Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jeej, Kingsman is er van yify :D

van de week heb ik Run all night (2015) gezien. Goeie film! Veel actie en liam neeson dus altijd top :)

8/10

Ex machine
http://www.imdb.com/title/tt0470752/?ref_=fn_al_tt_1

Leuk concept en uitvoering is ook goed.

wel wat voorspelbaar, zag veel van de plotwendingen al aankomen. wel mooi hoe uiteindelijk ze allebei fucked zijn en zij haar zin krijgt. vraag me af of het de bedoeling was van de makers om het idee te geven dat ava ze allebei gewoon perfect playede of dat ze gewoon geluk had met wat voor persoon caleb was

Mad Max 8,5/10

De moeite meer dan waard, lekker over de top actie, gaat tegen alles wat normaal is in en gewoon flink leedvermaak zeker kijken.

Kingsman is inderdaad een goede film, zeker een 7.5 waard.

Ex machine
http://www.imdb.com/title/tt0470752/?ref_=fn_al_tt_1

Leuk concept en uitvoering is ook goed.

wel wat voorspelbaar, zag veel van de plotwendingen al aankomen. wel mooi hoe uiteindelijk ze allebei fucked zijn en zij haar zin krijgt. vraag me af of het de bedoeling was van de makers om het idee te geven dat ava ze allebei gewoon perfect playede of dat ze gewoon geluk had met wat voor persoon caleb was

Nee, Ava was zo gemaakt om een hekel aan haar maker te krijgen en hij werd getest of hij er op in ging. Nathan had ook al die keer dat de stroom uitgevallen was gewoon meegekeken. Hij had er alleen geen rekening mee gehouden dat Caleb de dag ervoor de beveiliging al ging omzetten. En Ava deed indd alsof ze hem leuk vond. Caleb was daarom uitgekozen omdat hij een beetje een sukkeltje was op het sociale vlak en dus makkelijk verliefd zou kunnen worden. Enige ongeluk was dus dat die AI's inderdaad ontsnapten. :)

Als ik het fout heb, hoor ik het graag :D

Laatst bewerkt:
@Realist, Doe ff onder spoilers zetten, als nodig, scrollde er snel overheen dus weet niet eens wat er staat.

Mijn stream liep vast bij ex machine, ik vond em heel tof beginnen met nauwelijks achtergrond informatie word je er gelijk ingegooid.
Daarna vond ik em afzwakken, het boeide me dus niet zo dat me stream stopte en heb em afgezet.
Ga em nog wel een keer afkijken.

@Realist, Doe ff onder spoilers zetten, als nodig, scrollde er snel overheen dus weet niet eens wat er staat.

Mijn stream liep vast bij ex machine, ik vond em heel tof beginnen met nauwelijks achtergrond informatie word je er gelijk ingegooid.
Daarna vond ik em afzwakken, het boeide me dus niet zo dat me stream stopte en heb em afgezet.
Ga em nog wel een keer afkijken.

Gespoilerd, al hoewel als je al het woord Ava leest, je gewoon niet moet verder lezen :p

En snap niet hoe de film je ineens kon afzwakken, het werd later pas interessant, dus ik denk dat je em te snel hebt uitgezet. Ik vond juist het eind tegenvallen, had een veel spectaculairder einde verwacht namelijk.

Blue Ruin is me wel het bazenfilmpje.

Ooit op een lange koude winterdag wanneer ik echt niks anders voorhanden heb, mss idd :P

Alle films die je verder noemt zijn ook imo stuk voor stuk uitstekende titels. De enige die ik nooit gezien heb is je favoriet Amadeus. Ik ben dan zelf ook geen liefhebber van Mozart maar gezien de film wel erg sterke recensies krijgt moet ik ook die mss maar eens bewaren voor een koude zondagmiddag :) Alleen de speelduur van beide titels... met een actievolle film als LOTR heb ik daar nooit zo'n moeite mee maar anders.. vind 3u eigenlijk teveel vh goede voor een film.

Hehe, zeker doen. & Thx, moet je ondanks je geen Mozart liefhebber bent zeker kunnen bekoren, zit nl ook veel humor in. En zie soms ook wel op tegen films die langer duren dan 140 minuten.

vandaag voor het eerst the imitation game gezien, erg goede film imo. Richting het einde vond ik de drama wel een beetje gematigd en vooral cliche uitgewerkt, maar buiten dat toppertje! 8/10

Gisteren Blackhat gezien, aardige thriller over cybercriminaliteit van Michael Mann. Film duurt te lang met 133min en is bij momenten veel te traag. Niet de flitsende actiefilm die je zou verwachten van Mann, wel een redelijk vermakelijke film over hackers. Een klein 7tje.

Mad Max 8,5/10

De moeite meer dan waard, lekker over de top actie, gaat tegen alles wat normaal is in en gewoon flink leedvermaak zeker kijken.
Maar is het zo'n typisch hedendaagse actiefilm met teveel focus op effecten of heeft deze ook de sfeer van de eerdere films?

Terug
Naar boven