Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

A serbian film

Damn ik houd van een zieke horror op zijn tijd, maar welke ik nu gezien heb slaat echt alles! Vervelender, zieker, rauwer en gestoorder kan haast niet. Geen film die je samen met je meisje kijkt dus jongens, kijken geheel op eigen risico;)

Cheers

Zieke film inderdaad. Ik werkte toen deze uitkwam in een videotheek. Heb deze ook nooit verhuurd en na een paar weken is hij uit het schap gehaald omdat hij te heftig was.

Niet echt een om voor je plezier te kijken ofzo :o

Mortdecai (2015)

Juggling angry Russians, the British Mi5, and an international terrorist, debonair art dealer and part time rogue Charlie Mortdecai races to recover a stolen painting rumored to contain a code that leads to lost Nazi gold.

geweldig gespeeld door Johnny Depp
8/10

Weet iemand misschien linkje voor 'Lost River' met nl subs, staan er enkel op zonder subs.

Ik gebruik altijd BSplayer om subs te downloaden. Werkt perfect. Gewoon je engelse versie afspelen met bsplayer en hij geeft je automatisch een lijst met subs die je kan downloaden (ook nederlands).

pro tip: engelse subs > nederlandse subs

Interstellar en divergent gekeken.

Vond het persoonlijk allebei goede films om te kijken.
Het enige jammere aan interstellar vond ik het einde, waarin veel dingen gebeurde die heel onwaarschijnlijk leken.??? Miss dat als ik hem nog een keer kijk dat minder is.

Interstellar: 8,5/10
Divergent: 8/10

Interstellar en divergent gekeken.

Vond het persoonlijk allebei goede films om te kijken.
Het enige jammere aan interstellar vond ik het einde, waarin veel dingen gebeurde die heel onwaarschijnlijk leken.??? Miss dat als ik hem nog een keer kijk dat minder is.

Interstellar: 8,5/10
Divergent: 8/10

Kan je dat eens toelichten in een spoilertag?

Van de week Killing them softly gekeken.... wat een waardeloze film, veel gelul... weinig actie

4/10

Kid Cannabis
http://www.imdb.com/title/tt0780548/?ref_=nv_sr_1
kid-cannabis.jpg

Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Een 18 jarig mannetje, gestopt met school, overlevend op minimum loon baantjes, gaat wiet smokkelen vanuit Canada.
Kijkt lekker weg, veel chicks/feestjes en wiet, in hoeverre biografisch correct vraag ik me altijd wel af bij dit soort films.

Hnggg :heart: scene:
http://www.youtube.com/watch?v=8IQ2AYJLgEM

IMDB: 6.4
Persoonlijk: 7.420

Ik ben nogal een film freak dus dit topic kom me niet onopgemerkt blijven :) Enkele titels die ik de laatste tijd gezien heb die de moeite vh noemen waard zijn:

A Most Violent Year (2014) 8.2
Interstellar (2014) 8.7
Big Hero 6 (2014) 8.0
Trash (2014) 7.8
American Sniper (2014) 7.8
Rise of the Legend (2014) 7.8
'71 (2014) 7.4
Relatos salvajes (2014) 8.2
Furious 7 (2015) 8.0
Myeong-ryang (2014) 8.4
The Theory of Everything (2014) 8.0

Films die je beter kunt overslaan of in ieder geval niet met hoge verwachtingen moet gaan kijken:

Wild Card (2015) 6.2
The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water (2015) 3D 6.0
Seventh Son (2014) 6.2
The Man with the Iron Fists 2 (2015) 6.4
Jupiter Ascending (2015) 6.3
Skin Trade (2014) 6.5

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven