XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hetzelfde :roflol:

Heb gister 'Blow' gekeken. Vermakelijke film maar niet meer dan dat. 6.22839/10

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Ik heb sowieso een hekel aan die vent, Liam Neeson. Vandaar dat ik de moeite nog geen eens ga nemen die film te kijken. Was er nog bijna naar toe gegaan in de bios omdat mijn vriendin dat wou, blij dat we dat niet gedaan hebben. :)

Wuuuttt u srs? Liam is een baas imo. Zeker in Taken.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Non-Stop

Wat een waar-de-loze film dit, godnondeju!
Jodie Foster is sowieso een schijt irritant wijf, en acteren kan Liam Neeson niet, maar mijn broertje wou graag kijken..
Het concept is best prima, en zou ook een goede film maken indien correct geproduceerd en met A-acteurs, iets wat deze film totaal niet heeft.
Alle clichés worden uit de kast getrokken, scénes zijn zo ongeloofwaardig als maar kan, en de film spreekt zichzelf totaal tegen. (we onderhandelen niet met terroristen, en 20 minuten later staat er 150 mil op zn bank..)

De neppe ingestudeerde grappen zijn ook zeer storend, heb werkelijkwaar geen goed woord over voor deze film..

-30/10
IMDB: 7/10 (vraag me echt af welke stupide idioten deze film een voldoende geven, maar oke :roflol:)

Vond hem best grappig, leuk concept. Special effects waren wel écht slecht ja...

ROB THEMOB

rob-the-mob.jpg

Geen heel bijzondere film, maar gewoon goed en erg vermakelijk om te zien..
Film gaat over een man en een vrouw die beide niet zoveel geld hebben, geen goeie baan.. en dan op het idee komen geld van de maffia te gaan stelen..
Er zitten wat leuke dingen en momenten in en ook het acteerwerk is gewoon prima..
geen hoogstaande dingen of film waarvoor je naar de bios gaat
maar wel een voor een heerlijk avondje vermaak thuis
klein 7 gewoon leuk

BO

BO.jpg

Sterke nederlandse film! verbaast me dat hij vrij ''lage'' beoordeling heeft.
Film gaat over een meisje dat via een vriendin in contact komt met een loverboy.. En zo de prostititie ingaat..
Het had misschien allemaal NET wat grauwer gemogen, maar desondanks was het een sterke en vrij grauwe dramafilm over een heel reeel onderwerp.
Ook de acteerprestaties waren prima en de sfeer zat er ook goed in.
Ik vind het een dikke aanrader 7.5

Enemy

euh ja ???

Wtf is this sh*t

Oculus gekeken, jezus O.O

8/10

300 rise an empire

Toch wel een aardige film vond ik.

Oculus gekeken, jezus O.O

8/10

ff trailer gekeken, lijkt me wel wat :) Al ergens in dvd of hd te downloaden?

300 rise an empire

Toch wel een aardige film vond ik.

Vond hem juist tegenvallen, maarja wat wil je met 300 deel 1. Het begon al "te", constante slowmotions en overdreven veel bloed. Te weinig spartanen gezien, enkel op het einde.

Wat ik alleen niet snap (of gemist :rolleyes:) deel 1 eindigt dat er 30.000 spartanen over die heuvel komen. Hoe is dat afgelopen dan?

Edge of tomorrow ook gezien deze week.
Goeie film wel. Veel actie en een goeie tom cruise. Alleen jammer dat je die aliens niet wat beter zag.

7,5/10
Would watch again.

Vond hem juist tegenvallen, maarja wat wil je met 300 deel 1. Het begon al "te", constante slowmotions en overdreven veel bloed. Te weinig spartanen gezien, enkel op het einde.

Wat ik alleen niet snap (of gemist :rolleyes:) deel 1 eindigt dat er 30.000 spartanen over die heuvel komen. Hoe is dat afgelopen dan?

Verhaallijn loopt gelijktijdig met die van de eerste film.

Net " De Behandeling" gezien, echt een dikke aanrader!

8.5/10

Afgelopen week Ocean's Eleven, twelve en thirteen eindelijk eens volledig gekeken, had alleen nog maar fragmenten gezien als ze toevallig op tv kwamen.

11 en 13 zijn gewoon goeie films, soms best speciale stijl die in de film zit, a la tarantino zonder het geweld dan.. :o Beiden 8/10

12 slaat qua verhaal eigenlijk nergens op, en hele film zit vol met plotholes, tenzij ik het ECHT niet begrepen heb.. :roflol: Maar net zoals de andere twee delen is ie gewoon leuk om te kijken. 5/10

Iemand die me nog films van het zelfde genre kan aanraden?

Via Nieuwsgroepen volgens mij, bij maat gekeken.

Prepare

Oculus een 8.0 geven? oh lord...

Terug
Naar boven