Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

In Mientras duermes is hij ook goed.

Dumb and Dumber 2

Enkele grappige scenes maar voor de rest ondermaats in vergelijking met Dumb and Dumber 1.
Die prequel van tien jaar geleden is imo ook beter dan D&D 2.

6/10

A Walk Among the Tombstones (2014)

Redelijke crime, maar niet zo spannend dat je jezelf de hele film afvraagt:''Wie was de dader?'' Daar kom je als kijker in de film al redelijk vroeg achter, maar dat de hoofdpersonen nog de puzzelstukjes bij elkaar aan het rapen zijn, wat het minder spannend maakt. Speelt zich af tussen 1991-1999, dus dat is in het begin wel even wennen. Beetje rommelige regie, camerawerk was wel decent (geen onnodige shaky cam onzin). Natuurlijk ook momenten dat Liam Neeson de bad ass uithangt zoals gewoonlijk, maar niet zo erg als in zijn andere films. Geen 'must watch' en voor de meesten misschien te saai, misschien leuk als je van het genre houdt..

6/10

Laatst bewerkt:
Fury is wel toffe film. Mooi in beeld gebracht en paar toffe actie scenes. Wel iets teveel sentiment naar het einde toe in mijn ogen.

Straks guardians of the galaxy.

PREDESTINATION

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje dubbel geovel over de film, Ik vond helaas dat de ''intro'' te lang duurde voordat het echt spannend werd, het tweede deel was wel erg sterk van de film.
Acteer prestaties waren prima. Maar wel zeer ingewikkelde film, uiteindelijk snapte ik nog niet alles
miss kan iemand me dat uitleggen?
waarom nam hij die baby nou naar de toekomst, wat betekende die vrouw voor hem? was het zijn vriendin ofzo?
6

'2014's answer to looper'

Vond looper pêrsoonlijk een 8/10, terwijl ik zoals casper ook maar een dubbel gevoel had bij deze film.

PREDESTINATION

[Link niet meer beschikbaar]

Beetje dubbel geovel over de film, Ik vond helaas dat de ''intro'' te lang duurde voordat het echt spannend werd, het tweede deel was wel erg sterk van de film.
Acteer prestaties waren prima. Maar wel zeer ingewikkelde film, uiteindelijk snapte ik nog niet alles
waarom nam hij die baby nou naar de toekomst, wat betekende die vrouw voor hem? was het zijn vriendin ofzo?
6

hij is die vrouw. En tevens de baby.

Ik vond Predestination erg sterk, vooral juist doordat de film me echt een dubbel gevoel geeft!

Hij nam de baby dus terug naar het verleden. Hij (en dus Jane) is zelf de baby!
Bovendien is hij ook zelf de Fizzle Bomber, die hij op het einde zelf weer neerschiet.
Naar mijn idee is Mr. Robertson de persoon die dit allemaal heeft opgezet.
Ik heb zelfs tijdens de film nog even getwijfeld of hij zelf ook nog Mr. Roberson is, maar dat denk ik niet. Hoe denken jullie daarover?

@ Casper1988: Ik denk dat je hem nog een keer opnieuw moet bekijken.
Er is dus een loop (door Mr. Robertson) gemaakt waardoor de baby, Jane (en dus de hoofdrolspeler ook) allemaal dezelfde persoon zijn. Jane is dus de vader EN de moeder van zichzelf en die zit zichzelf (de Fizzle Bomber) achterna.

De grote vraag in mijn ogen is dus: Hoe is die loop ooit zo gestart?

PREDESTINATION

[Link niet meer beschikbaar]

6

Ze wilden agenten zonder verleden.

The Drop.

Had hier redelijk goede recensies dus ik ging hem ook maar eens kijken.

Wat een slome, fucking saaie inhoudsloze film.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze film goed was?

Echt zonde van mijn tijd geweest.

3/10

Noem een paar top films aub in 3,2,1..

21 grams is een waardeloze film :roflol:

Noem een paar top films aub in 3,2,1..

Shawshank Redemption, The Green mile, No country for Oldmen, American History x, Good Fellas,
Lost Highway, American Psycho, Jacob's Ladder

recenter: Fury, Gone Girl, Out of the furnace, Flight

Goede aanraders, vond Gone Girl alleen wel een beetje tegenvallen, imo zeker geen 8,3 (IMDB).

Terug
Naar boven