XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Film geregisseerd door Seth MacFarlane (Family Guy, Ted), dus die ga ik zeker kijken :)

Zoveel goede series zijn er imo ook niet. Game of thrones is wel geinig, maar ik wacht eerst wel tot het seizoen afgelopen is voor ik weer ga kijken.

er zijn wel veel kijkwaardige series atm hoor...

got
vikings
suits
hannibal
black sails

Zoveel goede series zijn er imo ook niet. Game of thrones is wel geinig, maar ik wacht eerst wel tot het seizoen afgelopen is voor ik weer ga kijken.

Fargo man, geniaal.

Red Band trailer maar afgezet na 1/3e, volgens mij had ik op dat moment al de helft van de film gezien.

WOLF CREEK 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1, ik heb zelden zon slechte film gezien het sloeg gewoon allemaal nergens op.
Het word nergens spannend en ook de gore en horror is waardeloos.

Verhaal gaat over dat er een moordenaar is (waarvan je het motief nooit krijgt, hij rijd zo een vrachtwagen kapot maar ach waar boeit het... who cares about the money) in australie en rondreizende mensen slacht....
Nou zijn er 3 ''slachttoffers'' en tja... het is gewoon zo voorspelbaar, en de moordenaar is niet eng dat er geowon niks aan in.
Plus het acteerwerk is gewoon zeer zwak, en de acties die de personages doen zijn gewoon ronduit dom
liggen een vriend en vriendin in de tent, komt de moordenaar (speelt dat hij een voorbijganger/nep ranger is) zegt je mag hier niet camperen, steeks vervolgens de vriend neer, wat doet de vriendin.. rent naar haar vriend toe en begint te jammeren en dat aan de voeten van de moordenaar... yeah right!
laten schieten deze film dus, geen b maar z film

Zostraks we're the Millers gekeken, heb toch wel redelijk vaak slap gelegen van het lachen.

MV5BMTExNTk0MjIzNDZeQTJeQWpwZ15BbWU3MDY5ODI5Nzg@._V1_SX214_AL_.jpg

Elephant man.

Echt super mooie film. Zeker aanrader om te kijken. Het verhaal is echt erg mooi namelijk

wut :eek:
"Zack Snyder posted the first photo of Ben Affleck as Batman next to the new Batmobile"

3hRU6px.jpg

vanavond naar godzilla.. :D:D:D:D

The Station Agent: http://www.imdb.com/title/tt0340377/

Krijgt op imdb een 7.8 en een metascore van 81/100. Had de trailer gekeken en het leek me al niet veel maar toch gekeken, pffff 4/10

MV5BMTUzNDgyMzg3Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMzIxNTAwMQ@@._V1_SY317_CR0,0,214,317_AL_.jpg

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Ben benieuwd, denk dat het verhaal vrij minimaal is en dat de enige fatsoenlijk acteur Bryan Cranston is, maar de special effects kunnen het misschien nog redden :D

Nice, ik zal er dit weekend heen. Have fun!

The Station Agent: http://www.imdb.com/title/tt0340377/

Krijgt op imdb een 7.8 en een metascore van 81/100. Had de trailer gekeken en het leek me al niet veel maar toch gekeken, pffff 4/10

http://ia.media-imdb.com/images/M/M...wMzIxNTAwMQ@@._V1_SY317_CR0,0,214,317_AL_.jpg

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Ben benieuwd, denk dat het verhaal vrij minimaal is en dat de enige fatsoenlijk acteur Bryan Cranston is, maar de special effects kunnen het misschien nog redden :D

Brace yourselves, spoilers incoming. :D

neejoke. Denk dat ie wel tof wordt hoor. Vorige week die van 98 nog gekeken...:D

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Wayo wel wat andere opzet dan die andere film joh..!!

BLUE RUIN
466189106_640.jpg

Goeie film, spanning bouwt goed op.. Wel zakt het naar het eind toe iets in (de spanning) en word het meer een drama film dan thriller,
Film gaat over een man die getraumatiseerd is nadat een andere man zijn ouders heeft vermoord. Dan komt de moordenaar vrij en wilt hij wraak, maar dan blijkt de moordenaar een gestoord gezin te hebben...
Acteerwerk is prima, sfeer is goed, maar omdat de vaart er naar het einde toe iets uitgaat en trager word helaas geen topper.. Maar wel gewoon een goeie film en zeker de moeite waard om te zien
7

Terug
Naar boven