XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Pain & gain
Wat een rare film. Te bizar en ook niet echt grappig. Hoop de hele tijd dat t niet echt waargebeurd is. Wat een stupiditeit :D
Marky mark en the Rock beide een bonuspunt.
5/10

American Hustle

Zou hem nog eens moeten bekijken, maar tot nu toe vond ik hem eig enorm tegenvallen. Zat precies constant in een soort zweverige toestand door de film, en was drm totaal niet aangenaam om naar te kijken. Totaal geen kunst imo. Begrijp ook die lovende kritieken niet zo goed. Vind het verhaal gewoon niet goed in beeld gebracht, en veel dingen waren onduidelijk en had geen zin om na te denken aangezien ik van mening ben dat een film ontspannend moet zijn. Vond The Wolf Of Wall Street dan nog 10 keer beter, ondanks z'n hoge graad van onvolwassenheid. 3.5/10.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

American Hustle

2/10

Tijdens pauze weggegaan. Gezelschap dacht er hetzelfde over.

++

Cleanskin: 2/10 na 15 minuten afgezet, enorm slechte special effects, bloed was gewoon echt onrealistisch lelijk, slecht geacteerd etc.
Corolianus: 1/10 Leek wel een shakespeare uitvoering 'To be or not to be' (was van hem toch?) zo zweverig in ieder geval, niet normaal praten, maar alleenmaar elitair engels gelul. Verder ging de film nergens over, na 18 minuten afgezet.
Assasin's Bullet: 1/10 weeral een waardeloze film special effects zuigen, slecht geacteerd etc etc

Dallas Buyers Club ga ik vandaag denk ik eens checken mocht de agenda dat toelaten. Schijnt goed te zijn.

Prisoners

Geen idee wat ik moest verwachten, wist geen eens wat voor genre het was vooraf. Wat een mind****, constant maar gissen wat er gebeurt is.. Op het eind vallen alle puzzelstukjes wel op zijn plaats, al moet je natuurlijk wel op de details blijven letten. Op zich knap geacteerd door Wolverine en Donnie Darko :)

8/10

Thor 2

Als Marvel fan natuurlijk een must see. Normaal check ik de films in de bios, maar dit keer maar gewacht op de bluray.. Een stuk mooier vormgegeven als het eerste deel. Op zich wel redelijk verhaal, beetje teveel emo gedoe. Vooral de Marvel characters interessant om te zien, maar weinig nieuws eigenlijk. Captain America cameo was wel leuk, gebruikelijke Stan Lee cameo eveneens, verder wel een paar leuke twists. Captain America 2 en Guardians of the Galaxy dit jaar, ben benieuwd..

8/10

Waarom krijgt The Counsellor maar een 5.6 op imdb?

American Hustle

Zou hem nog eens moeten bekijken, maar tot nu toe vond ik hem eig enorm tegenvallen. Zat precies constant in een soort zweverige toestand door de film, en was drm totaal niet aangenaam om naar te kijken. Totaal geen kunst imo. Begrijp ook die lovende kritieken niet zo goed. Vind het verhaal gewoon niet goed in beeld gebracht, en veel dingen waren onduidelijk en had geen zin om na te denken aangezien ik van mening ben dat een film ontspannend moet zijn. Vond The Wolf Of Wall Street dan nog 10 keer beter, ondanks z'n hoge graad van onvolwassenheid. 3.5/10.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

++

Vond het ook een tegenvaller, de acteurs van wie je het meest verwacht lijken er ook niet veel zin in te hebben.

Waar val ik je aan? Ik vermeld gewoon het feit dat de film meer dan genoeg verklaard waarom er voor kinderen word gekozen als "battle commanders" en dat het echt niet zo ongeloofwaardig is zoals jij beweerd. We verschillen blijkbaar fundamenteel van mening over de film en dat ga ik zo laten. Ik vond de film in ieder geval beter dan de vele hersenloze actiefilms ala fast and furious 6 die je de laatste tijd ziet verschijnen.

