XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Een overschatte Nolan film, totaal onverwacht.

Er constant overschatte films uitpersen is op zich ook een kunst. :D

hou je mond dicht over nolan jij brutale gemene belg.

the dark knight rises is 1 van mn favoriete films denk ik

haten jullie me nu

Guardians of the Galaxy

Keek best wel leuk weg. En eens iets anders dan de dagelijkse films

mijne Bambi, moest zelfs heel erg huilen ook :janken:

Gisteren American Sniper gezien

http://www.imdb.com/title/tt2179136/

Vond het persoonlijk een indrukwekkende film. Voor de niet kenners (waaronder ikzelf) ook een erg onverwacht einde. Verder sterk geacteerd door Bradley Cooper naar mijn mening.

8/10

American sniper is inderdaad een goede. Lekker veel headshots en een goed verhaal
einde was inderdaad onverwachts voor mij

The Road (2009)
"The Road" is a post-apocalyptic dramatic thriller about a father and his son walking alone through burned America."
Wel een leuke film, niks speciaals maar wel de moeite waard

Vond hem ook tegen vallen: 6,8/10 voor mij.

Vind hem net geen 7 waard.

Na drie kwartier had je de t wel een beetje gezien, en dan ben je nog maar op de helft.

Prima actie film verder niets speciaals.

Volledig mee eens.
Vermakelijk en zeker niet slecht voor echte actie, maar teveel van hetzelfde.

7/10

UNBROKEN

Unbroken-Movie.jpg

Na het zien van de trailer had ikhoge verwachtingen ook omdat het geregisseerd door Angelina Jolie is.
Maar nee, vond hem overal tegenvallen.
Het eerste deelvan de film is wel sterk, maar het tweede deel beduidend minder. het tweede deel is ook ERG amerikaans (i love amerika - achtig) en dat doet echt afbreuk aan de film

7tje absoluut niet meer, maar ook niet minder
aardig om te zien, niet bioscoop waardig

Die Amerikanen ook, met hun melodramatische kut oorlogsfilms.

The imitation game.

Beetje geromantiseerd verhaal, maar leuke 'beautiful mind' achtige film. Kan je wel blindelings kijken wegens hoog entertainment verhaal. Ook interessante wetenschap achter de film. 8

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Fury was evht niet doorheen te zitten. Hollywoods interpretatie van wo2 kan ooit tenenkrommend zijn. 5 karikaturen in een tank met was zoetsappig emo en foute dialogen. 4

Moon (2009)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een dude(Sam Rockwell) zit in z'n eentje(met een intelligente computerrobot geval) voor 3 jaar op een maanbasis.
Hij kan bijna terug naar huis, maar dan komt hij er achter dat er dingen niet blijken te kloppen.
Sciencefiction film met wat komedie en een klein beetje mindfuck.

IMDB: 8.0
Persoonlijk: 7.0

Von d die echt gaaf! Knap acteerwerk ook, zo in zn eentje.

Terug
Naar boven