eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Whahaha dat meen je niet?! Triple XXXWhaha, man wat een bout film! 'I LIVE FOR THIS SHIT!!!'
![]()
Gewoon een film zonder veel geouwehoer, gewoon dvd erin, geluid hard en verstand op nul.eq_909 zei:Vandaag Shawshank Redemption gehuurd, had hem nog steeds niet gezienHet is idd een goeie film!
ZoutZak zei:hier mijn votelist van moviemeter.nl voor geinteresseerden.
dat kan idd een soort van klassieker worden..boogie zei:
Behappys-babe zei:Die ik ten alle tijden weer wil zien:
...
xXx (2002)
...

ow jammer die heb ik gemist, is ook een vette film. maar heb alsnog een eastwood gekeken (a fistful of dollarsklempic zei:where eagles dare nu op veronica, elke zaterdag trouwens klassieke oorlogsfilms
) erg goed ook.wel een lekker gevarieerd lijstje!Behappys-babe zei:Uit de door jouw gegeven lijst de films die ik het mooiste vind:
In mijn ogen klassiekers:
De GVR
Exorcist, The (1973)
Godfather, The (1972)
Grease (197
Indiana Jones and the Last Crusade (1989)
Indiana Jones and the Temple of Doom (1984)
Kill Bill: Vol. 1 (2003)
Kill Bill: Vol. 2 (2004)
Pretty Woman (1990)
Pulp Fiction (1994)
Rain Man (198
Saturday Night Fever (1977)
Schindler's List (1993)
Spartacus (1960)
Star Wars (1977)
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983)
Dirty Dancing (1987)
Die ik ten alle tijden weer wil zien:
Dances with Wolves (1990)
Godfather: Part II, The (1974)
Godfather: Part III, The (1990)
Green Mile, The (1999)
Red Sonja (1985)
Evita (1996)
Belle en het Beest 1991
Een Luizenleven
Entrapment (1999)
Jumanji (1995)
Lion King, The (1994)
Mask of Zorro, The (199
Pearl Harbor (2001)
Waterworld (1995)
xXx (2002)
Finding Nemo (2003)
Jungle Book, The (1967)
Shrek (2001)
Last Samurai, The (2003)
Saving Private Ryan (199
Uiteraard behoren er tot deze lijst nog wel meer films..
zoals bij voorbeeld Titan A.E...
maar dan wordt de lijst veel te lang..
hahaEricR zei:Garden State is super.
Net zelf Ray gezien, over het leven van Ray Charles. Persoonlijk vind ik dat de beste film die ik heb gezien de laatste maanden. En ik heb toch aardig wat films voorbij zien komen. Verhaal gaat over een groot gedeelte van zijn leven, de grote successen maar ook zijn strijd met de drugs en zijn ontrouw aan zijn vrouw. Respect hoe die kerel ooit vanaf 0 naar zijn status is gegroeid. Absolute topfilm.
deze wil ik bijzonder graag zien!!Rasputin zei:En onlangs ook nog Un long dimanche de Fiancailles gezien.
Is dus een film van de regisseur van Amelie, en dat is duidelijk te zien. Naast Audrey Tautou is ook zijn eigen visuele sT erg herkenbaar. Deze film is met zoveel oog voor detail gefilmd.
Verder maakt het verhaal soms een wat verwarde indruk door enkele subplotjes die er IMO niet zoveel toe doen, maar al met al vond ik het een erg mooie film.
en deze ookEricR zei:Gisteren The Aviator gezien, goede rollen van Leonardo Dicaprio en Kate Beckinsale o.a. Fascinerend om te zien hoe Howard Hughes langzamerhand steeds meer doordraaide. Geeft ook een mooi beeld van de jaren 30 in de USA, ook al heet Scorsese het natuurlijk soms wat mooier gemaakt dan het echt was. Een aanrader.

ZoutZak zei: