Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net bij 300 geweest. Zat er helemaal in. 8/10

Artemisia would wife 10/10 :heart:

Prisoners (2013) sterk geacteerd door Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal sterk verhaal tot opt einde spannend, dus vond ik best okay 7/10

Dallas Buyers Club, beter dan ik verwachte zuipen drugs sletjes nken tja en dan aids krijgen, medicatie dealen mooi zaakje opgericht kerel heeft niet lang te leven dus maakt er nog het beste van, krijgt de FDA op zen dak, is mooi waargebeurd verhaal :) 7,5/10

Wolf Of Wall Street: vond 1 van de betere filmen die ik laatste tijd gezien heb, weeral meester werk van Scorcese, echt beste rol van Di Caprio wat niet men meest favo acteur is maja 8/10

The Art Of The Steal, goeie film ook Kurt Russel als stuntman weer, een rol die hem past dus, het verhaal speelt niet echt een rol vind ik het gaat hem meer om de personages zelf grappige feel good film aktie comedie zonder dat er een geweer in beeld kwam viel me op, en is op zich al straf. 7,5/10

Heb net The Legend of Hercules gekeken, valt mee.
Niet bios vaardig.

Don John, 3/10

Beetje zielig scenario, slecht verhaal... Geen aanrader

The Book Thief

Het verhaal begint in 1939 als Liesel, een analfabetisch weeskind, bij een Duitse familie wordt geplaatst. Daar leert ze lezen en schrijven en wordt ze een deel van de familie. Je ziet het verloop van Nazi-Duitsland door haar ogen, maar de focus ligt echter op het kracht van het woord waar ze gegrepen is door verhalen en daar haar medestanders in vindt. Waar ik mijn hele leven al enorm geïntrigeerd ben door de Tweede Wereldoorlog, stond deze film al enige tijd op mijn lijst om te kijken. Een meisje van 13 speelt in de hoofdrol en waar ik normaal een hekel heb aan kinderen in een hoofdrol, had het in deze film een enorme toegevoegde waarde. Een mooie, aangrijpende film gebaseerd om een boek. Aanrader.

8/10

lijkt op anna frank dan dat verhaal precies

Snowpiercer gezien

Het is het jaar 2031 in een post-apocalyptisch tijdperk. Na een mislukt experiment om de opwarming van de aarde te stoppen zorgt een ijstijd er voor dat alle mensen op aarde sterven, behalve de bewoners van de 'Snow Piercer'. Deze trein, aangedreven door een uit zichzelf bewegende motor die nooit stopt, reist de koude wereld rond met aan boord een groep overlevenden. De trein is opgedeeld in verschillende klassen wat er voor zorgt dat er aan boord een revolutie ontstaat.

Mooi gemaakt, maar beetje rare nasmaak. 7/10

Snowpiercer gezien

Het is het jaar 2031 in een post-apocalyptisch tijdperk. Na een mislukt experiment om de opwarming van de aarde te stoppen zorgt een ijstijd er voor dat alle mensen op aarde sterven, behalve de bewoners van de 'Snow Piercer'. Deze trein, aangedreven door een uit zichzelf bewegende motor die nooit stopt, reist de koude wereld rond met aan boord een groep overlevenden. De trein is opgedeeld in verschillende klassen wat er voor zorgt dat er aan boord een revolutie ontstaat.

Mooi gemaakt, maar beetje rare nasmaak. 7/10

deze is voor in het weekend denk ik, of voor vanavond :o

Up in the air

Ryan Bingham (George Clooney), is een crisismanager die het heerlijk vindt om altijd onderweg te zijn. Wanneer zijn bedrijf gaat bezuinigen op het reiskostenbudget, moet hij voor zijn baan vechten. Hij wordt verplicht meer tijd thuis door te brengen net als hij op het punt staat tien miljoen frequent-flyer-miles te bemachtigen. Tegelijkertijd heeft hij net de perfecte vrouw ontmoet, die even reislustig is als hij.

8/10 would watch again :o

Gister The silence of the lambs gekeken. Prima filmpje 6.8925/10

Die ga ik zeker checken

Snowpiercer (2013)

In a future where a failed global-warming experiment kills off most life on the planet, a class system evolves aboard the Snowpiercer, a train that travels around the globe via a perpetual-motion engine.

IMDB: 7,3/10
Personal: 7/10

Zeker een goede film, interessant concept, acteerwerk is goed, voldoende actie in... Toch enkele dingen die geen steek houden imo

-Tegen het einde zegt die Wilford dat Curtis de enige is die overal in de hele trein is geweest, van voor tot achter, maar die bish wat hem onder schot houdt was op het begin van de film ook zelf vanachter in de trein.

-Het is best wel gek dat ze uit de trein willen ontsnappen terwijl er buiten geen leven is en ze toch zullen sterven...en waarom dan helemaal naar voor gaan in de trein om die deur op te blazen, ipv door één van de ramen te gaan in het midden van de trein

makes no sense at all

zonder dit kreeg deze een 7.5/10

snowpiercer
Had er zoveel meer van verwacht. Had gerust ook een half uur korter gemogen.
6,5/10

Ook pas gezien, het plot vond ik niet zo leuk.

The Secret Life of Walter Mitty pas gezien, leuke film, mooie special effects en kijkt lekker weg.

7.5/10.

Veel hetze rond de nieuwe Aronofsky. :o

‘Noah’ Rides Controversy to $44 Million Box-Office Triumph
http://www.thewrap.com/box-office-n...rowe-sabotage-arnold-schwarzenegger-divergent

boxoffice-3-30.jpg

Gisteren nog een aanradertje gezien: The Station Agent (2003). Was wat doorheen mijn filmverzameling aan het scrollen en kwam heel toevallig op deze uit. IMDB: "When his only friend dies, a man born with dwarfism moves to rural New Jersey to live a life of solitude, only to meet a chatty hot dog vendor and a woman dealing with her own personal loss." Erg goede acteerprestaties van Peter Dinklage (de dwerg), Bobby Canavale (de douchebag uit Blue Jasmine) en Patricia Clarkson. De meeste mensen die mij een beetje 'volgen' in dit topic, weten wel wat voor films ik graag zie. Dit was voor mij echt een toppertje. 8/10

Afgelopen weekend eindelijk ff tijd kunnen vrijmaken voor The Wolf of Wall Street (2013). Lekker over the top die film, erg vermakelijk.. De ''Lemmon Quaaludes 714 scene'', letterlijk ROFLOL.. :roflol:

IMDB: 8,4/10
Persoonlijk: 8,5/10

Terug
Naar boven