty rainstorm, ten strangers become acquainted with each other when they realize that they're being killed off one by one.

Leuk tussendoortje, het is geen normale horror als je dat uit de beschrijving zou halen. Het is meer een mysterieuze who dun it met een twist. Dit is goed gedaan, zodat je je de hele film blijft afvragen hoe het precies zit, en als je dan denkt het te weten gebeurd er weer iets. En het einde is ook bevredigend, zonder zo'n open einde omdat dat zo creatief van de regisseur is.

7,5

Thor 2: The Dark World

Vond ik wel leuk, maar je moet zeker ook de vorige film gezien hebben.
Ook paar grappige momenten in!
8,5/10

All is lost met Robert Redford.

Trage film: de film neemt z'n tijd, er wordt weinig gezegd, spannend. Hou wel van zo'n films.

7,5/10

Ender's game.

K*tfilm.

Hadden ze de film aangepast aan een wat ouder publiek dan zou het mss nog te verteren geweest zijn maar je kan een 12 jarige melkmuil nooit een geloofwaardige chef maken.

Ik vond hem juist vrij goed, het is eens iets anders dan de typische alienfilms en je hebt duidelijk niet goed opgelet in de film want de reden waarom er voor kinderen word gekozen word mooi uitgelegd.

Vanishing on 7th Street gezien. Beetje een vage film en weet niet goed wat ik ervan moet denken.. :o Einde was wel teleurstellend. Ook het feit dat halverwege de film de 'regels' die in het begin van de film worden opgesteld plots niet meer tellen is zwak. Al bij al nog wel aangenaam om te zien.

6/10

Eindelijk de officiële 1080p bluray versie kunnen downloaden van Thor 2, review komt morgen of overmorgen wel :thumb:

720p WEB-DL is ook goede kwaliteit, heb Thor 2 gisteren gezien.

Goede film!

Ik vond hem juist vrij goed, het is eens iets anders dan de typische alienfilms en je hebt duidelijk niet goed opgelet in de film want de reden waarom er voor kinderen word gekozen word mooi uitgelegd.

Je hoeft niet zo direct aan te vallen.

Tuurijk weet ik waarom er voor kinderen wordt gekozen. "omdat kinderen zich sneller aanpassen, en sneller informatie kunnen verwerken", is de reden.
Ik zei dat ze de film beter wat hadden aangepast aan een ouder publiek. Dat is mogelijk zonder het idee van kindsoldaten op te geven;
Maar hadden ze voor adolescenten gekozen, dan was het wat geloofwaardiger geweest en ook die keuze zouden ze makkelijk kunnen rationaliseren.

Het blijft een kinderfilm.

Je hoeft niet zo direct aan te vallen.

Tuurijk weet ik waarom er voor kinderen wordt gekozen. "omdat kinderen zich sneller aanpassen, en sneller informatie kunnen verwerken", is de reden.
Ik zei dat ze de film beter wat hadden aangepast aan een ouder publiek. Dat is mogelijk zonder het idee van kindsoldaten op te geven;
Maar hadden ze voor adolescenten gekozen, dan was het wat geloofwaardiger geweest en ook die keuze zouden ze makkelijk kunnen rationaliseren.

Het blijft een kinderfilm.

Waar val ik je aan? Ik vermeld gewoon het feit dat de film meer dan genoeg verklaard waarom er voor kinderen word gekozen als "battle commanders" en dat het echt niet zo ongeloofwaardig is zoals jij beweerd. We verschillen blijkbaar fundamenteel van mening over de film en dat ga ik zo laten. Ik vond de film in ieder geval beter dan de vele hersenloze actiefilms ala fast and furious 6 die je de laatste tijd ziet verschijnen.

let maar niet op hem, hij krijgt zijn medicijnen niet meer vergoed van de zorgverzekeraar.

Waar val ik je aan? Ik vermeld gewoon het feit dat de film meer dan genoeg verklaard waarom er voor kinderen word gekozen als "battle commanders" en dat het echt niet zo ongeloofwaardig is zoals jij beweerd. We verschillen blijkbaar fundamenteel van mening over de film en dat ga ik zo laten. Ik vond de film in ieder geval beter dan de vele hersenloze actiefilms ala fast and furious 6 die je de laatste tijd ziet verschijnen.

'Je hebt blijkbaar niet goed opgelet" insinueert dat ik niet wist of begreep waarom men voor kinderen had gekozen. Dit terwijl ik enkel zei dat het niet geloofwaardig is om een melkmuil baas te laten spelen over een veel oudere groep. Dat is wat niet geloofwaardig was.
De film is op alle vlakken ongeloofwaardig. Er zit inderdaad meer denkwerk achter dan de meeste blockbusters, en ik zei dus ook niet dat het een domme k*tfilm was. Ik zei dat het beter was geweest hadden ze wat oudere strijders gekozen (17 a 22 of zo)/

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

let maar niet op hem, hij krijgt zijn medicijnen niet meer vergoed van de zorgverzekeraar.

Waar moei jij je nu weer mee? Terug op de bash kar gesprongen?

Internetpesten..

Wel grappig als ze zich gedragen als militairen.

Voor de rest leuk verhaal maar zit weer zo typisch Amerikaans kantje aan, maar dat werd dan weer goed gemaakt op het einde.

Terug
Naar boven