Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

you sir should watch your mouth.

Er is al een DvD/screener kwaliteit versie. Noem ik vrij goed.

giphy.gif

mn jimmies net flink laten rustlen door het einde van gone girl

Vond Interstellar trouwens erg tegenvallen...

Nasty man, heb je wel nog ergens staan welke het precies waren zodat je ze opnieuw kan downloaden? Zo nee, ik gebruik XBMC die een bibliotheek aanlegt. Stel dat mij hetzelfde gebeurt staat in XBMC nog steeds die bibliotheek, zodat ik kan zien welke films ik had.

Ik had bijv heel de imdb top 300 de rest boeit me minder, het probleem is vooral dat bepaalde films maar sporadisch te vinden waren. Maar heb me er bij neergelegd, geen zin om opnieuw te beginnen.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

pfff dat is shit. Van de ene kant kan ik het wel waarderen om films op te slaan, maar er zijn echt maar enkele films die ik uberhaupt meerdere keren kijk en die zijn vaak binnen een paar minuten wel te downloaden (of half uurtje als je echt dikke kwaliteit wilt).

Ja idd downloaden gaat tegenwoordig ook een pak sneller dus dat scheelt. Hdd ruimte en backup kost ook wat en met hd helemaal.

Taken 3

Eerste wat opviel, was eigenlijk al in de trailer, waar al zoveel spoilers inzaten over de film. Voor de rest zwaar over de top qua actie, zelfs voor een film als deze.. Onmogelijke ontsnappingen na crashes etc. Deel 1 blijft het beste. Voor de rest veel details die niks toevoegen aan de film:
Forest Whitaker met autistische trekjes (super cop), die tot het eind van de film nodig heeft om alle eindjes aan elkaar vast te knopen, dochter die zwanger blijkt te zijn, agent die een donut jat, stoere Rus (ex-special forces) die enkel in een badjas en 'briefs' om zich heen schiet.. Ook zoiets, waarom werden er geen beelden van de camera van de Bagel winkel bekeken? Dat zou Bryan waarschijnlijk een alibi hebben gegeven.
Blij dat ik het niet in de bios heb gezien.. Olivier Megaton weet wel goed hoe hij films moet verpesten, wat een waardeloze regisseur in dit genre (Transporter 3, Taken 2, Colombiana en nu dit :rolleyes:). Editing was ook zeer slecht, leek af en toe wel of er scenes ontbraken. En daarnaast lijkt het wel een trend te worden dat actiefilms blijkbaar heel veel 'shaky cam' nodig hebben tegenwoordig (Michael Bay), voegt weinig toe en letterlijk misselijkmakend af en toe.

4/10

Laatst bewerkt:
The Great Gatsby

Wat n bazenfilm, had al die tijd in mn hoofd dat het een comedy was en telkens geen zin in comedy, dacht nu zal ik m eens even kijken. beetje verbaasd maar toch goed uit de bus gekomen. Moeite waard om te kijken

7,5/10

A Walk Among Tombstones

Beetje "grijze" film, hier en daar wat zieke/smerige dingen met n semi boeiend onderwerp, film heeft wel spanning maar geeft mij neit het voldane gevoel wat ik bij goede films krijg. Overigens wel de moeite waard om eens te kijken maar geen uitblinker

6/10

The Great Gatsby

Wat n bazenfilm, had al die tijd in mn hoofd dat het een comedy was en telkens geen zin in comedy, dacht nu zal ik m eens even kijken. beetje verbaasd maar toch goed uit de bus gekomen. Moeite waard om te kijken

7,5/10

Lang geleden een keer aangezet, kwam er toen niet in en heb em uitgezet, misschien nog eens een poging wagen.

Predestination...

tim-and-eric-mind-blown.gif

Ethan Hawke weet zijn rollen wel goed te kiezen.

O/T: Waarschijnlijk hele verzameling van meer dan 1000 hd films kwijt door 1 hdd failure, heeft me jaren gekost. Tip: blijf ver weg van Drobo = crap.

Ik heb zo tijden geleden eens mijn harde schijf op de grond zien pleuren met daarop mijn filmcollectie (wel divx, ook hele imdb top 250 en legio aan obscure, niet te vinden films). Daarbij al mijn foto's. Het janken stond mij serieus nabij.

Ergste was dat de schijf naar de klote ging net toen ik hem aan't back-uppen was. Het was al te gevaarlijk, slechts 1 copie van al dat moois.

Daarna heb ik het op gegeven. Ik verzamel niets meer. Fuckit.

Lang geleden een keer aangezet, kwam er toen niet in en heb em uitgezet, misschien nog eens een poging wagen.

vond die echt niks, waar ik me vooral aan stoorde was rap/ R&B muziek bij scene's uit de jaren 20, 30
decors zen wel heel decadent en over de top als dat je ding is :)

---------- Toegevoegd 26 January 2015 om 03:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 January 2015 om 23:45 ----------

John Wick (2014)

http://www.imdb.com/title/tt2911666/

Keanu als bad ass
kan me vinden in de reviews die al gegeven zijn. 6,5/ 10

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Behandeling (2014)

http://www.imdb.com/title/tt3089778/?ref_=nv_sr_1

Meeslepende spannende film, zwaar verhaal wel, geen feel good film, aanrader wel. 8/10

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lawless (2012)

http://www.imdb.com/title/tt1212450/?ref_=nv_sr_1

Naar een waar gebeurd verhaal van 3 broers, illegale stokers tijdens de drooglegging jaren 20, 30.
Tom Hardy in een bazen rol, zit misschien net iets te weinig vaart in de film.

7,5/ 10

John Wick
Wat mij betreft hadden ze iemand de rol van Reeves gegeven aan iemand met een meer bad ass imago. Dit was het net niet zeg maar. Leuke actiefilm, niets meer en niets minder. 6.0/10.

Interstellar
Vond de film zelf wel wat langdradig, het einde vond ik wel leuk bedacht :) 7.0/10.

John Wick
Wat mij betreft hadden ze iemand de rol van Reeves gegeven aan iemand met een meer bad ass imago. Dit was het net niet zeg maar. Leuke actiefilm, niets meer en niets minder. 6.0/10.

Interstellar
Vond de film zelf wel wat langdradig, het einde vond ik wel leuk bedacht :) 7.0/10.

Reeves kan tenminste z'n moves zelf uitvoeren ipv dat ze gebruik moeten maken van een look-a-like.

American Sniper

Waargebeurd verhaal over een Amerikaanse sniper tijdens de voorbije VS oorlogen.
Film van C Eastwood. Bradley Cooper als de Sniper. 6 oscarnominaties.

8.2/10

Reeves kan tenminste z'n moves zelf uitvoeren ipv dat ze gebruik moeten maken van een look-a-like.

American Sniper

Waargebeurd verhaal over een Amerikaanse sniper tijdens de voorbije VS oorlogen.
Film van C Eastwood. Bradley Cooper als de Sniper. 6 oscarnominaties.

8.2/10

True, maar dat maakt Reeves nog geen badass of ook maar zelfs iemand met een badass look. Hij heeft gewoon een te hoog babyface gehalte voor deze rol.

Terug
Naar boven