XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Let's be cops:

Ik ben dol op komedies, en zo kon ik deze ook niet aan me voorbij laten gaan. Het verhaal was goed bedacht, maar natuurlijk niet ijzersterk maar dat mag je ook niet verwachten van dit soort films. De grappen kwamen goed binnen, en daar draait het immers om.

7.5/10

THE ROVER

http://i1040.photobucket.com/albums...cture Edits/scaredofsilencetumblrTheRover.jpg

Vermakelijk, maar niet super...

Het acteerwerk is sterk, en de sfeer is goed neergezet.. Toch had ik graag net wat meer diepgang en spanning willen zien/voelen.

Film speelt zich af in de teokomst op het australische ''platteland'' waar geen echte regels zijn en alles een zooitje is.
Een bende steelt van een man zijn enige bezit: zn auto..
en vervolgens gaat hij er achteraan, onderweg ontmoet hij ook iemand van de bende die gewond is en ze krijgen een soort band.

Verhaal loopt precies zoals je verwacht, word nergens saai, maar word ook nergens WOW

gewoon leuk om een x te zien maar meer niet

6.5

Veel te minimalistisch. Ik was blijf dat hij gedaan was. Had hier echt hogere verwachtingen van.

5,5/10

A million ways to die in the west

Keek best uit naar deze film van Seth Macfarlane,maar de meeste grappen van de film waren al in de trailer te zien en voor de rest was het maar een flauwe films vol cliches en voorspelbare grappen, jammer.

6/10

Gister Captain America Winter Soldier gezien. Goede film, hier en daar wat langdradig gezemel maar de actie was goed

Iemand into the storm al gezien?
hoe was die?
Niet gezien, maar wat ik hoor is het erg zoetsappig.. Als je om serieus bedoelde scenes een hele zaal hoort lachen omdat het zo slecht gespeeld is.. :o

Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) (HD Cam versie)

Man man man, blij dat ik het niet in de bios heb gezien. Michael Bay en Megan Fox, dus eigenlijk Transformers in een ander (kindervriendelijk) jasje. Dezelfde actrice die na twee Transformers films Bay vergeleek met Hitler en daardoor niet in de verdere delen zat. En toch opnieuw als 'hot meat' in een van zijn films, ook het enige waar ze goed voor is want acteren kan ze nauwelijks. Het script van de voice actors zijn op zich nog redelijk en soms zelf komisch (Turtles met name), maar bijna alle acteurs zijn gewoon niet serieus te nemen. William Fichtner is nog wel redelijk, maar zo groot was zijn rol nou ook weer niet. Ik vond zijn acteerprestaties in Prison Break sterker.

De gebruikelijke shaky cam is ook weer van stal gehaald, en overdreven veel bass effecten zitten er natuurlijk ook weer in. Veel product placement (toch wel erg als dat je opvalt tijdens een film). Zit bijna geen diepgang in, waarschijnlijk om het voor kinderen begrijpbaar te houden. Verder erg voorspelbaar, wat de film dus toch wel erg saai maakt. Voor de rest wel aardig dat de film erg bij de tijd is, maar vergeleken met Transformers is dit echt dramatisch vind ik. De film duurt ook maar 90 minuten, heeft waarschijnlijk ook weer met de 'attention span' van kids te maken of kostenbesparing. Ik zou hem alleen gaan kijken als je jezelf enorm verveeld. HD Cam versie was goed te doen. Je kan natuurlijk ook wachten op de dvd. Als je echt niet kan wachten kan je hem in de bios kijken (ik zou zeker gebruik maken van CJP of studentenpas), maar op eigen risico :p

Waarschijnlijk komt er wel een vervolg van TMNT, maar doe mij maar 'Biker Mice From Mars: The Movie' :cool:

5/10

Laatst bewerkt:
The Raid 2

Na het fenomenale eerste deel waar je van de ene in de andere verbazing viel op welke gruwelijke manier alle mogelijke ledematen gebroken kunnen worden, hoe schedels worden verbrijzeld en alle objecten in de omgeving omgetoverd worden tot wapens waren de verwachtingen voor deel twee hoog. We gaan verder met dezelfde hoofdpersoon, die nu undercover gaat en daarvoor een tijd in de gevangenis moet. Het begint goed, het begint lekker en wederom kan je volop genieten van de actie die ver over de top is, maar daarom juist steen goed. Echter, naarmate de film vordert komt er veel ruimte voor dramatisch gezeik en halverwege de film krijgt dat zelf de overhand. Daar raakte de film mij persoonlijk kwijt, dus her en der stukken doorgespoeld. De actie aan het einde maakt weer veel goed.

