XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

f**k hem met zijn waterhoofd.

The deer hunter.

Ik vond 'm ook zeer matig, vooral die zogenaamde armies die uit 200 man bestonden.

Vond m ook tegenvallen.

Leuk om te zien, maar thats it.

5.5/10

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Vaak vergeten in de schaduw van Brando, Pacino en De Niro, namelijk John Cazale.

http://www.youtube.com/watch?v=5Weaop_aiTg

Cazale - Pacino 1-0

Interessant.

Ken m inderdaad uit the Godfather en Deer Hunter, maar blijkbaar vlak daarna al overleden?

Zit nu in de pauze bij interstellar maar waarom die film zo hoog staat aangeschreven is een raadsel voor mij. Traag, cliché en nogmaals traag. Hopelijk wordt het nog wat, thuis had ik hem al afgezet.

Boyhood

Stond al een tijdje op mijn pc, keek er een beetje tegenop om ruim 2,5u naar een film te kijken van hoe iemand opgroeit.
Hoe simpel en saai het concept ook lijkt, ik heb me gek genoeg geen moment verveeld.
Misschien is het de herkenbaarheid van ''het leven'' dat het zo goed maakt, ik weet het niet, maar vond het een erg sterke film.
Ben het wel eens met de 8.4 van IMDB.

Hoog cijfer mss me toch ook is wagen aan Boyhood dan.

De serie Gotham aan het kijken is best wel goed vind ik.

Gister Angels en Demons gekeken.
Best prima film.
Vraag me alleen af of wat ze zeggen daadwerkelijk iets van waarheid kan bevatten, of is het een iLLoominarty achtig iets?

Celda 211 zojuist gezien.
Leuk, niet veel speciaals maar toch.
Imo 7/10.

ik vond boyhood ook niet super, redelijk maar eigenlijk

serie gotham wel dikke aanrader, keigave serie!!

THE INTERVIEW
The-Interview-Baphomet-25.jpg

Gewoon een vermakelijke film, niet meer niet minder.. Maar leuk om een keer te zien als de humor je licht.
Film gaat over 2 talkshow gasten/presentators die een Koreaanse dictotar gaan interviewen.. En daarbij de gebruikelijke seth rogan grappen, beetje sex gescheld en dat soort dingen...
Ik vond het een vermakelijke film om een x te zien
7tje
THE SALVATION
the-salvation-583011l.jpg

Zonder twijfel een van debeste wersterns die ik de laatste jaren heb gezien!
Het verhaal was miss een beetje standaard, maar het was allemaal goed uitgewerkt en ik heb de hele film met film plezier gekeken. Zou de film zelf 7.5 geven, maar vanwege het erg sterke acteer werk een 0.5 erbij
8 topper en aanrader

oh lawd die graf**p van haar op bb.com vind iedereen haar lekker.

YOU RE NOT YOU

Youre_Not_You_1.jpg

Een beetje de amerikaanse versie van intouchebles, maar dan vele mate minder.
Maar ondanks dat toch n redelijke film om te zien, heeft mij in ieder geval zeer vermaakt van het begin tot het eind en zaten mooie scenes in.
Zou de film zelf een 6.5 geven, maar vanwege het actteerwerk 7
Film gaat over een vrouw met een ziekte waar ze steeds door achteruit gaat en steeds minder kan doen, woont samen met haar man.. en dan nemen ze een ''bediende'' in dienst waar ze een speciale band mee krijgt

The Good Lie (2014)

Pff wat een film zeg, zitten janken als een baby hier.
Film begint met spelende kinderen in Sudan die het vee begeleid, ondertussen wordt hun gezin afgeslacht in de burgeroorlog.
Film volgt ze totdat ze volwassen worden en in Amerika terechtkomen (in 2000) en hoe ze daar omgaan met hun verleden etc.

Echt een aanrader 10/10

Terug
Naar boven