XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Escape-Plan 2013

Leuke actiefilm met Stalone en Arnold, kijkt lekker weg, Stalone is iemand die zich in gevangenissen laat opsluiten en eruit moet komen om de "lekken" in de beveiliging te vinden.

7,8/10

De rol van The Matrix paste hem beter imo. Daar was die grote n*ger meer de badass en die nare foute agent ook. Maar Reeves was daar niet de badass.

Boyhood gekeken maar na 2uur in slaap gevallen. Tot 2uur in de film geen clue.
6/10

John Wick Prima actie film, maar na een uurtje begrijp je t inmiddels wel.
6/10

Neighbours Best vermakelijke comedy
6.8/10

Interstellar Vooral leuk als je de relativiteits theorie van Einstein enigszins begrijpt of daar in kan komen. Ik vond het echt indrukwekkend en mooi bedacht.
8/10

The Drop Goeie film, mooi verhaal, niet te ingewikkeld. Gewoon een goeie film!
7.5/10

Nu Amerikan Sniper nog proberen :)

Interstellar Blu-ray, News and Updates. Paramount Home Media Distribution has officially announced and detailed its upcoming Blu-ray release of Christopher Nolan's blockbuster, Interstellar (2014). The release will be available for purchase on March 31.

:fuu:

Django Unchained

Eerste anderhalf uur, top 250 waardig, daarna vond ik hem steeds zwakker worden. Uiteindelijk nog steeds niet overtuigd. + De hiphop muziek tijdens sommige scenes is echt tenenkrommend, komt de kwaliteit van de film zeker niet ten goede. 8/10

Jurassic Park

Waarom die film in de top 250 staat is mij een raadsel (kan toch niet enkel vanwege de toen vooruitstrevende effects zijn?..). Oppervlakkige karakters, veel clichématige gebeurtenissen, domme conversaties, onbevredigend, raar einde.. Spannend op sommige momenten maar meer ook niet. 5,5/10.

Django Unchained

Eerste anderhalf uur, top 250 waardig, daarna vond ik hem steeds zwakker worden. Uiteindelijk nog steeds niet overtuigd. + De hiphop muziek tijdens sommige scenes is echt tenenkrommend, komt de kwaliteit van de film zeker niet ten goede. 8/10

Jurassic Park

Waarom die film in de top 250 staat is mij een raadsel (kan toch niet enkel vanwege de toen vooruitstrevende effects zijn?..). Oppervlakkige karakters, veel clichématige gebeurtenissen, domme conversaties, onbevredigend, raar einde.. Spannend op sommige momenten maar meer ook niet. 5,5/10.

Maar toch geef je een 8 :rolleyes:

Django Unchained

Jurassic Park

En jurassic Park is 20 jaar geleden gemaakt. Misschien was het toen bevredigend en waren het toen nog geen clichés :rolleyes:

Nja, is uiteindelijk, overall, wel een vrije goede, vermakelijke film, als je het bv vergelijkt met Jurassic Park, maar 8.5 op imdb is een stuk te hoog imo, zou eerder 7.8 - 8.0 moeten zijn.

En jurassic Park is 20 jaar geleden gemaakt. Misschien was het toen bevredigend en waren het toen nog geen clichés :rolleyes:

:roflol:, de stemmen op imdb zijn wel niet 20 jaar geleden gegeven.

Nja, is uiteindelijk, overall, wel een vrije goede, vermakelijke film, als je het bv vergelijkt met Jurassic Park, maar 8.5 op imdb is een stuk te hoog imo, zou eerder 7.8 - 8.0 moeten zijn.

wel of niet?

Ja maar jouw mening is gebaseerd op nu terwijl die film twintig jaar oud is. Zeg niet dat die reviews twintig jaar oud zijn haha

Heb is gelezen dat hij Jurassic Park moest maken, want dat hij anders geen budget kreeg voor Schindler's list.

20 jaar geleden was die zeker wel mooi gemaakt hoe de dino's tot leven kwamen op het witte doek, zou het wel meer een jeugd film noemen.

Spielberg is hopeloos overrated. Technisch goed, en daarmee is alles gezegd.

Fanboys come at me!

Wow wil je vechte?!

American Sniper

Heel indrukwekkende film! Sterke rol van Cooper.

8/10

Nightcrawler was echt fakking vet! 9!

Whiplash ook tof. 8+

Imitation game idem, 8+

Terug
Naar boven