Vrijwel geen actie is een feit idd maar dat had je vooraf kunnen bedenken wanneer het genre drama is met een vleugje horror. Een zwak verhaal is zeker niet mijn mening, toch wel een vd betere zombie films zeker gezien de langzame ontwikkeling van de geinfecteerden. Arnold blijft prima overeind en dat zonder spierballenwerk en snedige one-liners. Ook Breslin zet een overtuigende prestatie neer. Mooie soundtrack en visueel ook dik in orde. Deze film verdiend dan ook zeker een dikke voldoende. 7/10
Ik heb een erg brede smaak in films, van Hollywood blockbusters tot eigenlijk elk genre uit elk deel vd wereld en daarnaast een
enorm fan van de Aziatische cinema. Dogville heb ik me alleen nooit doorheen kunnen worstelen. Dit toneelstuk is echt niet voor mij weggelegd. Dit gaat voor mij persoonlijk eigenlijk op voor alles van Lars von Trier. Je houdt ervan of niet, ik dus niet. Al moet ik wel toegeven dat ik dus nooit verder dan dat eerste uur ben gekomen..
Ben nu eigenlijk best nieuwsgierig naar jouw persoonlijke top 10 Corleoné, ben zelf een groot filmliefhebber en altijd benieuwd naar de smaak van een ander