AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Die ook.

---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 20:07 ----------

Gisteren McFarland USA gekeken, als je graag feelgood sportfilms kijkt een erg leuke!

http://www.imdb.com/title/tt2097298/?ref_=nv_sr_1

Nee daar hou ik niet van.

Ben nu Safe House en 2 Guns met Denzel aan het downloaden, nooit gezien. Zullen geen toppers zijn, maar wel leuk om te kijken.

Alleen dbz, maar nee, verder niet zo :p

Ben meer van het thriller/horror/comedy/action/mystery genre.

Waarschijnlijk heb je hem al gezien, maar gister heb ik moneyball gekeken.
Wel een toffe film!

Overigens geen thriller/horror/comedy/action of mystery

Oh en eergister warrior, die was ook vet

Miike hahaha, ja man na gozu die scene dat die gozer dat hondje tegen het raam smijt ben ik ook fan. Ok cool. Ja ik hou ook wel van bikkelharde no nonensence knokfilms. Daarom was the raid en john wick ook zo tof. Neem aan dat jij 'taxidermia' ook wel gezien hebt, bulgaarse film. Zo niet, dan ga je die wel waarderen.

Ik heb m'n twijfels of ik Taxiderma ga waarderen, ben niet echt van dat absurd smerige en als ik zo de recensies lees is een hoop zieke sh*t wat ik kan verwachten? Ooit zonder dat ik wist wat ik kon verwachten A Serbian Film gekeken, dat is toch niet mijn ding.

Moet je trouwens Like A Dragon uit dat rijtje uit m'n vorige post ook maar niet overslaan, is ook van Miike ;)

Alleen dbz, maar nee, verder niet zo :p

Ben meer van het thriller/horror/comedy/action/mystery genre.

attack on titan al eens bekeken? (is anime), heeft me wel een weekje bezig gehouden

binnen jouw smaak: someone marry barry, the taking of deborah logan, poker night

Waarschijnlijk heb je hem al gezien, maar gister heb ik moneyball gekeken.
Wel een toffe film!

Overigens geen thriller/horror/comedy/action of mystery

Oh en eergister warrior, die was ook vet

Ook sport/biography, die shit trekt me echt niet, sorry :p

---------- Post added 29 May 2015 at 00:40 ---------- Previous post was 28 May 2015 at 20:15 ----------

Net American Hustle gekeken, goeie film :)

Laatst bewerkt:
Mad Max fury road 3D Laser gekeken in Metropolis.. wie van actie houd en mooie CGI .. kijken waard!

9.5/10

Ik heb m'n twijfels of ik Taxiderma ga waarderen, ben niet echt van dat absurd smerige en als ik zo de recensies lees is een hoop zieke sh*t wat ik kan verwachten? Ooit zonder dat ik wist wat ik kon verwachten A Serbian Film gekeken, dat is toch niet mijn ding.

Moet je trouwens Like A Dragon uit dat rijtje uit m'n vorige post ook maar niet overslaan, is ook van Miike ;)

Serbian film is heel ander genre. Taxidermia is goed geschoten en zeker geniaal. Vond hem zelf echt cool.

Dogtooth gezien? Ook wel een toffe imo.

Zo veel zo veel.

The Atticus Institute (Horror)
http://www.imdb.com/title/tt3280916/

Leuke film, een keer iets anders. Het wordt zodanig als documentaire gemaakt dat ik begon te twijfelen of het nu echt een documentaire was of gewoon een film. Het is niet een standaard: ''happy family, iemand wordt gek, mensen gaan dood, behandel de persoon, weer happy family'' film.
Ik vond het geen enge film, wel schrikmomenten en spannend om te volgen.

Ik geef de hele film een 6,5/10.

Kingsman the secret service

Kijkt aangenaam weg, niet echt heel speciaal maar zitten paar toffe momenten in. Vooral de close combat scenes zijn wel vet gefilmd :D 7.5/10

Leuke film, een keer iets anders. Het wordt zodanig als documentaire gemaakt dat ik begon te twijfelen of het nu echt een documentaire was of gewoon een film. Het is niet een standaard: ''happy family, iemand wordt gek, mensen gaan dood, behandel de persoon, weer happy family'' film.

Haha, hoeveel horrorfilms ze nu al hebben gemaakt die moet lijken op een documentaire, is niks anders aan :)

Maar thanks, ga vanavond aan de horror, zal em ff onthouden.

Denk dat ik deze dit weekend ook even ga checken :thumbs:

Haha, hoeveel horrorfilms ze nu al hebben gemaakt die moet lijken op een documentaire, is niks anders aan :)

Maar thanks, ga vanavond aan de horror, zal em ff onthouden.

Het is niet echt de standaard documentaire die ze tegenwoordig maken, ze maken het als een échte documentaire. Ik, als horror liefhebber, vond het geen horror, maar wel een prima film om te kijken :)

Denk dat ik deze dit weekend ook even ga checken :thumbs:

Ik vond het meer een thriller/docu dan echt een horror of zo :p

Het is niet echt de standaard documentaire die ze tegenwoordig maken, ze maken het als een échte documentaire. Ik, als horror liefhebber, vond het geen horror, maar wel een prima film om te kijken :)

Ik vond het meer een thriller/docu dan echt een horror of zo :p

Ik heb geen verwachtingen, lijkt me gewoon leuk om te kijken, welk genre dan ook :D

Terug
Naar boven