Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb sowieso een hekel aan die vent, Liam Neeson. Vandaar dat ik de moeite nog geen eens ga nemen die film te kijken. Was er nog bijna naar toe gegaan in de bios omdat mijn vriendin dat wou, blij dat we dat niet gedaan hebben.![]()
Non-Stop
Wat een waar-de-loze film dit, godnondeju!
Jodie Foster is sowieso een schijt irritant wijf, en acteren kan Liam Neeson niet, maar mijn broertje wou graag kijken..
Het concept is best prima, en zou ook een goede film maken indien correct geproduceerd en met A-acteurs, iets wat deze film totaal niet heeft.
Alle clichés worden uit de kast getrokken, scénes zijn zo ongeloofwaardig als maar kan, en de film spreekt zichzelf totaal tegen. (we onderhandelen niet met terroristen, en 20 minuten later staat er 150 mil op zn bank..)
De neppe ingestudeerde grappen zijn ook zeer storend, heb werkelijkwaar geen goed woord over voor deze film..
-30/10
IMDB: 7/10 (vraag me echt af welke stupide idioten deze film een voldoende geven, maar oke)
Al ergens in dvd of hd te downloaden?300 rise an empire
Toch wel een aardige film vond ik.
) deel 1 eindigt dat er 30.000 spartanen over die heuvel komen. Hoe is dat afgelopen dan?ff trailer gekeken, lijkt me wel watAl ergens in dvd of hd te downloaden?
Vond hem juist tegenvallen, maarja wat wil je met 300 deel 1. Het begon al "te", constante slowmotions en overdreven veel bloed. Te weinig spartanen gezien, enkel op het einde.
Wat ik alleen niet snap (of gemist) deel 1 eindigt dat er 30.000 spartanen over die heuvel komen. Hoe is dat afgelopen dan?
klopt deel 3 als die ooit kom zal dan wel met de 30 of 40 duizend op land zijn tegen xerxes en zn leger zelf lijkt mij?Verhaallijn loopt gelijktijdig met die van de eerste film.
Net " De Behandeling" gezien, echt een dikke aanrader!
8.5/10
Eens!Net " De Behandeling" gezien, echt een dikke aanrader!
8.5/10
klopt deel 3 als die ooit kom zal dan wel met de 30 of 40 duizend op land zijn tegen xerxes en zn leger zelf lijkt mij?
Beiden 8/10
Maar net zoals de andere twee delen is ie gewoon leuk om te kijken. 5/10ff trailer gekeken, lijkt me wel watAl ergens in dvd of hd te downloaden?
Vond hem juist tegenvallen, maarja wat wil je met 300 deel 1. Het begon al "te", constante slowmotions en overdreven veel bloed. Te weinig spartanen gezien, enkel op het einde.
Wat ik alleen niet snap (of gemist) deel 1 eindigt dat er 30.000 spartanen over die heuvel komen. Hoe is dat afgelopen dan?