Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

CQ_Demolisher zei:
gister van North by Northwest van Hitchcockgekeken, goede film moet ik zeggen, #23 op imdb, best een aanrader als je van dat soort films houdt~!

wat vonden de mensen trouwens van nemesis:resident evil ?

Resident Evil Apocalypse is echt slecht...

Afgelopen zaterdagavond ocean´s twelve gezien. Wat een buttfilm. :mad:

Vervolgens ginger snaps 3. Wel aardig, gaat over een paar weervolven die mensen van een dorp opvreten.

Gistermiddag nog ff national treasure gekeken. Zeer goede film. Het deed me denken aan indiana jones en daar houd ik wel van.

Ik heb thuis ginger snaps 1 liggen. Lijkt me wel aardig.

Volgend weekend staan weer 4 nieuwe films op de planken om te kijken :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
CQ_Demolisher zei:
gister van North by Northwest van Hitchcockgekeken, goede film moet ik zeggen, #23 op imdb, best een aanrader als je van dat soort films houdt~!
ik vond em geweldig! cary grant leek egt verbluffend veel op Sean Connery in bijv het 3 jaar latere Dr. No! die scenes in de middle of nowhere met het sproeivliegtuig zijn prachtig.

9/10

Iemand der untergang al gezien?

Zaterdag Samsara gezien, echt een topper. Film over een boedhistische monnik in Ladakh, India. Hij heeft 3 jaar lang zich volledig afgezonderd om een bepaalde hogere status van bewustzijn te bereiken. Na die 3 jaar komt hij weer terug in het klooster en vraagt zich af er niet meer is buiten de wereld van het klooster. Vooral nadat hij een vrouw tegenkomt 's avonds bij een wandeling buiten het klooster.

In zijn zoektocht naar het wereldse verlaat hij het klooster en komt te werken op een graanboerderij. Daar woont ook de vrouw die hij eerder is tegen gekomen. De rest van het verhaal is zeer fraai gefilmd en geeft een goed beeld van het dagelijkse leven in die contreien. Zeker een aanrader als je van films houd als Kundun of andere films geent op het boedhisme. En ja er komen t**ten in voor :D

Heb de laatste weken vele toppers gezien zoals Ray, the Aviator en nog veel meer maar vind deze film daar nog een stuk boven staan. Schitterend gefilmd en het verhaal is tenminste niet een keer mainstream. 10/10.

zaterdag gehuurd the butterfly effect, met aston cutcher te gekke film moet je huren!!
zondag blade intrinity gezien in de bios, aardige film maar geen topper! geen voldaan gevoel na de film!!

ZoutZak zei:
ik vond em geweldig! cary grant leek egt verbluffend veel op Sean Connery in bijv het 3 jaar latere Dr. No! die scenes in de middle of nowhere met het sproeivliegtuig zijn prachtig.

9/10

haha ja erg goed gedaan.. ' what is that plane doing overthere, it's sprinkling crop where there is no crop..oh shit'

ik vond het vooral erg leuk om te zien hoe 'kaplan' zichzelf ontwikkelt naarmate de film vordert :)

Jinsu zei:
Resident Evil Apocalypse is echt slecht...

ja? klote, speelde het spelletje vroeger altijd met veel plezier

vandaag even troy en the village bekeken..dacht die zijn wel de moeite waard; troy vond ik gewoon echt leuk, call it cheezy/hollywood maar ik moest weer een traantje wegpikken bij de dood van de hero(achilleus) 8.5/10

the villlage, redelijk goede film 7.5/10

morgen even king arthur bekijken, aangezien ik toch op een hollywood streak ben~ :O

Gister de big lebowski weer eens gezien; tijdje geleden. Maf om te zien hoe zo een totale looser die in zijn badjas boodschappen doet en verder enkel bowlt en blowt in zulke maffe situaties terecht komt. Uiteraard met enkele legendarische quotes :P

'You might watch outta that front window son, cause then you'll see what happens when you **** A STRANGER IN THE ASS!!!!'

Echt een killer!

huckfinn zei:
Gister de big lebowski weer eens gezien; tijdje geleden. Maf om te zien hoe zo een totale looser die in zijn badjas boodschappen doet en verder enkel bowlt en blowt in zulke maffe situaties terecht komt. Uiteraard met enkele legendarische quotes :P

'You might watch outta that front window son, cause then you'll see what happens when you **** A STRANGER IN THE ASS!!!!'

Echt een killer!

Gááááp zwaar overrated die film, gebeurt geen reet en dát moet lollig zijn?

huckfinn zei:

Echt een killer!

"Is this you're homework Larry?"

"You see what happens Larry, you see what happens when you **** a stranger in the ass!!"

Super coole film idd!

'Nobody ****s with the Jesus'

Big Lebowski is een topper, moet je eigenlijk knetterstoned zien.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Gááááp zwaar overrated die film, gebeurt geen reet en dát moet lollig zijn?
vreemd, je vond Fargo een topper maar Big Lebowski niets?

john 'SHUT THE **** UP DONNIE' goodmann in heerlijke rol naast Steve Buscemi. :D

Fargo is ook mijn favoriet, maar beide Coen brothers-films vind ik erg goed.

eergisteren, gisteren en vandaag Snatch gekeken, mr dan the UK version; met vele extra's . damn echt niet normaal hoe grappig. vooral die zigeuners zijn kicken:
' want a caravan for mi ma '
'your what ?'
allemaal in koor: 'his ma' :D

die muziek is ook echt uitstekend, alleen her en der heeft manlief Madonna eringepompt.. :rolleyes:

Snatch is echt een toppertje. Alle personages in de film zijn memorabel. Ik vond vooral dat stukje leuk wanneer ze het gokkantoor gaan overvallen. Tyrone 'de geboren coureur' die de auto in de prak rijdt:
Tyrone: I didn't see it.
Vinny: It's a two ****ing ton van Tyrone. Its not as though its a bag of ****ing peanuts now is it?
Tyrone: It was at a funny angle.
[All three turn and look back at the truck]
Vinny: It's behind you Tyrone. When you reverse, things come at you from behind.

Hahaha en dan die koppen erbij...prachtig

Ohja!!! Helemaal vergeten..... before "Zee Germans" get there

hafid zei:
Snatch is echt een toppertje. Alle personages in de film zijn memorabel. Ik vond vooral dat stukje leuk wanneer ze het gokkantoor gaan overvallen. Tyrone 'de geboren coureur' die de auto in de prak rijdt:
Tyrone: I didn't see it.
Vinny: It's a two ****ing ton van Tyrone. Its not as though its a bag of ****ing peanuts now is it?
Tyrone: It was at a funny angle.
[All three turn and look back at the truck]
Vinny: It's behind you Tyrone. When you reverse, things come at you from behind.

Hahaha en dan die koppen erbij...prachtig

Dat was wel de vetste stukje uit de film echt super grappig. Boris the Blade vond ik ook super vet! :D :D :D

Terug
Naar boven