Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Nightcrawler (2014) WEBRip NL Subs DutchReleaseTeam

deze binnen gehaald prima versie

Achja download trouwens niks meer, w8 wel ff tot het op popcorn time staat. :p

Ja maar jouw mening is gebaseerd op nu terwijl die film twintig jaar oud is. Zeg niet dat die reviews twintig jaar oud zijn haha

Je laat het wel uitschijnen. & als het nu minder bevredigend is zou hij minder hoog moeten staan, ofwel wordt hij gewoon zo gewaardeerd omdat het intussen een klassieker is geworden..?. + Als je het vergelijkt met een andere film uit die tijd, bv Terminator II, zelfs Terminator I die ook in de top 250 staat is het imo een vrij groot verschil in kwaliteit.

Toen maakte James Cameron nog goede films (sc fi thriller), sinds titanic is hij de mist in gegaan.

Kom is deze tegen, voor wie van, 'mind screwing' films houdt :p

http://www.imdb.com/list/ls000257417/

Django Unchained

Eerste anderhalf uur, top 250 waardig, daarna vond ik hem steeds zwakker worden. Uiteindelijk nog steeds niet overtuigd. + De hiphop muziek tijdens sommige scenes is echt tenenkrommend, komt de kwaliteit van de film zeker niet ten goede. 8/10

Jurassic Park

Waarom die film in de top 250 staat is mij een raadsel (kan toch niet enkel vanwege de toen vooruitstrevende effects zijn?..). Oppervlakkige karakters, veel clichématige gebeurtenissen, domme conversaties, onbevredigend, raar einde.. Spannend op sommige momenten maar meer ook niet. 5,5/10.

Hiphop muziek vind ik ook niet echt passend. En jammer dat django godmode en aimbot had zoals in zoveel films jammergenoeg het geval is, maar ondanks dat vind ik het toch echt een topfilm. Goede acteurs/acteren, setting is super en die kleine pareltjes zoals die scene met "You got a problem with your eyeball, boy?" of hoe mensen reageren op Django die als zwarte op een paard zit maken de film voor mij. Ook 8/10 voor mij.

Laatst Kill Bill gezien en nu vraag ik me af hoe het in godsnaam kan dat ik die nooit eerder heb gezien. Stukkkkken beter dan Django en Inglorious Basterds.

Predestination 8/10
Echt een heel toffe film. Prettig sfeertje, mooie beelden. Niet spannend, wel boeiend.
In de stijl van Inception, maar dan zonder dat t hele concept uitgespeld wordt. En wat scherper, zinnetjes en dingen die terugkomen. Aanrader!

Terug
Naar boven