TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
THE ROVER
http://i1040.photobucket.com/albums...cture Edits/scaredofsilencetumblrTheRover.jpg
Vermakelijk, maar niet super...
Het acteerwerk is sterk, en de sfeer is goed neergezet.. Toch had ik graag net wat meer diepgang en spanning willen zien/voelen.
Film speelt zich af in de teokomst op het australische ''platteland'' waar geen echte regels zijn en alles een zooitje is.
Een bende steelt van een man zijn enige bezit: zn auto..
en vervolgens gaat hij er achteraan, onderweg ontmoet hij ook iemand van de bende die gewond is en ze krijgen een soort band.
Verhaal loopt precies zoals je verwacht, word nergens saai, maar word ook nergens WOW
gewoon leuk om een x te zien maar meer niet
6.5
Niet gezien, maar wat ik hoor is het erg zoetsappig.. Als je om serieus bedoelde scenes een hele zaal hoort lachen omdat het zo slecht gespeeld is..

The Raid 2 Na het fenomenale eerste deel waar je van de ene in de andere verbazing viel op welke gruwelijke manier alle mogelijke ledematen gebroken kunnen worden, hoe schedels worden verbrijzeld en alle objecten in de omgeving omgetoverd worden tot wapens waren de verwachtingen voor deel twee hoog. We gaan verder met dezelfde hoofdpersoon, die nu undercover gaat en daarvoor een tijd in de gevangenis moet. Het begint goed, het begint lekker en wederom kan je volop genieten van de actie die ver over de top is, maar daarom juist steen goed. Echter, naarmate de film vordert komt er veel ruimte voor dramatisch gezeik en halverwege de film krijgt dat zelf de overhand. Daar raakte de film mij persoonlijk kwijt, dus her en der stukken doorgespoeld. De actie aan het einde maakt weer veel goed. 6.5/10 - Als de film een uur korter had geduurd was het een 8 geweest.
Sluit ik mij volledig bij aan...te langdradig en too much drama. Vond de eerste iets beter.
Ik vond de2e juist stukken beter veel meer verhaal en diepgang deel 1 was pure actie
Gister Captain America Winter Soldier gezien. Goede film, hier en daar wat langdradig gezemel maar de actie was goed
HOW TO TRAIN YOUR DRAGON 2
http://www.designbolts.com/wp-conte...-to-train-your-dragon-2-hiccup-wallpaper1.jpg
Toffe animatie film, al haalt het niet het niveau van deel 1! In deel 1 leefde je helemaal mee en gaf het je echt een WOW gevoel. Deze film is tof om te zien, maar miste de wow.
Verhaal is iets simpeler en voorspelbaarder, en ook iets minder humor.
Maar zeker nog tof om te zien!
Verhaal gaat over Hiccup en Toothless die ontdekken dat er nog veel meer drakenrijders zijn, en dat er een ''soort clan'' is die erg bedreigend is.. en dan gaan ze op avontuur...
Erg mooi gemaakt, en leuke actie.. 7.5
COLD IN JULY
http://www.showfilmfirst.com/wp-content/uploads/2014/06/cold-in-july-quad-poster.jpg
Redelijk, maar zakt de 2e helft van de film een beetje in.. En zitten er losse eindjes/niet kloppende dingen.
Het verhaal gaat over een man, vrouw, kind..
En plots worden ze wakker van een inbreker.. die hij dan dood.. dan komt de vader van de inbreker achter hun aan.. maar dan komen ze ook achter corrupte agenten.. en dan..
Nja de wending in de verhaallijn is gewoon heel onlogisch, en dat is jammer..
Begint leuk, en weet opzich nog aardig te vermaken..
Maar nog een keer... nee
matig/redelijk
6-
X-Men: Days of Future Past
http://www.mokkostudio.com/uploads/a45f48c053ff0f247bda2f3620d580e5.jpg
Toffe film! Alleen miss IETS te overrated.. was goed... maar niet SUPER SUPER...
ik miste toch net iets het echte x-men gevoel...
Verhaal gaat over dat de x-men in de ''toekomst'' op een soort ''uitsterven'' staan, omdat ze worden achtervolgt door mutanten.. Dan gaan ze terug in het verleden.. om te proberen het onstaan ervan te voorkomen.
Acteerwerk is prima, en de spanning en actie zit er goed in.. lekkere vaart in de film..
al miste ik toch een tikkie de echte x-men sfeer....
Nu gewoon een heel toffe actiefilm, maar niet de knaller die het had kunnen/moeten wezen
7.5