Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Wtf zojuist begonnen aan X-Men days of future past, maar die Hugh Jackman is echt fucking JACKEDMAN!

De t*ring dit is gewoon podium materiaal. Harde cycles waar die gast aan gezeten heeft.

Ja ik weet het, maar waar de vorige 3 zich nog een beetje serieus namen ging het hier gewoon full r*tard.
Zoals die T-rex, overacting van Wahlberg, Chinese transformer met die Haiku, dan de transformer met baard (Gimli ?), Bugatti Veyron transformer, Wahlberg die op x aantal minuten/uren tijd Optimus Prime repareert etc etc
Maar soit kga hem niet verder afbreken, Michael Bay checkt z'n banksaldo en lacht eens.

Dit idd, het wordt per deel gekker en gekker...en imo steeds slechter...

Dead snow 2.

9/10 horror komedie zoals dat moet en lange tijd niet zo vermaakt met een filmpje.

Noren luisteren allemaal naar black metal enzo en dat blijkt want ze doen goed hun best en alles moet er in deze film aan geloven. Vrouwen kinderen priesters gehandicapten amerikanen enzovoorts.
Geen goedkoop aandoend filmpje. Geweldige effecten, verhaallijn en humor compleet over de top en zeer vermakelijk.

Godzilla
I am dissapoint. Gehypte film die het gewoon bij lange na niet waar kan maken. Alhoewel het idee erg cool is, was het verhaal eromheen gewoon heel erg slecht. Op de een of andere manier kwam de emotie totaal niet over en ben je de helft van de film aan het kijken hoe ze met geweren aan het schieten zijn op een wezen wat met een atoombom niet vermoord kon worden. Verhaal en beelden omtrent Godzilla waren wel erg vet en dat red de film dan enigszins.

Inderdaad, wat een bagger. Echt achterlijk om de twee beste acteurs (Cranston en Binoche) te laten sterven in de eerste halfuur. Aaron Johnson bakte er niets van en Elizabeth Olsen had amper schermtijd. Het leek wel een 16+ film van de Power Rangers, snap sowieso al niet wat die andere beesten daar te zoeken hadden.

Dead snow 2.

9/10 horror komedie zoals dat moet en lange tijd niet zo vermaakt met een filmpje.

Noren luisteren allemaal naar black metal enzo en dat blijkt want ze doen goed hun best en alles moet er in deze film aan geloven. Vrouwen kinderen priesters gehandicapten amerikanen enzovoorts.
Geen goedkoop aandoend filmpje. Geweldige effecten, verhaallijn en humor compleet over de top en zeer vermakelijk.

Goede die was ik bijna vergeten. Vond deel 1 al geniaal.

Snowpiercer viel mij wat tegen. Ben wel liefhebber van het genre maar vond het uiteindelijk niet super.

Dead snow 2.

Heb hem afgezet van zodra die Amerikanen van de ZS begonnen te praten. Kdenk dat deze film in het rijtje Zombeavers of Mega Shark vs Mecha Shark thuishoort.
Dead Snow 1 vond ik wel cava.

Edge of tomorrow (8.1)

En van de betere films die ik dit jaar heb gezien en dit zijn er wel wat.

Ben wel behoorlijk bevooroordeeld aangezien ik graag oorlogsfilms zie met buitenaardse troep.
Films is qua spektakel alleen al een goeie aanrader, ook zit er humor in wat ik dan wel weer niet verwachtte maar zeer zeker apprecieerde.

Tom C zet zijn rol prachtig neer net zoals Emily blunt.

Verhaal is ook wel ntje waar je serieus je hoofd kan op breken, zeker naar het einde toe.

Besluit; goed concept, zeker vernieuwend! Blockbuster? Voor mij kan hij net als blockbuster door maar voor mensen die niet staan te springen voor het genre kan dit wel tegenvallen..

8.1/10

'X-Men: Days of Future Past' Marvel stelt opnieuw niet teleur.

Ondertussen zijn we al bij de 7de X-men film aangekomen. Alhoewel dat ik er maar 5 heb gezien tot nu toe.. De 2 films waar wolverine centraal staat heb ik voor één of andere geskipped - zie liever het volledige team spelen wellicht?

Days of future past,, titel alleen kan je al je kop over breken en tijdens de film kan je al zeker je kop erover breken, vooral naar het eind toe kan het verwarrend zijn.

