AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

:roflol:. Wat een frustratie. Raakte de gay shit een gevoelige snaar bij je?
Dat het exact een kopie van de eerste film is wordt zelfs meerdere malen gezegd in de film, dat is de hele grap.

Vond het echt een heerlijke film.

Ik vond 22 jump street ook echt een geweldige film! Wil hem nog wel een keer zien, zo leuk vond ik het :D
En eerlijk gezegd weet ik niet echt wat je met gay shit bedoelt...misschien viel het jou gewoon meer op of zo?
Edit; nu ik de trailer weer bekijk weet ik wat je bedoelt, echter..dat dit jou stoorde..manmanman, dan moet je wel echt een homofoob zijn :roflol: dat je DAT het meeste onthoud zeg..

Vond er echt helemaal niets aan.. Nu ik was ook wel wat pissed toen ik deze keek..

22 jumpstreet vond ik wel gewoon een leuke film, heb hem met plezier afgekeken haha.
Gisteravond voor het eerst 'wolf of wall street' gekeken. Hij duurde naar mijn mening wel net wat te lang, maar wat een gave film. Heb echt de hele tijd geboeid zitten kijken

Ik kon 22 jump street wel waarderen,
zeker toen Jenko erachter kwam dat Schmidt de dochter van Ice Cube had geneukt :roflol:
. Die overdreven gayshit had van mij ook niet gehoeven.

7/10

Eeeeeeeeeeeeeen spoiler. :o

-

Laatst bewerkt:
The edge of tomorrow

http://www.imdb.com/title/tt1631867/?ref_=nv_sr_1

Zeer tevreden over de film, start was ietswat onduidelijk en ging voor mij iets te traag, dit was echter wel nodig voor de opbouw van het verhaal denk ik. na het tragere begin werd het een spannende film met voldoende actie en een prima einde. Is ook wel het soort genre wat ik leuk vindt dus dat kan ook meespelen :o
8/10 van imdb zeker waard

Vond em zeer matig.
Waarom casten ze Tom Cruise alstie niet eens zijn enige talent kan gebruiken, RENNEN met volle overtuiging.
Rennen in zo'n robotpak ziet er niet uit. :roflol:
5/10

• Like
Waarderingen: YOGI
Grace of Monaco gezien. Teveel melodramatisch en Nicole Kidman is gewoon te oud om Grace Kelly te spelen. Historisch ook totaal niet accuraat. Huwelijk tussen Grace en Rainier was verre van gelukkig en de omstandigheden begin jaren 60 toen Monaco geblokkeerd werd door Frankrijk waren heel anders dan in de film naar voren komt.

Lines als 'Oh, but colonialism is so last century' maken het er niet beter op en Kidman die een hippie-achtige speech geeft aan het einde van de film maken de film meer sprookjesachtig dan een historisch relaas.

Als je weinig waarde hecht aan historie is de film verder nog wel het aankijken waard mede door sterke bijrollen van Frank Langella en Parker Possey. Tim Roth als Rainier lijkt vooral de kluts kwijt, Fransen op de bek slaand en niet heel erg daadkrachtig.

5,5/10.

Morgen komt die nieuwe Dracula film uit he? Ben benieuwd.

6,4 op imdb,voorspelt nie veel goeds, alhoewel ik em ook wil zien,maar bang ben dat ie tegenvalt.

Gone Girl:

Voor mij tot nu toe beste film van het jaar. David Fincher delivers. Ik kan hier niks over spoilen, maar gewoon gaan kijken, je zult niet worden teleurgesteld.

9/10

Gone Girl:

Voor mij tot nu toe beste film van het jaar. David Fincher delivers. Ik kan hier niks over spoilen, maar gewoon gaan kijken, je zult niet worden teleurgesteld.

9/10

Als er iemand is die ik zen kop niet kan zien is het wel Ben Affleck, beetje jammer dus.

Vind meeste films van David Fincher wel top.

Als er iemand is die ik zen kop niet kan zien is het wel Ben Affleck, beetje jammer dus.

Vind meeste films van David Fincher wel top.

Gewoon doorheen kijken, die film is het waard. Ookal vind je Affleck niks. The Town is bijvoorbeeld ook een pareltje.

Iemand the equilizer al gezien? is het wat?

Generation Iron. Ga ik nu kijken ben benieuwd

Terug
Naar boven