- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
American Hustle
2/10
Tijdens pauze weggegaan. Gezelschap dacht er hetzelfde over.

American Hustle
Zou hem nog eens moeten bekijken, maar tot nu toe vond ik hem eig enorm tegenvallen. Zat precies constant in een soort zweverige toestand door de film, en was drm totaal niet aangenaam om naar te kijken. Totaal geen kunst imo. Begrijp ook die lovende kritieken niet zo goed. Vind het verhaal gewoon niet goed in beeld gebracht, en veel dingen waren onduidelijk en had geen zin om na te denken aangezien ik van mening ben dat een film ontspannend moet zijn. Vond The Wolf Of Wall Street dan nog 10 keer beter, ondanks z'n hoge graad van onvolwassenheid. 3.5/10.
---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------
++
Waar val ik je aan? Ik vermeld gewoon het feit dat de film meer dan genoeg verklaard waarom er voor kinderen word gekozen als "battle commanders" en dat het echt niet zo ongeloofwaardig is zoals jij beweerd. We verschillen blijkbaar fundamenteel van mening over de film en dat ga ik zo laten. Ik vond de film in ieder geval beter dan de vele hersenloze actiefilms ala fast and furious 6 die je de laatste tijd ziet verschijnen.

Dallas Buyers Club ga ik vandaag denk ik eens checken mocht de agenda dat toelaten. Schijnt goed te zijn.
Vond het ook een tegenvaller, de acteurs van wie je het meest verwacht lijken er ook niet veel zin in te hebben.
straks a serbian film kijken, checken wat er precies zo shocking aan die film is.

Gewoon effe niet doen.. Raad het echt niemand aan. Niet omdat het eng is, in tegendeel er gebeurt helemaal niks engs. Het is gewoon dat je je heel vies voelt na het bekijken van bepaalde scenes.![]()