- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stranded at a desolate Nevada motel during a nasty rainstorm, ten strangers become acquainted with each other when they realize that they're being killed off one by one.
Ender's game.
K*tfilm.
Hadden ze de film aangepast aan een wat ouder publiek dan zou het mss nog te verteren geweest zijn maar je kan een 12 jarige melkmuil nooit een geloofwaardige chef maken.
Einde was wel teleurstellend. Ook het feit dat halverwege de film de 'regels' die in het begin van de film worden opgesteld plots niet meer tellen is zwak. Al bij al nog wel aangenaam om te zien. Ik vond hem juist vrij goed, het is eens iets anders dan de typische alienfilms en je hebt duidelijk niet goed opgelet in de film want de reden waarom er voor kinderen word gekozen word mooi uitgelegd.
Je hoeft niet zo direct aan te vallen.
Tuurijk weet ik waarom er voor kinderen wordt gekozen. "omdat kinderen zich sneller aanpassen, en sneller informatie kunnen verwerken", is de reden.
Ik zei dat ze de film beter wat hadden aangepast aan een ouder publiek. Dat is mogelijk zonder het idee van kindsoldaten op te geven;
Maar hadden ze voor adolescenten gekozen, dan was het wat geloofwaardiger geweest en ook die keuze zouden ze makkelijk kunnen rationaliseren.
Het blijft een kinderfilm.
Waar val ik je aan? Ik vermeld gewoon het feit dat de film meer dan genoeg verklaard waarom er voor kinderen word gekozen als "battle commanders" en dat het echt niet zo ongeloofwaardig is zoals jij beweerd. We verschillen blijkbaar fundamenteel van mening over de film en dat ga ik zo laten. Ik vond de film in ieder geval beter dan de vele hersenloze actiefilms ala fast and furious 6 die je de laatste tijd ziet verschijnen.
let maar niet op hem, hij krijgt zijn medicijnen niet meer vergoed van de zorgverzekeraar.
Ik vond hem juist vrij goed, het is eens iets anders dan de typische alienfilms en je hebt duidelijk niet goed opgelet in de film want de reden waarom er voor kinderen word gekozen word mooi uitgelegd.