AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ben alle films van de "Fast and Furious" serie weer eens aan het kijken, blijf het geweldig vinden, zal ze niet allemaal apart gaan beoordelen, kan alleen in het algmeen zeggen dat het top films blijven al valt deel 3 (tokyo drift) er een beetje buiten imo.

en mooi hoe je in deel 1 ziet dat er een truck wordt gekidnapt met goederen van hoge waarde, volgeladen met vierkante 20 inch kleurentv beeldbuisjes en dvd spelers

mn vriendin is niet van de actie en het racen en heeft altijd gezegd die films absoluut niet te willen zien, maar na beetje over tuigingstechniek toch 1 gekeken en de dag erna 2 ook maar gelijk :)

Kung Fury

Beste. Film. Ooit.

15/10

• Like
Waarderingen: mat
Vond em wel leuk om te zien, niet zo'n horrorfan do...

Voor diegene die van horror houden, deze is sinds 2 dagen te downloaden.

http://www.imdb.com/title/tt3235888/

Ik ben echt een horror fan, maar ben niet snel tevreden over een horror van de laatste tijd :roflol: Ik ga hem binnenkort kijken ;)

Review:

Echoes (2014)
Drama, horror, thriller
http://www.imdb.com/title/tt3033948/

Laat dat horror maar weg, het enige dat horror is, is dat het spannend is tot je erachter komt dat het eigenlijk geen horror is.
Voor de gehele film, zonder horror erbij te nemen, geef ik het een 6/10
Voor de film inclusief horror (dus horror gehalte) geef ik het een 2/10

Mad Max gisteren gezien. 2 uur film waarvan 1u50 pure actie :roflol: not bad

Vannacht Run all night gekeken. Alleen de laatste ~20min gemist omdat ik in slaap was gevallen. