Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vandaag Shawshank Redemption gehuurd, had hem nog steeds niet gezien :o Het is idd een goeie film!

Heb gisteravond ladder 49 op dvd gezien.. wat een bere goede film .. een echte aanrader als je backdraft ook goed vond.

Eindelijk een film met een goed verhaal. Super.

Rob G zei:
Whahaha dat meen je niet?! Triple XXX :roflol: Whaha, man wat een bout film! 'I LIVE FOR THIS SHIT!!!' :roflol:

Ik ben waarschijnlijk de enige persoon op deze aardkloot die hem wel goed vindt. :cool: Gewoon een film zonder veel geouwehoer, gewoon dvd erin, geluid hard en verstand op nul.

als je een leuke film wilt zien..

Control..

net uit op dvd.. een thriller

Een ter dood veroordeeld crimineel (Ray Liotta), wordt gespaard indien hij mee wil doen met een experiment.. Dokter Miles Copeland (Willem Dafoe) heeft pillen ontwikkeld waarmee je iemand van zijn moordzucht kan genezen..
de crimineel krijgt uiteindelijk wroeging over zijn misdaden.. uiteraard wordt de dokter er persoonlijk bij betrokken..
wel en vervolgens..

een goed verhaal.. met voldoende actie..zeer evenwichtig.. ik geef m toch minstens een 7

die nieuwe film over Ray Charles lijkt me leuk :)

ZoutZak zei:
hier mijn votelist van moviemeter.nl voor geinteresseerden.

Uit de door jouw gegeven lijst de films die ik het mooiste vind:
In mijn ogen klassiekers:
De GVR
Exorcist, The (1973)
Godfather, The (1972)
Grease (197
Indiana Jones and the Last Crusade (1989)
Indiana Jones and the Temple of Doom (1984)
Kill Bill: Vol. 1 (2003)
Kill Bill: Vol. 2 (2004)
Pretty Woman (1990)
Pulp Fiction (1994)
Rain Man (198
Saturday Night Fever (1977)
Schindler's List (1993)
Spartacus (1960)
Star Wars (1977)
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983)
Dirty Dancing (1987)

Die ik ten alle tijden weer wil zien:
Dances with Wolves (1990)
Godfather: Part II, The (1974)
Godfather: Part III, The (1990)
Green Mile, The (1999)
Red Sonja (1985)
Evita (1996)
Belle en het Beest 1991
Een Luizenleven
Entrapment (1999)
Jumanji (1995)
Lion King, The (1994)
Mask of Zorro, The (199
Pearl Harbor (2001)
Waterworld (1995)
xXx (2002)
Finding Nemo (2003)
Jungle Book, The (1967)
Shrek (2001)
Last Samurai, The (2003)
Saving Private Ryan (199

Uiteraard behoren er tot deze lijst nog wel meer films..
zoals bij voorbeeld Titan A.E...
maar dan wordt de lijst veel te lang..

• Topic Starter Topic Starter
klempic zei:
where eagles dare nu op veronica, elke zaterdag trouwens klassieke oorlogsfilms
ow jammer die heb ik gemist, is ook een vette film. maar heb alsnog een eastwood gekeken (a fistful of dollars :D) erg goed ook.

Behappys-babe zei:
Uit de door jouw gegeven lijst de films die ik het mooiste vind:
In mijn ogen klassiekers:
De GVR
Exorcist, The (1973)
Godfather, The (1972)
Grease (197
Indiana Jones and the Last Crusade (1989)
Indiana Jones and the Temple of Doom (1984)
Kill Bill: Vol. 1 (2003)
Kill Bill: Vol. 2 (2004)
Pretty Woman (1990)
Pulp Fiction (1994)
Rain Man (198
Saturday Night Fever (1977)
Schindler's List (1993)
Spartacus (1960)
Star Wars (1977)
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983)
Dirty Dancing (1987)

Die ik ten alle tijden weer wil zien:
Dances with Wolves (1990)
Godfather: Part II, The (1974)
Godfather: Part III, The (1990)
Green Mile, The (1999)
Red Sonja (1985)
Evita (1996)
Belle en het Beest 1991
Een Luizenleven
Entrapment (1999)
Jumanji (1995)
Lion King, The (1994)
Mask of Zorro, The (199
Pearl Harbor (2001)
Waterworld (1995)
xXx (2002)
Finding Nemo (2003)
Jungle Book, The (1967)
Shrek (2001)
Last Samurai, The (2003)
Saving Private Ryan (199

Uiteraard behoren er tot deze lijst nog wel meer films..
zoals bij voorbeeld Titan A.E...
maar dan wordt de lijst veel te lang..
wel een lekker gevarieerd lijstje!

maarre de hoofdrolspeler uit Shawshank gespierd ??? haha

Gisteren The Aviator gezien, goede rollen van Leonardo Dicaprio en Kate Beckinsale o.a. Fascinerend om te zien hoe Howard Hughes langzamerhand steeds meer doordraaide. Geeft ook een mooi beeld van de jaren 30 in de USA, ook al heet Scorsese het natuurlijk soms wat mooier gemaakt dan het echt was. Een aanrader.