Verhaal: Concept is goed uitgewerkt, je blijft aandachtig volgen zonder enige vorm van verveeldheid. Schrijver weet je echt goed mee te trekken in het verhaal en op het einde verlang je enkel naar meer , maar miss dat het deze keer echt wel de laatste was. Sommige X men komen er wel weinig in voor, verhaal concentreerd zich vooral rond chavier, magnetto, wolverine en mystique.

Actie: Ontbreekt zeker niet in deze films. Magneto zorgt in iedere film altijd wel voor een pareltjé en in deze X-men stelt hij zeker ook niet teleur.

Mijn score: 7.9/10

http://www.imdb.com/title/tt1877832/?ref_=rvi_tt (8.3/10)

Morgen transformers kijken, zal wellicht stuk minder zijn..

Iemand anders hier ook al 'Unthinkable' gezien van Samuel L Jackson?

Wat vond jij dan van die pacifistische kuthoer van de FBI?
En vond je het terecht als hij die kinderen zou martelen?

Iemand anders hier ook al 'Unthinkable' gezien van Samuel L Jackson?
Wat vond jij dan van die pacifistische kuthoer van de FBI? En vond je het terecht als hij die kinderen zou martelen?

Ja
Vroeg me af tijdens die film hoe ze het in het echte leven gingen aanpakken. Als er een nuke ligt in een stad veronderstel ik toch wel dat alles kan ingezet worden om de dader te doen spreken. Als dat betekent dat zijn vrouw en kinderen er moet aan geloven dan is dat maar zo.

10000+ mensen of 4 mensen? Keuze zou toch snel moeten gemaakt zijn, hoe erg het ook is om kinderen te folteren.

Ja
Vroeg me af tijdens die film hoe ze het in het echte leven gingen aanpakken. Als er een nuke ligt in een stad veronderstel ik toch wel dat alles kan ingezet worden om de dader te doen spreken. Als dat betekent dat zijn vrouw en kinderen er moet aan geloven dan is dat maar zo.

10000+ mensen of 4 mensen? Keuze zou toch snel moeten gemaakt zijn, hoe erg het ook is om kinderen te folteren.

Dacht ik dus ook, maar geloof ook goed dat er van die linkse flapdrollen zijn die zoals die vrouw zouden reageren..
Zou jij in staat zijn die handelingen uit te voeren die hij deed, zowel op de man als kinderen?

Dacht ik dus ook, maar geloof ook goed dat er van die linkse flapdrollen zijn die zoals die vrouw zouden reageren..
Zou jij in staat zijn die handelingen uit te voeren die hij deed, zowel op de man als kinderen?

Ik veronderstel dat dit door tunnelvisie komt -> mensen martelen is zwaar verkeerd, laat staan kinderen martelen. Maar als je hierdoor 1000zenden doden kan mee voorkomen is het dan nog verkeerd?
Dat laatste vergeten die links rakkers wel eens, ook wel typisch dat een vrouw die rol heeft - zou in het echt ook wel een vrouw zijn die dat standpunt uitkraamt omdat vrouwen nu eenmaal vaak kortzichtiger situaties benaderen dan mannen.

Als ik dat zou doen zou het niet echt effect hebben op die kerel wellicht, ik zou zelf moeten kotsen van wat ik doe omdat ik nu eenmaal niet getraind ben voor die dingen. Die gast die het in de film is gewoon cold as ice en maakt daardoor zoveel meer indruk omdat hij gewoon geen f**k geeft hoeveel vingers eraf gaan.

---------- Toegevoegd 29 September 2014 om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 September 2014 om 16:19 ----------

Transformers: Age of Extinction

Nummer 4 ondertussen en wees maar zeker dat er een vervolg komt!

De vorige TF vond ik bet vermakelijk, maar het was duidelijk dat bij elke film het minder en minder werd.. Deze film stelt hier dan ook NIET in teleur! Met deze 4de TF hebben ze echter wel een groot dal ingesprongen. Weinig boeiends in de film die je aan je scherm gekluisterd houdt.. Meerendeel van de film zat ik rustig wat op internet omdat er gigantische veel ontiegelijke stomme gesprekken plaatsvinden.

Ook moeilijk om een rating te geven aangezien ik vind dat ik veel te oud ben voor deze film (had ik bij de vorige ook maar zoals gezegd vond ik ze best 'cool'), deze films is duidelijk gericht op -16 jarigen. Ook als je deze film bekijkt met je verstand op 0 zit is de kans nog altijd reeël dat je het bar slecht vind.

Spijtig dat Markie markie hier in meedoe, ben toch wel een stuk meer gewoon van zijn films!

Geen persoonlijke score

imdb: 6/10

http://www.imdb.com/title/tt2109248/

Terug
Naar boven