Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
jij bent gek in je hoofd als je denkt dat ik die versie ga kijken n*ger.
ga dan naar de bios klapmongool.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij bent gek in je hoofd als je denkt dat ik die versie ga kijken n*ger.

Er is al een DvD/screener kwaliteit versie. Noem ik vrij goed.
mn jimmies net flink laten rustlen door het einde van gone girl

Nasty man, heb je wel nog ergens staan welke het precies waren zodat je ze opnieuw kan downloaden? Zo nee, ik gebruik XBMC die een bibliotheek aanlegt. Stel dat mij hetzelfde gebeurt staat in XBMC nog steeds die bibliotheek, zodat ik kan zien welke films ik had.
pfff dat is shit. Van de ene kant kan ik het wel waarderen om films op te slaan, maar er zijn echt maar enkele films die ik uberhaupt meerdere keren kijk en die zijn vaak binnen een paar minuten wel te downloaden (of half uurtje als je echt dikke kwaliteit wilt).
). Editing was ook zeer slecht, leek af en toe wel of er scenes ontbraken. En daarnaast lijkt het wel een trend te worden dat actiefilms blijkbaar heel veel 'shaky cam' nodig hebben tegenwoordig (Michael Bay), voegt weinig toe en letterlijk misselijkmakend af en toe.The Great Gatsby
Wat n bazenfilm, had al die tijd in mn hoofd dat het een comedy was en telkens geen zin in comedy, dacht nu zal ik m eens even kijken. beetje verbaasd maar toch goed uit de bus gekomen. Moeite waard om te kijken
7,5/10
O/T: Waarschijnlijk hele verzameling van meer dan 1000 hd films kwijt door 1 hdd failure, heeft me jaren gekost. Tip: blijf ver weg van Drobo = crap.
Predestination...
![]()
Ethan Hawke weet zijn rollen wel goed te kiezen.
Lang geleden een keer aangezet, kwam er toen niet in en heb em uitgezet, misschien nog eens een poging wagen.
Lang geleden een keer aangezet, kwam er toen niet in en heb em uitgezet, misschien nog eens een poging wagen.

John Wick
Wat mij betreft hadden ze iemand de rol van Reeves gegeven aan iemand met een meer bad ass imago. Dit was het net niet zeg maar. Leuke actiefilm, niets meer en niets minder. 6.0/10.
Interstellar
Vond de film zelf wel wat langdradig, het einde vond ik wel leuk bedacht7.0/10.
Reeves kan tenminste z'n moves zelf uitvoeren ipv dat ze gebruik moeten maken van een look-a-like.
American Sniper
Waargebeurd verhaal over een Amerikaanse sniper tijdens de voorbije VS oorlogen.
Film van C Eastwood. Bradley Cooper als de Sniper. 6 oscarnominaties.
8.2/10
True, maar dat maakt Reeves nog geen badass of ook maar zelfs iemand met een badass look. Hij heeft gewoon een te hoog babyface gehalte voor deze rol.