AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

@rambo, i frankenstein wel nog het kijken waaard? oflaten schieten??

HEMEL OP AARDE

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg goeie nederlandse soort coming of age film, het heeft nog wat rauwe kantjes en kleine puntjes waardoor het geen TOPPER is, maar zeker een sterke film en waarschijnlijk wel 1 van de weinige en beste NL coming of age film.
Film speelt zich af in de jaren 70 in een limburgs dorpje waar veel mensen gelovig zijn, een jonge word verlieft op een meisje maar dan blijkt zij dodelijk ziek te zijn...
Film combineert geloof, ouder worden, relaties en de gedachten van die tijd.
En je ziet ook echt dat het om een 13 jarige gaat, nog echt tussen het kind zijn (en denken) en volwassen worden.
Mooie film
7.5

300

PP504.jpg

Ik snap echt de goeie kritieken van deze film niet, vond er maar weinig aan.
Het zag er allemaal wel mooi en spectaculair uit.. maar verder stelde het inhoudelijk niks voor ..
Het enige verhaal wat erin zat werd ook nog eens door een ''verteller'' op de achtergrond vertelt en ook dat vond ik een irritant en negatief punt.
Het verhaal is dat de koning van sparta in oorlog gaat met de perzen... Maar slechts 300 man gaan vechten tot de dood... en thats it...
Mooie acties en plaatjes, maar inhoudelijk compleet leeg en emotieloos...
klein 5 omdat het er mooi uitzag

@rambo, i frankenstein wel nog het kijken waaard? oflaten schieten??

HEMEL OP AARDE

http://www.videoland.nl/getimage.ashx?productcode=1681994&border=true&big=true

Erg goeie nederlandse soort coming of age film, het heeft nog wat rauwe kantjes en kleine puntjes waardoor het geen TOPPER is, maar zeker een sterke film en waarschijnlijk wel 1 van de weinige en beste NL coming of age film.
Film speelt zich af in de jaren 70 in een limburgs dorpje waar veel mensen gelovig zijn, een jonge word verlieft op een meisje maar dan blijkt zij dodelijk ziek te zijn...
Film combineert geloof, ouder worden, relaties en de gedachten van die tijd.
En je ziet ook echt dat het om een 13 jarige gaat, nog echt tussen het kind zijn (en denken) en volwassen worden.
Mooie film
7.5

Alleen als je in de stemming bent voor een verstand op nul B film.
Verwacht niks hoogstaands..

Gisteren Olympus Has Fallen gezien erg matig, voorspelbaar geen enkel moment spannend,
al maar goed dat Gerard Butler bad ass is, anders afgezet.

3day's to kill iemand gezien valt die beetje mee?

overdrijf niet zandneger deel 3 was lang niet zo goed, maar ook helemaal niet zo slecht hoor.

300: Rise of an Empire

Krijgt een zes vanwege de t**ten van Eva Greene, ondanks haar graf**p, maar was een waardeloze film zoals verwacht :roflol:

Apocalypto

8/10

Goede film, redelijke cliché, maar het mag.

ik vond nieuwe 300 wel vet,gewoon verstand op nul, niet elke film hoeft een super verhaal te hebben.

ik vond nieuwe 300 wel vet,gewoon verstand op nul, niet elke film hoeft een super verhaal te hebben.

+1.

Daarnaast maakt het ook heel erg uit hoe je de film kijkt. Dan bedoel ik; kijk je hem in de bios, thuis op een klein tv'tje, of thuis full hd met een home cinema set erbij.

Misschien ben ik verwend, maar een film kijken op een paar jaar oude tv zonder goed geluid is voor mij not done.

is hij net zo slecht als ''deel 1'' ervan ? of beter?

THE ATTACK
1010214_nl_the_attack_1366118008176.jpg

Hele sterke drama film met een thriller-achtig tintje.
Film gaat over een man die in een ziekenhuis werkt en dan erachter komt dat zijn vrouw verantwoordelijk is voor een zelfmoordaanslag.. en dan gaat hij op onderzoek uit hoe en waarom...
Erg sterk acteerwerk en ook de gedachte gang van beide ''kanten'' worden goed uitgewerkt, zonder vooroordelen (of van dat americaanse america is nummer 1).
Het einde is echt WOW!
Echt een aanrader, dikke 8

300 jadajada fake blood.

Lelijke slome ripoff van deel 1 alleen dan met (ongeloofwaardig belachelijk veel slecht geanimeerd) extra bloed. Verhaal heb ik niet meegekrwgen. Beetje op telefoon gezeten halve film. Zodra ik wat geschreeuw hoorde opgekeken voor de vechtscene's.

4 voor de tet*en in de openingsscene.

Terug
Naar boven