- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Divergent gekeken, ik moet zeggen dat het een erg leuke film is!
Het verhaal is een beetje vergelijkbaar met The Hunger games, de samenleving is namelijk opgedeeld in verschillende groepen, welke allemaal een bijdrage leveren aan de gemeenschap.
7,5/10
Leuk om te kijken, aanrader!
De 2 films waar wolverine centraal staat heb ik voor n of andere geskipped
De docu Fed Up aan het kijken, ongeveer een uur onderweg en is wel interessant. Best ziek dat 2 vd 3 amerikanen overgewicht of obesitas hebben, zelfs baby's van 6 maanden al. In de docu geven ze wel vaak de genen de schuld, vraag me af in hoeverre dit waar is.
A.Walk.Among.the.Tombstones.2014 iemand deze al gezien?
Oke is goed thnx, 3 days to kill al gezien ook van Neeson?Ik ga hem zo downloaden, als ik klaar ben, zal ik laten weten hoe het was.
Films met Neeson in hoofdrol zijn meestal goed.
Oke is goed thnx, 3 days to kill al gezien ook van Neeson?
Sin City A Dame To Kill For
Komt niet in de buurt van de eerste film, maar slecht is hij niet.
De verhaallijnen zijn een pak minder dan in Sin City 1.
Op visueel vlak natuurlijk origineel & qua casting dik in orde.
Josh Brolin is uiteraard een waardige vervanger voor Clive Owen
& Mickey Rourke is de perfecte Marv.
Veel te lang moeten wachten trouwens op dit 2e deel!
7.5/10
22 jump street http://www.imdb.com/title/tt2294449/
Pff echte teleurstelling dit.. Als ik 4x een grijns heb getrokken tijdens deze 2uur durende film zal het veel zijn.
21 Jum pstreet vond ik best goed, herinner me veel goede momenten van deze film, 22 daarin tegen vergeet ik liefst zo snel mogelijk.
22 jump street is eigenlijk een exacte kopie van de eerste maar zonder 'goeie' humor en met een ferme dosis gay shit in. Srs die gay shit is echt storend na een tijd - één fragment kan wel eens fun zijn maar het is de hele film door van die wazige dubbelzinnige kutgesprekken die ik persoonlijk totaal niet grappig vind.
Imdb is ook full r*tard als je dat cijfer bekijkt 7.3/10 srs wtf. Ik weet dat iedereen een mening heeft maar 7.3 is deze film zeker niet waard.
Wat vonden jullie van deze film?

22 jump street http://www.imdb.com/title/tt2294449/
Pff echte teleurstelling dit.. Als ik 4x een grijns heb getrokken tijdens deze 2uur durende film zal het veel zijn.
21 Jum pstreet vond ik best goed, herinner me veel goede momenten van deze film, 22 daarin tegen vergeet ik liefst zo snel mogelijk.
22 jump street is eigenlijk een exacte kopie van de eerste maar zonder 'goeie' humor en met een ferme dosis gay shit in. Srs die gay shit is echt storend na een tijd - één fragment kan wel eens fun zijn maar het is de hele film door van die wazige dubbelzinnige kutgesprekken die ik persoonlijk totaal niet grappig vind.
Imdb is ook full r*tard als je dat cijfer bekijkt 7.3/10 srs wtf. Ik weet dat iedereen een mening heeft maar 7.3 is deze film zeker niet waard.
Wat vonden jullie van deze film?
. Wat een frustratie. Raakte de gay shit een gevoelige snaar bij je?. Wat een frustratie. Raakte de gay shit een gevoelige snaar bij je?
Dat het exact een kopie van de eerste film is wordt zelfs meerdere malen gezegd in de film, dat is de hele grap.
Vond het echt een heerlijke film.

dat je DAT het meeste onthoud zeg..