MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Heb je de zwarte rook al gezien?

21 Gramms

Vond het echt een supersaaie film, sloom, weinig inhoud, je weet wat er gaat komen, en chronologie is ver te zoeken.

5/10 voor de moeite

Jammer man, ik vond het een prima film.
Maakt deel uit van een triologie ( met weer andere verhaallijnen ) Amores Perros en Babel zijn de twee andere 'versies'.

Red sky (2014)

Disgraced Top Gun fighter pilot Butch Masters leads a rogue squad in recovery of a WMD. Masters must navigate a fractured friendship, a love triangle, and must take to the skies to reclaim his military and personal honor.

IMDB:5,8/10
Personal: 4/10

de hoofdrolspeler is echt irritant met z'n facial expressions die altijd hetzelfde lijken, slechte acteerprestaties van andere acteurs...met dit verhaal kon zoveel meer mee gedaan worden

gestopt met kijken na 40min

wolf of wall street, had wel wat korter gemogen. Leo gaat op een gegeven moment wel echt hard full r*tard. Hilarische scene!
Scorcese's lijstje van toppers is toch wel indrukwekkend. Goodfellas blijft wel de absolute topper imo.

wolf of wall street, had wel wat korter gemogen. Leo gaat op een gegeven moment wel echt hard full r*tard. Hilarische scene!
Scorcese's lijstje van toppers is toch wel indrukwekkend. Goodfellas blijft wel de absolute topper imo.

volledig met eens

was een vrij goede film maar téééé lang gvd

300 rise of an empire
Film komt pas echt goed tot zn recht op in de bios of op serieuze tv/beamer. Film borduurt nog ff verder op deel 1 qua stijl en actie. Toch blijft het maar een commerciële opvolger, verhaal en dialogen zijn weer net iets minder dan in het eerste deel. De actiescenes zijn wel echt ontzettend goed in elkaar gezet.
Ik hoop dat ze het hier bij laten en een nieuwe reeks in het genre verder zouden zetten ( toen ze toch niet ).
7/10

Captain Phillips, beste film die ik de afgelopen maanden gezien heb. Goed acteerwerk ook wel.

Kvinden i buret (2013)

Police inspector Carl Mørck is put in charge of a department of cold cases, joined only by his assistant, Assad. They dig into a case about a disappeared woman.

IMDB: 7,1/10
Personal: 7,5/10

ik vind helemaal mooi, aanrader !

The Wolf of Wall Street

wolf_of_wall_street_ver4.jpg

Ik heb het boek al een hele tijd geleden gelezen, dus ik wist precies wat ik kon verwachten. Scorsese volgt het boek ook gewoon. Alles wat je voorbij ziet komen staat in het boek. Het is dus niet zo, wat ik weleens lees, dat de film het nog mooier maakt dan het was. Misschien heeft Jordan Belfort wel wat overdreven in zijn boek, dat zou kunnen.

Leonardo DiCaprio en Jonah Hill zijn in ieder geval geniaal. Jammer dat Matthew McConaughey zo'n kleine rol had. Gordon Gekko blijft wel de baas van Wall Street trouwens.

9/10.

9/10? wolf of wallstreet, Engiste film waar ik echt neiging had om tijdens de film weg telopen.

eerste stuk is wel leuk daarna wordt het echt saai dat 3 uur lang...

Pirates of Silicon Valey (1999)

History of Apple and Microsoft.

IMDB: 7,2/10
Personal: 6,5/10

not bad, 'Jobs' lijkt best wel op deze film, maar hier komt een deel van het verhaal van Bill Gates bij

47 Ronin, mijn god wat een schijtfilm
Ender's game, ^idem

The Hobbit 2

Gelukkig dit keer niet in de bios gekeken maar keurig gewacht op de bluray. Filmt duurt 'slechts' 2,5 uur, maar er gebeurt eigenlijk ook vrij weinig vind ik. Net als vorig deel gewoon weer een build up naar de (waarschijnlijk) epic finale.. Wel mooi gemaakt, en je komt wat meer dingen te weten over bepaalde personages, heersers, slechteriken etc. Wel beter als deel 1, waar het vooral emo shit was en of ze Bilbo nou wel of niet zouden accepteren in hun quest.. Ik hoop echt dat ze deel 3 gewoon 4 uur lang maken en een mooie spannende ontknoping wordt.

7,5/10 voor de moeite voorlopig, misschien wanneer ik eind van het jaar alle delen achter elkaar kijk dat ik een beter oordeel kan geven over dit specifieke deel..
8,2/10 op IMDB

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
47 Ronin (2013)

A band of samurai set out to avenge the death and dishonor of their master at the hands of a ruthless shogun.

IMDB: 6,5/10
Personal: 6,5/10

Gewoon een degelijke film, de fantasy elementen waren toch niet over the top en deze waren ook te verwachten als je de trailer had gekeken

ohja, wel weer typisch japans...alle helden moeten sterven maar dat is dan wel weer een happy end :roflol:

Laatst bewerkt:
Gisteren 12 Years A Slave gaan kijken. Was wel goed, maar om nu te zeggen dat het de beste film van het jaar is.. Ook veel te zwaarmoedig. Echt 2u ellende laten zien. Alsof dat een waarheidsgetrouw beeld is van het leven van een slaaf. Je gaat mij niet zeggen dat die in heel hun leven geen enkele seconde plezier beleven. Begrijp mij niet verkeerd, het leven van een slaaf zal zwaar k*t zijn geweest. Maar ze zullen ook wel iets hebben gevonden om hun bestaan draaglijk te maken, anders hou je dat gewoon niet vol. 7,5/10

Extracted (2012)

A scientist who has invented a technique to watch people's memories finds himself in a dangerous situation after he's tasked with entering a heroin addict's mind to see whether the man committed murder.

IMDB: 6,5/10
Personal: 7/10

Terug
Naar boven