AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Lone survivor

Enorm bloederig, maar wel goede actie. Verhaal n beetje kort, maar kunnen ze ook moeilijk meer van maken.
7/10

Omar.jpg

9/10

That's one hell of a review.

Garden State
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De productie van deze film was volledig in handen van Zach Braff, gefinancierd d.m.v. donaties, wat voor mij de voornaamste reden was om te kijken. Het gaat over een gast met issues die thuis komt na het overlijden van zijn moeder. De film volgt Zach Braff in zijn ervaringen bij het thuiskomen. Het is een eigenaardige film. Het heeft me niet verveeld, maar het heeft me ook niet kunnen boeien. Het valt een beetje onder het art house genre gok ik. Ik hou toch van wat meer snelheid in een film.

6.5/10

The Borderlands (2013)

BorderlandsFeat.png

Follows a team of Vatican investigators sent to the British West Country to investigate reports of paranormal activity at a remote church.

IMDB: 5,8/10
Personal: 5,4/10

same old story, begint beetje te vervelen die horror plots van tegenwoordig...

Priest (2011)

A priest disobeys church law to track down the vampires who kidnapped his niece.

IMDB: 5,7/10
Personal: 5,2/10

matig fantasy plot, ook niet erg goed uitgewerkt...

The Art of the Steal (2013)

Crunch Calhoun, a semi-reformed art thief, agrees to get his old gang back together to pull off one last heist.

IMDB: 6,4/10
Personal: 6,8/10

Aangenaam om naar te kijken, blijft boeiend, had wel wat van ocean's eleven, goede mind**** ook naar het einde toe.

Devil's Due (2014)

Devils-Due-International-Poster.jpg

After a mysterious, lost night on their honeymoon, a newlywed couple finds themselves dealing with an earlier-than-planned pregnancy.

IMDB: 3,9/10
Personal: 4,8/10

Weer één van die typische horror plots die tegenwoordig in zijn..

RoboCop (2014)

robocop_2014_poster.jpg

In 2028 Detroit, when Alex Murphy - a loving husband, father and good cop - is critically injured in the line of duty, the multinational conglomerate OmniCorp sees their chance for a part-man, part-robot police officer.

IMDB: 6,5/10
Personal: 6/10

Vond deze lang niet zo slecht als sommigen hier zeggen...gewoon goed vermaak.

/out

Iemand Oculus al gezien?

the_monuments_men.jpg

Luchtige film die niet echt lang zal blijven hangen. Kijkt gewoon best lekker weg.

6.5/10

Iemand Godzilla al gezien? :p

Niet super eng dus? Heb verder zo'n beetje elke horror die de moeite waard is gezien, dus ik ben ook wel wat gewend, films zoals Insidious 1 daar lopen wél de rillingen van over me lijf :)

Insidious 1 vond ik waardeloos haha.
Ach, je zou hem kunnen kijken natuurlijk om het zelf te ondervinden, maar ik vond hem niet echt bioscoopwaardig.

Insidious was echt ****ing ruk man. Kon mijn lach niet meer inhouden zo rond de helft.

Insidious was echt ****ing ruk man. Kon mijn lach niet meer inhouden zo rond de helft.

Insidious viel nog mee, maar wat ze op het einde deden was echt TE belachelijk voor woorden.

Film spoiler:

Dat rode duivelding...Wtf was dat allemaal.
hqdefault.jpg

Insidious 2 was nog slechter. Het was een oke film, maar geen aanrader.

het enge gaat ook verloren als je contact hebt met een 'goede' geest die de 'slechte' geest kan zien en je ervoor kan waarschuwen :roflol:

The Enemy

Adam (Gyllenhaal) is een gescheiden leraar die een rustig leven leidt met zijn vriendin Mary. Hij ontdekt dat een fysiek identieke man, een acteur genaamd Anthony, vlakbij samenwoont met zijn vrouw Helen. Adam stalkt zijn dubbelganger, met de bedoeling hem vanop een afstand te observeren, maar al snel raken de levens van de koppels met elkaar verstrengeld en dit leidt tot een dodelijke strijd waarbij slechts één koppel kan overleven.

Psychologische thriller. Heeft iemand hem al gezien?

Weet niet echt wat ik er van moet vinden. Moet eerlijk zeggen dat ik hem pas snap nádat ik wat zoekwerk heb gedaan.

Nou ik heb de hoop opgegeven. Wat een enorme k*tfilms komen er de laatste tijd uit zeg :mad:

Ik ga aan een nieuwe serie beginnen, ben er he-le-maal klaar mee...

Dalijk laatste aflevering Breaking Bad kijken.
Hou niet echt van series.
Maar deze,bizar, meesterlijk!!!!

Terug
Naar boven