Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

De films die ik de afgelopen weken heb gezien zijn:

- National Treasure "7"
- Resident Evil Apocalypse "6"
- Blade Trinity "7"
- The Incredibles "7"

Voor een bijna complete lijst van de films die ik heb gezien check hier ;) .

godverdimme net pas Man on Fire gezien wat een topper zeg, goeie sfeer en muziek ala Gladiator helemaal okee

exarchos zei:
godverdimme net pas Man on Fire gezien wat een topper zeg, goeie sfeer en muziek ala Gladiator helemaal okee

die is inderdaad eng goed, vooral da meisje vna 11 jaar of zo ken goed acteren..

pas gezien:
scooby doo 2, tja had niets te doen, niet goed maar ook niet echt slecht.
starsky & hutch, vond em leuk, kan ben stiller en owen wilson wel waarderen als komisch duo.

collateral: hele goede film, tom cruise & jamie fox acteren zeker goed, goede actie en goed verhaal.

ben nu citizen kane aan het downloaden maar schiet niet op :mad:

gisteren 'ocean's twelve' gaan zien,
had er veel slechte kritiek over gehoord maar ik vond hem echt best meevallen
alleen was 'ocean's eleven' beter

vandaag enkele dvdtjes gaan huren waaronder 'BloodSport' met J.C. Van Damme, voor liefhebbers van het genre; echte topper!

klempic zei:
die is inderdaad eng goed, vooral da meisje vna 11 jaar of zo ken goed acteren..

Ik heb altijd een hekel aan eigenwijze kinderen in films... Weet niet hoe het komt...? Maar ik moet ze niet...

Deze week allebei de seizoenen van BBC's The Office gekeken. Whaha, zeker een aanrader! Het is wel ff wennen, tis niet de doosnee sitcom die de meeste gewend zijn, maar wel erg leuk!

The Ladykillers gezien met Tom Hanks... :yawn:

JuggerNaut zei:
The Ladykillers gezien met Tom Hanks... :yawn:

Ik vond het wel een aardige film, zitten wel wat goede grappen in en hij is niet zo extreem voorspelbaar als de gemiddelde comedy.

Rob G zei:
Deze week allebei de seizoenen van BBC's The Office gekeken. Whaha, zeker een aanrader! Het is wel ff wennen, tis niet de doosnee sitcom die de meeste gewend zijn, maar wel erg leuk!

Zeker een van de coolste series. Garret en vooral die vrienden van hem (staarmonster:D), wat een prachtige rol. Alleen maar genante situaties voor die manager.

Rob G zei:
Ik heb altijd een hekel aan eigenwijze kinderen in films... Weet niet hoe het komt...? Maar ik moet ze niet...

Haha, dat is inderdaad wel grappig ja.

In dezelfde richting, ken je "het eiland" ??
Het is in principe hetzelfde idee, alleen dan is het Vlaams. Elke zaterdagavond op Canvas.
Erg de moeite waard, zeker als je the office ook kan waarderen.

In The Name of The Father voor de zevende keer gezien, blijf ik een absolute topper vinden. Van zoveel onrecht gaat vanzelf je bloed koken.

Gisteren Nuit et brouillard gezien. Of te wel Night and Fog. Is een korte documentaire over de verschrikkingen van de concentratiekampen. Film komt uit 1955 en laat de beelden zien van de gebouwen toen, afgewisseld met echte beelden ten tijde van het Nazi regime. Zeer indrukwekkend om te zien, sprakeloos als je de schier eindeloze bergen haar ziet die ze gebruikten om stof te maken voor kleding.

Voor degenen met nieuwsgroeptoegang de film is te vinden in :

alt.binaries.dvdr

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
In The Name of The Father voor de zevende keer gezien, blijf ik een absolute topper vinden. Van zoveel onrecht gaat vanzelf je bloed koken.
ff opgezocht; en hij staat nu in mn 'nog-te-zien' lijstje :D

voor de egte filmliefhebber: zaterdagnacht 'north by northwest' van Hitchcock!! deze ontbreekt nog in mijn hitchcock repertoire :D

Ik vind in God's hands ne megabangelijke film. Nee de film is niet over god ofzo. ;) Het is zo een coole go and take that wave film. Kan em enkel nergens vinden op dvd om te kopen. :(

Blue crush is ook zo ne leuke film maar dan met lekkere meiden grrrr ;)

gister van North by Northwest van Hitchcockgekeken, goede film moet ik zeggen, #23 op imdb, best een aanrader als je van dat soort films houdt~!

wat vonden de mensen trouwens van nemesis:resident evil ?

gister Paid in Full gekeken, zo iets als Menace to society
best vette film op een zondagfilm, make fast money en de hood honeys

vandaag ga ik mindhunters kijken, mr eerst gruwelijk beuken met de gewichten..

Gister Spartacus gezien met in de hoofdrol de Kroaat Goran Visnjic..film was goed te doen. Paar leuke 'braveheart'-achtige momenten.

Terug
Naar boven