Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

De docu Fed Up aan het kijken, ongeveer een uur onderweg en is wel interessant. Best ziek dat 2 vd 3 amerikanen overgewicht of obesitas hebben, zelfs baby's van 6 maanden al. In de docu geven ze wel vaak de genen de schuld, vraag me af in hoeverre dit waar is.

Divergent gekeken, ik moet zeggen dat het een erg leuke film is!

Het verhaal is een beetje vergelijkbaar met The Hunger games, de samenleving is namelijk opgedeeld in verschillende groepen, welke allemaal een bijdrage leveren aan de gemeenschap.

7,5/10

Leuk om te kijken, aanrader!

Divergent gekeken, ik moet zeggen dat het een erg leuke film is!

Het verhaal is een beetje vergelijkbaar met The Hunger games, de samenleving is namelijk opgedeeld in verschillende groepen, welke allemaal een bijdrage leveren aan de gemeenschap.

7,5/10

Leuk om te kijken, aanrader!

Yup, same thoughts!

Ben zaterdag nog naar The Maze Runner geweest, gave film, schreeuwt om een vervolging! En volgens mij is dit een boekenserie die ook nog niet helemaal af is (ala Game of Thrones). Concept is weer eens wat verfrissend, op zich een goed bedacht verhaal, ben benieuwd wat de serie me gaat brengen in de toekomst!

De docu Fed Up aan het kijken, ongeveer een uur onderweg en is wel interessant. Best ziek dat 2 vd 3 amerikanen overgewicht of obesitas hebben, zelfs baby's van 6 maanden al. In de docu geven ze wel vaak de genen de schuld, vraag me af in hoeverre dit waar is.

uhhh, ze geven de voedselindustrie de schuld?

A.Walk.Among.the.Tombstones.2014

iemand deze al gezien?

The Purge 2
Te lang, te clich, teveel onbenut potentiel.
5.5/10

The maze runner gezien in de bios. Film is de moeite waard, heeft een goed plot met dubbele twist. Wordt mogeljik vervolgd natuurlijk adhv hoe goed ie t in de bios doet. 9/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sin City A Dame To Kill For

Komt niet in de buurt van de eerste film, maar slecht is hij niet.
De verhaallijnen zijn een pak minder dan in Sin City 1.
Op visueel vlak natuurlijk origineel & qua casting dik in orde.
Josh Brolin is uiteraard een waardige vervanger voor Clive Owen
& Mickey Rourke is de perfecte Marv.
Veel te lang moeten wachten trouwens op dit 2e deel!
7.5/10

22 jump street http://www.imdb.com/title/tt2294449/

Pff echte teleurstelling dit.. Als ik 4x een grijns heb getrokken tijdens deze 2uur durende film zal het veel zijn.
21 Jum pstreet vond ik best goed, herinner me veel goede momenten van deze film, 22 daarin tegen vergeet ik liefst zo snel mogelijk.

22 jump street is eigenlijk een exacte kopie van de eerste maar zonder 'goeie' humor en met een ferme dosis gay shit in. Srs die gay shit is echt storend na een tijd - één fragment kan wel eens fun zijn maar het is de hele film door van die wazige dubbelzinnige kutgesprekken die ik persoonlijk totaal niet grappig vind.

Imdb is ook full r*tard als je dat cijfer bekijkt 7.3/10 srs wtf. Ik weet dat iedereen een mening heeft maar 7.3 is deze film zeker niet waard.

Wat vonden jullie van deze film?

Sin City A Dame To Kill For

Komt niet in de buurt van de eerste film, maar slecht is hij niet.
De verhaallijnen zijn een pak minder dan in Sin City 1.
Op visueel vlak natuurlijk origineel & qua casting dik in orde.
Josh Brolin is uiteraard een waardige vervanger voor Clive Owen
& Mickey Rourke is de perfecte Marv.
Veel te lang moeten wachten trouwens op dit 2e deel!
7.5/10

Mee eens

Pff echte teleurstelling dit.. Als ik 4x een grijns heb getrokken tijdens deze 2uur durende film zal het veel zijn.
21 Jum pstreet vond ik best goed, herinner me veel goede momenten van deze film, 22 daarin tegen vergeet ik liefst zo snel mogelijk.

22 jump street is eigenlijk een exacte kopie van de eerste maar zonder 'goeie' humor en met een ferme dosis gay shit in. Srs die gay shit is echt storend na een tijd - één fragment kan wel eens fun zijn maar het is de hele film door van die wazige dubbelzinnige kutgesprekken die ik persoonlijk totaal niet grappig vind.

Imdb is ook full r*tard als je dat cijfer bekijkt 7.3/10 srs wtf. Ik weet dat iedereen een mening heeft maar 7.3 is deze film zeker niet waard.

Heb wel weer kunnen lachen, beetje dezelfde droge humor, je moet er ook niet te veel van verwachten.

The edge of tomorrow

http://www.imdb.com/title/tt1631867/?ref_=nv_sr_1

Zeer tevreden over de film, start was ietswat onduidelijk en ging voor mij iets te traag, dit was echter wel nodig voor de opbouw van het verhaal denk ik. na het tragere begin werd het een spannende film met voldoende actie en een prima einde. Is ook wel het soort genre wat ik leuk vindt dus dat kan ook meespelen :o
8/10 van imdb zeker waard

:roflol:. Wat een frustratie. Raakte de gay shit een gevoelige snaar bij je?
Dat het exact een kopie van de eerste film is wordt zelfs meerdere malen gezegd in de film, dat is de hele grap.

Vond het echt een heerlijke film.

:roflol:. Wat een frustratie. Raakte de gay shit een gevoelige snaar bij je?
Dat het exact een kopie van de eerste film is wordt zelfs meerdere malen gezegd in de film, dat is de hele grap.

Vond het echt een heerlijke film.

En in de aftiteling herhalen ze dat gegeven nog eens een keer of zeventig, haha.

Ik vond 22 jump street ook echt een geweldige film! Wil hem nog wel een keer zien, zo leuk vond ik het :D
En eerlijk gezegd weet ik niet echt wat je met gay shit bedoelt...misschien viel het jou gewoon meer op of zo?
Edit; nu ik de trailer weer bekijk weet ik wat je bedoelt, echter..dat dit jou stoorde..manmanman, dan moet je wel echt een homofoob zijn :roflol: dat je DAT het meeste onthoud zeg..

Terug
Naar boven