Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind die scene na aftiteling bij marvel sowieso overrated, maar toch blijf ik altijd zitten![]()

Najaaaa, bij Xmen geeft het vaak wat weg voor een volgende film. Dit keer was het een beetje slappe scene.
Was evengoed wel grappig, we zaten daar maar met 8 man in de zaal en IEDEREEN bleef gewoon netjes zitten. Komt die kerel die de brilletjes terug wilt hebben naar boven om te vragen of hij de aftiteling ff mag doorspoelen.
Scheelde wel weer 4 minuten wachten ofzo![]()

zal t in spoiler doen voor degene die nog willen kijken zonder voorkennis oid
ik mis echt specifieke cijfers over hoeveelheden en diepgang, hoeveel orca's zijn er nu in de parken in gevangenschap, hoevaak zorgen ze voor ongelukken (is het alleen Tilikum die de meeste veroorzaakt of heeft elke orca gemiddeld X aantal slachtoffers gemaakt). hoeveel geld wordt er verdient door seaworld, sealand en andere parken door de orca shows (oftewel wat is en hoe groot is dat voordeel) ik vindt dat de cijfers die er komen erg snel voorbij komen, er zijn 70 incidenten met orca's maar daar wordt verder niet op ingegaan.
Heeft iemand de serie "true detective" gezien? Is het een aanrader?

THE FAULT IN OUR STARS
het is jammer want t verhaal had veel mooier en beter kunnen zijn, nu is het gewoon een kwijlfilm voor tienermeisjes.
ondanks dat ik hem afkraak, heb ik me toch iets vermaakt.. en geef ik een cijfer op mn gevoel
6.5
Heb zitten janken in de bioscoop 
Aye, op die manier. Had je opmerking verkeerd geïnterpreteerd, waar ik dacht dat je bedoelde dat de cijfers niet klopte.
Persoonlijk denk ik dat ze binnen de mogelijkheden juist een fantastische documentaire hebben neergezet. De vraag is natuurlijk waar je de nadruk op wil leggen gedurende de korte tijd die je hebt. Imo hadden ze het nog harder kunnen neerzetten ook.
Waar Seaworld alles in de doofpot stopt is het werkelijke aantal ongelukken niet in de schatten. Op een gegeven moment komt een rapport over een specifieke orca in beeld, waar pagina's aan incidenten in staan. Van alle incidenten die getoond worden in de documentaire zijn slechts 3 van Tilikum, daarnaast zijn ze natuurlijk ook grotendeels gebonden aan incidenten waar beeldmateriaal van is.
Aantallen: http://www.orcahome.de/orcastat.htm
http://theorcaproject.wordpress.com/killer-whale-orca-database/
Wat niet behandeld wordt in de documentaire is bijvoorbeeld het verwijderen / inboren van tanden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En arme Tilikum die roulerend geïsoleerd wordt gehuisvestigd in pool E, D en G.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voor schoolgrootte, Tilikum in D.
![]()
Arme dieren.
Heeft iemand de serie "true detective" gezien? Is het een aanrader?