XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jason Statham heeft wel een toffe rol in ieder geval, zoals je van hem mag verwachten. En met de wagens hebben ze ook zeker niet zuinig gedaan.

Vannacht Fast 5 gekeken. Heel erg over the top, maar inderdaad niet te veel nadenken... Vandaag of morgen Fast 6 eens kijken.

Ach beetje maar ;)
Wel tof verder hoor!

A serbian film

Damn ik houd van een zieke horror op zijn tijd, maar welke ik nu gezien heb slaat echt alles! Vervelender, zieker, rauwer en gestoorder kan haast niet. Geen film die je samen met je meisje kijkt dus jongens, kijken geheel op eigen risico;)

Cheers

Interstellar

+ goeie film, goed verhaal, goed onderwerp, mooi einde

- sommige dingen een beetje heel onwaarschijnlijk

8.5/10

ja echt een spoiler
goeie mindfuck en paradox op het einde

Exodus: Gods and Kings: na een uur afgezet omdat het een echte boutfilm is.

3/10

Kidnapping of mr. Heineken.

Na de nederlandse film gezien te hebben ook deze bekeken, beste een aardige film maar jammer dat ie engels gesproken was icm nederlandse acteurs etc

7/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edward Scissorhands

Een uiterst ontroerende film over een man die in plaats van 2 handen, meerdere scharen (in plaats van vingers) aan elk van z'n armen heeft.

Lang geleden dat ik die film nog gezien heb en leuk om eens terug te zien. Hou wel van zo'n moderne sprookjes, gespeeld door mensen. En vooral de muziek doet het hem ook. 8/10.

ik heb interstellar laatst een tweede keer gekeken en toen was hij echt veel beter dan de eerste keer. 8.5 of 9 movie

Snapte je m nu pas beter of niet opgelet oid?

nee ik snapte hem de eerste keer wel gewoon ook al vond ik wat dingen zwaar overdreven maar de tweede keer was hij gewoon beter.

waarschijnlijk een film die ik vaker ga zien dat weet ik nu al.

Ah oke, zal m binnenkort ook maar eens voor de tweede keer kijken.

Run All Night

Trailer laat meer een Taken vibe zien, terwijl de film het helemaal niet is. De studio weet natuurlijk hoe ze het meeste geld moeten binnenharken voor hun target audience. Echter als je met de instelling gaat om een nieuwe Taken film te kijken kom je van een koude kermis thuis.
Beste acteerprestaties liggen tussen Neeson en Harris, zij zetten echt een vriendschap neer waarin je gelooft dat deze zich al 30/40 jaar kennen.
De personages lijken echte mensen zoals ze in het echt zouden reageren, wat voor mij een groot pluspunt is. Goede actiescenes, geen shaky cam, ook groot pluspunt.

8/10

nee ik snapte hem de eerste keer wel gewoon ook al vond ik wat dingen zwaar overdreven maar de tweede keer was hij gewoon beter. waarschijnlijk een film die ik vaker ga zien dat weet ik nu al.
kijk hem achterstevoren dan is het pas vet raar

Terug
Naar boven