- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
The Matrix zuigt man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iets met mond en spoelen en wassen en hoekje en wenen

Escape-Plan 2013
Leuke actiefilm met Stalone en Arnold, kijkt lekker weg, Stalone is iemand die zich in gevangenissen laat opsluiten en eruit moet komen om de "lekken" in de beveiliging te vinden.
7,8/10
Django Unchained
Eerste anderhalf uur, top 250 waardig, daarna vond ik hem steeds zwakker worden. Uiteindelijk nog steeds niet overtuigd. + De hiphop muziek tijdens sommige scenes is echt tenenkrommend, komt de kwaliteit van de film zeker niet ten goede. 8/10
Jurassic Park
Waarom die film in de top 250 staat is mij een raadsel (kan toch niet enkel vanwege de toen vooruitstrevende effects zijn?..). Oppervlakkige karakters, veel clichématige gebeurtenissen, domme conversaties, onbevredigend, raar einde.. Spannend op sommige momenten maar meer ook niet. 5,5/10.

Django Unchained
Eerste anderhalf uur, top 250 waardig, daarna vond ik hem steeds zwakker worden. Uiteindelijk nog steeds niet overtuigd. + De hiphop muziek tijdens sommige scenes is echt tenenkrommend, komt de kwaliteit van de film zeker niet ten goede. 8/10
Jurassic Park
Waarom die film in de top 250 staat is mij een raadsel (kan toch niet enkel vanwege de toen vooruitstrevende effects zijn?..). Oppervlakkige karakters, veel clichématige gebeurtenissen, domme conversaties, onbevredigend, raar einde.. Spannend op sommige momenten maar meer ook niet. 5,5/10.

En jurassic Park is 20 jaar geleden gemaakt. Misschien was het toen bevredigend en waren het toen nog geen clichés![]()
, de stemmen op imdb zijn wel niet 20 jaar geleden gegeven.Nja, is uiteindelijk, overall, wel een vrije goede, vermakelijke film, als je het bv vergelijkt met Jurassic Park, maar 8.5 op imdb is een stuk te hoog imo, zou eerder 7.8 - 8.0 moeten zijn.
, de stemmen op imdb zijn wel niet 20 jaar geleden gegeven.
Ja maar jouw mening is gebaseerd op nu terwijl die film twintig jaar oud is. Zeg niet dat die reviews twintig jaar oud zijn hahaNja, is uiteindelijk, overall, wel een vrije goede, vermakelijke film, als je het bv vergelijkt met Jurassic Park, maar 8.5 op imdb is een stuk te hoog imo, zou eerder 7.8 - 8.0 moeten zijn.
, de stemmen op imdb zijn wel niet 20 jaar geleden gegeven.
Spielberg is hopeloos overrated. Technisch goed, en daarmee is alles gezegd.
Fanboys come at me!