Strax national treasure gezien. Een redelijk voorspelbare avonturenfilm die wel lekker weg kijkt. Beetje te veel cliche's er in maar verder wel aardig. Zit te twijfelen tussen een 6 en 7 maar toch maar een 6 gegeven.

Blade 3 vond ik wel ok, een lekker wijf, goede actiescenes en die ryan is een gozer met droge humor, een 7-

Zojuist Garden State gezien.

En ik moet zeggen, het is IMO een fantastische film, mooi gefilmd, Natalie Portman speelt fenomenaal, en ja, het was gewoon een mooi verhaal.

En onlangs ook nog Un long dimanche de Fiancailles gezien.

Is dus een film van de regisseur van Amelie, en dat is duidelijk te zien. Naast Audrey Tautou is ook zijn eigen visuele sT erg herkenbaar. Deze film is met zoveel oog voor detail gefilmd.
Verder maakt het verhaal soms een wat verwarde indruk door enkele subplotjes die er IMO niet zoveel toe doen, maar al met al vond ik het een erg mooie film.

Garden State is super.

Net zelf Ray gezien, over het leven van Ray Charles. Persoonlijk vind ik dat de beste film die ik heb gezien de laatste maanden. En ik heb toch aardig wat films voorbij zien komen. Verhaal gaat over een groot gedeelte van zijn leven, de grote successen maar ook zijn strijd met de drugs en zijn ontrouw aan zijn vrouw. Respect hoe die kerel ooit vanaf 0 naar zijn status is gegroeid. Absolute topfilm.

EricR zei:
Garden State is super.

Net zelf Ray gezien, over het leven van Ray Charles. Persoonlijk vind ik dat de beste film die ik heb gezien de laatste maanden. En ik heb toch aardig wat films voorbij zien komen. Verhaal gaat over een groot gedeelte van zijn leven, de grote successen maar ook zijn strijd met de drugs en zijn ontrouw aan zijn vrouw. Respect hoe die kerel ooit vanaf 0 naar zijn status is gegroeid. Absolute topfilm.

Ja lijkt me ook een goede!

Die Jamie Foxx heeft toch wel wat in zijn mars hoor! ik zag hem voor het eerst met 'any given sunday' maar had niet verwacht dat hij zo goed zou worden

Rasputin zei:
En onlangs ook nog Un long dimanche de Fiancailles gezien.

Is dus een film van de regisseur van Amelie, en dat is duidelijk te zien. Naast Audrey Tautou is ook zijn eigen visuele sT erg herkenbaar. Deze film is met zoveel oog voor detail gefilmd.
Verder maakt het verhaal soms een wat verwarde indruk door enkele subplotjes die er IMO niet zoveel toe doen, maar al met al vond ik het een erg mooie film.
deze wil ik bijzonder graag zien!!

EricR zei:
Gisteren The Aviator gezien, goede rollen van Leonardo Dicaprio en Kate Beckinsale o.a. Fascinerend om te zien hoe Howard Hughes langzamerhand steeds meer doordraaide. Geeft ook een mooi beeld van de jaren 30 in de USA, ook al heet Scorsese het natuurlijk soms wat mooier gemaakt dan het echt was. Een aanrader.
en deze ook :D

aangezien ik een operateur ben in een bioscoop zie ik bijna alle films

blade vond ik persoonlijk wle vet veel dingen zijn niet echt logisch en het verhaal is niet supper diepgaand maar de actie is vet en veel en zeker de moeite waard om te zien.

aviatar heb ik persoonlijk nog nie gezien maar weinig goede reactie's op gehoord is ook beetje langdradig (3 uur) en hou perssonlijk nie van dat oudbollige 30 er jaren sweertje

ben heel benieuwd naar ray lijkt me goede film maar moet wel van muziek houden denk ik.

en wat er binnen kort ook komt is vet hard nederlandse film vol met lompe humor lijkt me ook wel lache

Terug
Naar boven