AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Interstellar. 7/10

Weinig goede hoop met grotendeels absolute bagger de laatste jaren in het semi realistische sci-fi genre.
Heb je ooit een natuurkundeboekje gelezen kun je deze film ook weer links laten liggen want dan is het een lange ergerlijke zit. Matthew McConaughey, de eeuwige Texaanse cowboy y'all valt ook moeilijk te pruimen.
Toch een ruime voldoende omdat de film wel behoorlijk indruk kan maken op jonge mensen en ze nieuwsgierig kan maken.

RoboCop (2014)

Echt slecht. Zowel het hele verhaal als de acteurs als de effecten enz.. Film heeft geen ziel is zo'n 13 in een dozijn moderne actiefilm die geen moment kan boeien. Kijk liever nog eens naar de oude film want dit is tijdverspilling. 5/10 voor de moeite.

Vond het nog goed meevallen, gezien het feit dat Padilha aan een verkapte vorm van 'damage control' moest doen.

Director Jose Padilha and actor Joel Kinnaman fought hard for an R rating, but due to the ever expanding budget, which went from a modest $60 million budget and ballooned to a $120 million budget, studio executives were forced to deliver a PG-13 rating in hopes to recoup the budget they had spent on the film. Throughout the course of filming, studio executives kept a close eye on Padilha, making sure he was going to deliver a PG-13 rating.

During production of the film, director José Padilha phoned friend and fellow Brazilian director Fernando Meirelles to confide in him his frustration in the lack of creative control he was allowed by the studio for the project. Padilha estimated that for every ten ideas he brought to the project, the studio refused nine, and went on to the describe the making of the film as "The worst experience of his life".

Die studio is echt achterlijk om uitgerekend Padilha een PG-13 film te laten maken.

Dit denk ik over hun:

826.gif

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
ben nu een vage film aan het kijken.

ejecta 2014

zeker een aanrader tot nu toe.

O/T: Waarschijnlijk hele verzameling van meer dan 1000 hd films kwijt door 1 hdd failure, heeft me jaren gekost. Tip: blijf ver weg van Drobo = crap.

O/T: Waarschijnlijk hele verzameling van meer dan 1000 hd films kwijt door 1 hdd failure, heeft me jaren gekost. Tip: blijf ver weg van Drobo = crap.

Nasty man, heb je wel nog ergens staan welke het precies waren zodat je ze opnieuw kan downloaden? Zo nee, ik gebruik XBMC die een bibliotheek aanlegt. Stel dat mij hetzelfde gebeurt staat in XBMC nog steeds die bibliotheek, zodat ik kan zien welke films ik had.

is gebaseerd op de bullingdon club op oxford, met een beetje achtergrondinformatie kom je ver
Dat gaat deze film niet redden hoor :roflol:

pfff dat is shit. Van de ene kant kan ik het wel waarderen om films op te slaan, maar er zijn echt maar enkele films die ik uberhaupt meerdere keren kijk en die zijn vaak binnen een paar minuten wel te downloaden (of half uurtje als je echt dikke kwaliteit wilt).

Friday laatst gekeken, leuke film waar je af en toe goed kan om lachen.
Ice Cube kan naast rappen dus ook aardig acteren.
Nadeel zijn de vervelende accenten van die Amerikaanse straatratten wel.. ;-)

imo: 7/10 IMDB: 7.3
'
Aan welke film moet ik nu mij vanavond wagen? Bij voorkeur crime/thriller/comedy

Nog
Friday laatst gekeken, leuke film waar je af en toe goed kan om lachen.
Ice Cube kan naast rappen dus ook aardig acteren.
Nadeel zijn de vervelende accenten van die Amerikaanse straatratten wel.. ;-)

imo: 7/10 IMDB: 7.3
'
Aan welke film moet ik nu mij vanavond wagen? Bij voorkeur crime/thriller/comedy

Next Friday :D

Iemand ooit the disappearance of eleanor rigby him/her/them gezien? Verhaal dat in 3 films wordt verteld, steeds vanuit een ander standpunt? Vraag me af of het de moeite waard is om ze te kijken?

Interstellar. 7/10 Weinig goede hoop met grotendeels absolute bagger de laatste jaren in het semi realistische sci-fi genre. Heb je ooit een natuurkundeboekje gelezen kun je deze film ook weer links laten liggen want dan is het een lange ergerlijke zit. Matthew McConaughey, de eeuwige Texaanse cowboy y'all valt ook moeilijk te pruimen. Toch een ruime voldoende omdat de film wel behoorlijk indruk kan maken op jonge mensen en ze nieuwsgierig kan maken.

Verklaar je nader? Er heeft een gerenommeerde wetenschapper over zwarte gaten en dergelijke van heel nabij samengewerkt met de regisseur tijdens het maken van de film. In het sci-fi genre is het toch één van de films die het meest wetenschappelijk correct is.

kan niet wachten op een goede versie van interstellar.

jij bent gek in je hoofd als je denkt dat ik die versie ga kijken n*ger.

Terug
Naar boven