Ik vond Ender's Game net heel erg hersenloos om eerlijk te zijn.. :barf:

3/10

Er waren doorheen de film echt veel dingen die me stoorden, dezen zijn me iig bijgebleven:

- Elk personage is zo stereotiep als maar zijn kan. Dit was waarschijnlijk waar ik me het meest aan ergerde. De strenge kolonel, de grotere en sterkere pesters, de instant friend. Dan ook nog dat het enige meisje in de hele film (buiten zijn zus) meteen ook zijn love interest lijkt te gaan worden vanaf de eerste ontmoeting. De enige reden dat ze niet kussen is omdat ze het waarschijnlijk ongepast vonden vanwege de leeftijd van de personages. Ook typisch dat de 'final battle' een onderonsje is van iedereen waarmee hij bevriend is. Iedereen die sympathiek is tegen Ender is meteen ook lid van het groepje allerbeste kadetten.

- Cliché alien vijand. Als je de koningin vernietigt is het hele leger uitgeschakeld? Dit was leuk toen Star Wars 't deed...

- Dat spel wat ze met de teams onderling spelen slaat nergens op. Dit zijn de slimste kinderen op Aarde. Die hadden toch allemaal al kunnen bedenken dat een schild vormen rond 1 persoon en zo naar de uitgang vliegen altijd de overwinning garandeert?

- Waar is dit hele schoolsysteem ook alweer goed voor? Alles dat blijkbaar nodig is, is het grote kanon zo dicht mogelijk bij de planeet brengen en er één keer op schieten. Dat had niemand daar ooit kunnen bedenken? Ze weten toch dat de kanon precies dat effect heeft? God ik dacht dat dit hooggeleide G's waren...

Dallas Buyers Club ga ik vandaag denk ik eens checken mocht de agenda dat toelaten. Schijnt goed te zijn.

En, heb je 'em kunnen kijken?

Waarom krijgt The Counsellor maar een 5.6 op imdb?

Deze dus gisteren gezien. Keek vrij hard uit naar deze film. Hoe kan het ook anders met zo'n cast, regisseur en screenwriter. Toen gehoord dat die vrij k*t was en m'n verwachtingen waren dan ook erg laag. Als je het met die mindset kijkt, valt ie nog wel mee. Maar inderdaad, dit had veel beter gekunnen/gemoeten. Ellenlange monologen die enorm onnatuurlijk over komen. Je kan gerust 1 personage eens een monoloog laten doen, maar niet elk personnage 10 keer. Ook had ik regelmatig het gevoel dat ik niet echt mee was met het verhaal en hadden een paar dingen wat beter uitgelegd/uitgewerkt mogen worden. Ik kan zo nog wel even doorgaan met kritiekpunten op te sommen. Ik houd het gewoon op een 6,5/10. Het cijfer van IMDB vind ik overdreven.

Vond het ook een tegenvaller, de acteurs van wie je het meest verwacht lijken er ook niet veel zin in te hebben.

Ben benieuwd. Ik ga deze donderdag kijken. De film wordt toch aardig gehyped.

Thor: The Dark World: http://www.imdb.com/title/tt1981115/

Dit soort Marvel comics hebben vaak een wat matig verhaal maar het ziet grafisch allemaal wel gelikt uit en je moet van het genre houden. Vond het wel aardig wegkijken maar er is echt totaal niks origineels aan de film.

6/10
Thor-the-Dark-World.jpg

straks a serbian film kijken, checken wat er precies zo shocking aan die film is.

Draak van een film

straks a serbian film kijken, checken wat er precies zo shocking aan die film is.

Gewoon effe niet doen.. Raad het echt niemand aan. Niet omdat het eng is, in tegendeel er gebeurt helemaal niks engs. Het is gewoon dat je je heel vies voelt na het bekijken van bepaalde scenes. :(

Gewoon effe niet doen.. Raad het echt niemand aan. Niet omdat het eng is, in tegendeel er gebeurt helemaal niks engs. Het is gewoon dat je je heel vies voelt na het bekijken van bepaalde scenes. :(

Ik werd juist opgewonden van bepaalde scenes..

kijken waarom die film overal verboden is.

Wat is dat serbian gedoe dan?

Terug
Naar boven