XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Noah staat al te lang op me lappie, moet em toch een keer kijken. :o

Godzilla (2014)
http://www.imdb.com/title/tt1734433/?ref_=fn_al_tt_1

Goede special effect, mooi over de top monster film. verhaal zelf niet zo heel sterk, had meer uit kunnen worden gehaald.

magere 6

Blackfish

http://www.imdb.com/title/tt2545118/?ref_=nv_sr_1

Docu/film, goed opgezet en ontroerende beelden. geen spannende actiefilm oid maar zeker de moeite om te kijken

7/10

buiten beschouwing gelaten dat het een eenzijdige filmdoc is en hier en daar niet alles goed is uitgezocht mbt cijfermatigheden

47 Ronin

http://www.imdb.com/title/tt1335975/?ref_=nv_sr_1

Goede film, mooi gemaakt, goed acteerwerk. actie, avontuur, beetje mysterie. Al met al de moeite waard om te kijken.

7,5/10

Ga em gewoon kijken. Is het niks dan is het jammer van dat anderhalf uur.
Gister despicable me gekeken omdat mn vriendin em wilde zien. Leek me geen reet aan maar vond em achteraf wel geinig. Eden ook ff binnenhalen, klinkt interessant

Waar halen jullie boyhood vandaan? Bios geweest oid? Kan geen rip vinden.

[Link niet meer beschikbaar]

0 seed
0 leech

Lijkt me niet echt wat.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Wtf is dat met die boyhood film. Stond blijkbaar goede torrent online, check nu:

https://kickass.to/boyhood-2014-720p-webrip-hc-xvid-mp3-rarbg-t9441600.html#comment.
Removed by the request of copyright owner, yesterday

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Dikke ellende qua film downloads man. Er komt echt totaal niets fatsoenlijks uit lijkt wel.

0 seed
0 leech

Lijkt me niet echt wat.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Wtf is dat met die boyhood film. Stond blijkbaar goede torrent online, check nu:

[Link niet meer beschikbaar].

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Dikke ellende qua film downloads man. Er komt echt totaal niets fatsoenlijks uit lijkt wel.

g2g.fm
movietv.to (vroegere noobroom.com denk ik)

Aware me, wat klopt niet aan de cijfermatigheden?

zal t in spoiler doen voor degene die nog willen kijken zonder voorkennis oid

ik mis echt specifieke cijfers over hoeveelheden en diepgang, hoeveel orca's zijn er nu in de parken in gevangenschap, hoevaak zorgen ze voor ongelukken (is het alleen Tilikum die de meeste veroorzaakt of heeft elke orca gemiddeld X aantal slachtoffers gemaakt). hoeveel geld wordt er verdient door seaworld, sealand en andere parken door de orca shows (oftewel wat is en hoe groot is dat voordeel) ik vindt dat de cijfers die er komen erg snel voorbij komen, er zijn 70 incidenten met orca's maar daar wordt verder niet op ingegaan.

Zojuist Boyhood gekeken,

Lange zit(bijna 3 uur), vond er af en toe wel een saai stuk tussen zitten, maar achteraf gezien vond ik het toch een hele mooie film. Mooi verhaal, en ook zeker een mooi experiment.

Wat het voor mij zo mooi maakt, zitten wel vergelijkingen met de film in, dus spoiler alert.
Laat mooi het algemene opgroeien van een jongen zien, waar ik ook een hoop van me eigen jeugd uit herkende/herinnerde, uiteraard soms wel wat dramatischer en heviger (en Amerikaanser). Hoewel ik normaal een hekel heb aan echte open eindes, vind ik dit persoonlijk dit einde mooi omdat ik beetje in de zelfde situatie zit, ga ook studeren, laat een leeg nest achter, weet niet wat de toekomst gaat brengen. Waardoor het voor mij een soort van algemene terugblik is op kind zijn tot waar ik nu ben.

8/10

evt link waar ik hem vandaan heb
http://thepiratebay.se/torrent/10744077/Boyhood.2014.720p.WEBRip.HC.XviD.MP3-RARBG

Wel hardcoded chinese subtitle maar zonder vind je hem niet geloof ik. Aangezien het geen letters zijn die je herkend, had ik er toch niet echt last van

Laatst bewerkt:
Gister Nonstop gekeken. Vond het een heel goede film. Spanning zat er de hele film goed in

LUCIA DE B

c2fb3845d05fc1048292bbd13f38894b.jpg

Redelijk goed, maar echt geen TOPPER zoals sommigen omschrijven.. Daarvoor had de film net te weinig diepgang maar vooral NET te weinig spanning.
De film houd je wel de volledige speelduur geboeid, het is een indrukwekkend waargebeurd verhaal over hoe de justitie kan falen:

Een baby gaat dood in het ziekenhuis en een verpleegster word daarvoor (mede door de media ook) onterecht veroordeeld en komt in de gevangenis.. Maar dan gaan er mensen twijfelen over haar (on)schuld en probeer dan maar de waarheid boven tafel te krijgen!

Het acteerwerk is prima, vooral de verpleegster/vrouw Lucia ''het slachtoffer'' zetten een goeie rol neer.
7- vermakelijk om te zien, maar geen film die me bijblijft als '' nl topper'' ofzo

0 seed
0 leech

Lijkt me niet echt wat.

[Link niet meer beschikbaar].

Toen ik 'm postte stond ie er 10 minuten op oid, dan zijn die seeds/leeches nog niet geupdate. Hij doet het wel gewoon.

Waar (2013)

Had een 9 op IMDB, dus hoge verwachtingen.
De film is half engels half Hindi (ofzo?) waardoor je subtitels nodig hebt.
De acteerprestaties zijn ronduit waardeloos en het komt neer op een slappe B actie film.

4/10

Waar (2013)

Had een 9 op IMDB, dus hoge verwachtingen.
De film is half engels half Hindi (ofzo?) waardoor je subtitels nodig hebt.
De acteerprestaties zijn ronduit waardeloos en het komt neer op een slappe B actie film.

4/10

Is hij er met nl subs?

Nope, engels only

Chrome blokkeert kat.ph?

Terug
Naar boven