6.5/10 - Als de film een uur korter had geduurd was het een 8 geweest.

The Raid 2 Na het fenomenale eerste deel waar je van de ene in de andere verbazing viel op welke gruwelijke manier alle mogelijke ledematen gebroken kunnen worden, hoe schedels worden verbrijzeld en alle objecten in de omgeving omgetoverd worden tot wapens waren de verwachtingen voor deel twee hoog. We gaan verder met dezelfde hoofdpersoon, die nu undercover gaat en daarvoor een tijd in de gevangenis moet. Het begint goed, het begint lekker en wederom kan je volop genieten van de actie die ver over de top is, maar daarom juist steen goed. Echter, naarmate de film vordert komt er veel ruimte voor dramatisch gezeik en halverwege de film krijgt dat zelf de overhand. Daar raakte de film mij persoonlijk kwijt, dus her en der stukken doorgespoeld. De actie aan het einde maakt weer veel goed. 6.5/10 - Als de film een uur korter had geduurd was het een 8 geweest.

Sluit ik mij volledig bij aan...te langdradig en too much drama. Vond de eerste iets beter.

Jammer dat het een slecht verhaal was.

Heeft emand muppets most wanted gezien? is het wat?
en zijn er veel liedjes of??

Vond het verhaal van The Raid 2 ook suf. Eens met Roth. Al kwam ik toch nog wel wat hoger uit. Ik had al rekening gehouden met dit feit dus de teleurstelling was wat minder. Als je deel 1 niet gezien had zou je het ook een dikke knokfilm gevonden hebben.

Maar de rechttoe rechtaan instelling van deel 1 was wel aanzienlijk beter.

FLYING HOME

1010521_nl_flying_home_1392975632379.jpg

Aardig wegkijkfilmpje, niks bijzonders... maar gewoon een lief filmpje.
Film kijkt lekker weg, verveeld geen seconde maar schittert ook nergens in uit.

Film gaat over een man die bij een groot bedrijf werkt en een miljoenen deal kan binnenhalen als hij voor een sjeik een speciale duif weet te regelen... Dus gaat hij naar belgie naar de man die die duiven ''verzorgt'' en maakt daar kennis met de omgeving en probeert de duif te ''regelen'' en natuurlijk ontmoet hij ook een meisje...

film is vrij voorspelbaar maar toch lief en vermakelijk
acteerwerk is prima , gewoon ontspannen filmpje
6

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON 2

how-to-train-your-dragon-2-hiccup-wallpaper1.jpg

Toffe animatie film, al haalt het niet het niveau van deel 1! In deel 1 leefde je helemaal mee en gaf het je echt een WOW gevoel. Deze film is tof om te zien, maar miste de wow.
Verhaal is iets simpeler en voorspelbaarder, en ook iets minder humor.
Maar zeker nog tof om te zien!

Verhaal gaat over Hiccup en Toothless die ontdekken dat er nog veel meer drakenrijders zijn, en dat er een ''soort clan'' is die erg bedreigend is.. en dan gaan ze op avontuur...

Erg mooi gemaakt, en leuke actie.. 7.5

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON 2

http://www.designbolts.com/wp-conte...-to-train-your-dragon-2-hiccup-wallpaper1.jpg

Toffe animatie film, al haalt het niet het niveau van deel 1! In deel 1 leefde je helemaal mee en gaf het je echt een WOW gevoel. Deze film is tof om te zien, maar miste de wow.
Verhaal is iets simpeler en voorspelbaarder, en ook iets minder humor.
Maar zeker nog tof om te zien!

Verhaal gaat over Hiccup en Toothless die ontdekken dat er nog veel meer drakenrijders zijn, en dat er een ''soort clan'' is die erg bedreigend is.. en dan gaan ze op avontuur...

Erg mooi gemaakt, en leuke actie.. 7.5

Hier kan ik me wel bij aansluiten

POMPEII

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeker geen goeie film, redelijk - nog wel vermakelijk..
Tis een film die makkelijk wegkijkt, t ziet er redelijk mooi uit.. En gedachten op 0 en gewoon kijken.
Als je de film gaat beoordelen op punten kan je hem dr grond inboren: geen diepgang, de ''liefde'' die tussen die 2 ontstaat onstaat uit het niets, allemaal ''standaard'' personages, voorspelbaar..
Maar desondanks is het wel een film die makkelijk wegkijkt, had miss iets korter gemogen maar heb me er opzihc wel mee vermaakt.
5.5 kijken, vermaken, en vergeten

COLD IN JULY

cold-in-july-quad-poster.jpg

Redelijk, maar zakt de 2e helft van de film een beetje in.. En zitten er losse eindjes/niet kloppende dingen.

