- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, vond het begin goed en opeens allemaal wtf momenten. Ging opeens allemaal snel
overall niet slecht
Moeite waard als je de Nederlandse versie ook hebt gezien? Of is het gewoon een 1 op 1 copy?
Heb de Nederlandse versie niet gezien, dus dat kan ik niet zeggen.Moeite waard als je de Nederlandse versie ook hebt gezien? Of is het gewoon een 1 op 1 copy?
Ik dacht srs dat ik een stuk van de film had gemistHeb hem eergister ook gekeken. Begon sterk, middenstuk wat minder en vind het richting het einde erg zwak worden. Alsof de film snel afgemaakt moest worden.
Ik vind hem wel de moeite waard om te kijken.
Heb de Nederlandse versie niet gezien, dus dat kan ik niet zeggen.
Ik dacht srs dat ik een stuk van de film had gemist
opeens werden ze opgepakt en wisten ze hem zitten. Dacht echt van wtf, hoe weten ze dat nuweer? Op het einde wordt het wel duidelijk
wist trouwens niet dat een waargebeurd verhaal is

Bedankt, zet hem in de download!Vannacht 'Ronin' gekeken met Robert de Niro. Vermakelijke actie-/misdaadfilm 7/10
Moeite waard als je de Nederlandse versie ook hebt gezien? Of is het gewoon een 1 op 1 copy?
Fast & furious 7, weer lekker realistisch.. Van mij krijgt hij een 6.5
Ik weet niet meer hoeveel Fast films ik inmiddels gezien heb, 6 en 7 in ieder geval nog niet. Als ik nu Fast 6 ga kijken, mis ik dan eventueel belangrijke dingen als ik 3/4/5 niet heb gezien?
Yes srsGeloof dat ik die in de bioscoop heb gezien. Wel halverwege in slaap gevallen dus geen idee maar hoe die gingYes srs
Ik vond 5 best goed, maar dan ga jij bij 6 al helemaal in slaap vallen waarschijnlijk