AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Fast & furious 7, weer lekker realistisch.. Van mij krijgt hij een 6.5

Iemand de nieuwe heineken al gezien?

Ja, vond het begin goed en opeens allemaal wtf momenten. Ging opeens allemaal snel
overall niet slecht

Moeite waard als je de Nederlandse versie ook hebt gezien? Of is het gewoon een 1 op 1 copy?

Heb hem eergister ook gekeken. Begon sterk, middenstuk wat minder en vind het richting het einde erg zwak worden. Alsof de film snel afgemaakt moest worden.

Ik vind hem wel de moeite waard om te kijken.

Moeite waard als je de Nederlandse versie ook hebt gezien? Of is het gewoon een 1 op 1 copy?
Heb de Nederlandse versie niet gezien, dus dat kan ik niet zeggen.

Heb hem eergister ook gekeken. Begon sterk, middenstuk wat minder en vind het richting het einde erg zwak worden. Alsof de film snel afgemaakt moest worden.

Ik vind hem wel de moeite waard om te kijken.
Ik dacht srs dat ik een stuk van de film had gemist

opeens werden ze opgepakt en wisten ze hem zitten. Dacht echt van wtf, hoe weten ze dat nuweer? Op het einde wordt het wel duidelijk

wist trouwens niet dat een waargebeurd verhaal is

Heb de Nederlandse versie niet gezien, dus dat kan ik niet zeggen.

Ik dacht srs dat ik een stuk van de film had gemist

opeens werden ze opgepakt en wisten ze hem zitten. Dacht echt van wtf, hoe weten ze dat nuweer? Op het einde wordt het wel duidelijk

wist trouwens niet dat een waargebeurd verhaal is

Ja dat was echt vaag.
Spoiler:
Binnen 10 min was die hele bende opgepakt :o

Ik zou de Nederlandse versie ook kijken, vond die leuker :)

Vannacht 'Ronin' gekeken met Robert de Niro. Vermakelijke actie-/misdaadfilm 7/10

Taken 3 vond ik beetje tegenvallen. Taken 1 blijft het beste :)

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Vannacht 'Ronin' gekeken met Robert de Niro. Vermakelijke actie-/misdaadfilm 7/10
Bedankt, zet hem in de download!

Site van Yify ligt eruit ???

Dit vraag ik mij ook af...

Fast & furious 7, weer lekker realistisch.. Van mij krijgt hij een 6.5

Heb FnF 7 ook gezien. Wel lache film. Beetje overdreven allemaal, maar dat hoort eennbeetje bij zo een hollywood actie.

Al met al vond ik hem een half uur te lang. Op 3/4 van de film alleen maar hersenloze actie, dat mocht er van mijntussen uit.

7/110 max

FOCUS ook gezien. Dat was wel een vette film.
7,7/10 ofzo

Heb Fast 7 gisteren in de bios gezien, geld meer dan waard. Het is een leuke wegkijk veel, je kan er veel om lachen en de actie scenes zijn misschien over de top, maar wel genieten. Heerlijk ontspannend, zeker als je na de tijd nog een paar biertjes wegtikt in de kroeg :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

War Horse

Mooie film over de vriendschap tussen mens en dier/paard, en het reilen en zeilen van een paard in de eerste wereldoorlog (en daar de strijd aangaat met het noodlot.) Heeft me enkele keren toch aardig weten te ontroeren. Het menselijke, broederlijke aspect in de oorlog is ook enorm goed weergegeven, wat de waarde van de film zeker ten goede komt. 7,5/10

nietzsche-hugging-a-horse.jpg

nietzsche_and_the_horse_detail.jpg

*double facepalm*

Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer hoeveel Fast films ik inmiddels gezien heb, 6 en 7 in ieder geval nog niet. Als ik nu Fast 6 ga kijken, mis ik dan eventueel belangrijke dingen als ik 3/4/5 niet heb gezien?

Net terug van Fast 7, ik had niet verwacht dat het nog meer over de top kon maar het kan dus toch. Wel redelijk vermaakt maar het wordt nu wel te erg allemaal. Het verhaal, voor zover dat er al was, wordt ook wel te slap al snap ik dat je daarvoor niet zo'n film gaat kijken.

vond 5 en 6 wel leuk om te zien, gewoon verstand op nul zetten :p
had eerst 6 gezien, nadien pas 5 en 4.
als je de eerste gezien hebt ben je mee eigenlijk, dus maakt niet echt uit.
7 ga ik nog zien ben benieuwd naar Jason statham dan, en de wagens natuurlijk.

Terug
Naar boven