Het verhaal gaat over een man, vrouw, kind..
En plots worden ze wakker van een inbreker.. die hij dan dood.. dan komt de vader van de inbreker achter hun aan.. maar dan komen ze ook achter corrupte agenten.. en dan..
Nja de wending in de verhaallijn is gewoon heel onlogisch, en dat is jammer..

Begint leuk, en weet opzich nog aardig te vermaken..
Maar nog een keer... nee

matig/redelijk

6-

X-Men: Days of Future Past
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toffe film! Alleen miss IETS te overrated.. was goed... maar niet SUPER SUPER...
ik miste toch net iets het echte x-men gevoel...

Verhaal gaat over dat de x-men in de ''toekomst'' op een soort ''uitsterven'' staan, omdat ze worden achtervolgt door mutanten.. Dan gaan ze terug in het verleden.. om te proberen het onstaan ervan te voorkomen.

Acteerwerk is prima, en de spanning en actie zit er goed in.. lekkere vaart in de film..
al miste ik toch een tikkie de echte x-men sfeer....

Nu gewoon een heel toffe actiefilm, maar niet de knaller die het had kunnen/moeten wezen
7.5

Captain America: The Winter Soldier

Prima film. Je weet vanaf het begin waar het heen gaat en dat is prima, want gedurende de zit word je goed vermaakt. Niet heel bijzonder, maar als je van marvel houdt zeker het kijken waard.

7/10

De Behandeling

Hou normaal niet zo van Nederlands gesproken films, maar na verschillende zeer positieve reviews erover gelezen te hebben hier de film aangezet. Vanaf het begin gelijk enorm pakkend en je blijft op het puntje van je stoel gedurende de hele film. Het einde had ik ook niet helemaal zien aankomen en heeft me zo'n 5 minuten starend naar mijn scherm achtergelaten.

8/10

District 9

Deze film stond al heel lang op mijn lijst om te kijken en eindelijk aan toegekomen. Verdwaalde aliens komen naar aarde, zoeken asiel en worden in een gebied geplaatst wat al snel in een sloppenwijk veranderd. Dit moet ontruimd worden en je in de film volg je de operationeel manager van de ontruimingsoperatie. Nam verschillen onverwachte wendingen en de onderliggende boodschap / verwijzing naar onze eigen maatschappij kwam goed aan.

8/10

Guardians of the Galaxy

Na het kijken van de trailer was ik nog niet heel veel wijzer over het verhaal, dus zonder enig idee wat te verwachten naar de bioscoop gegaan. Een ontzettend leuke film met veel humor en geweldige beelden. Zeker de moeite waard om in de bioscoop te kijken. Het is erg moeilijk om inhoudelijk wat te zeggen zonder teveel te spoilen, dus dat laat ik achterwege.
Het komt niet vaak voor dat ik echt volledig tevreden bij een film als deze weg loop.

8.5/10

COLD IN JULY

http://www.showfilmfirst.com/wp-content/uploads/2014/06/cold-in-july-quad-poster.jpg

Redelijk, maar zakt de 2e helft van de film een beetje in.. En zitten er losse eindjes/niet kloppende dingen.

Het verhaal gaat over een man, vrouw, kind..
En plots worden ze wakker van een inbreker.. die hij dan dood.. dan komt de vader van de inbreker achter hun aan.. maar dan komen ze ook achter corrupte agenten.. en dan..
Nja de wending in de verhaallijn is gewoon heel onlogisch, en dat is jammer..

Begint leuk, en weet opzich nog aardig te vermaken..
Maar nog een keer... nee

matig/redelijk

6-

X-Men: Days of Future Past
http://www.mokkostudio.com/uploads/a45f48c053ff0f247bda2f3620d580e5.jpg

Toffe film! Alleen miss IETS te overrated.. was goed... maar niet SUPER SUPER...
ik miste toch net iets het echte x-men gevoel...

Verhaal gaat over dat de x-men in de ''toekomst'' op een soort ''uitsterven'' staan, omdat ze worden achtervolgt door mutanten.. Dan gaan ze terug in het verleden.. om te proberen het onstaan ervan te voorkomen.

Acteerwerk is prima, en de spanning en actie zit er goed in.. lekkere vaart in de film..
al miste ik toch een tikkie de echte x-men sfeer....

Nu gewoon een heel toffe actiefilm, maar niet de knaller die het had kunnen/moeten wezen
7.5

Heb je X-men gedownload? Zo ja, welke file had jij? Dan download ik dezelfde mits het goede kwaliteit is. Zit eigenlijk te wachten op de YIFY.

Terug
Naar boven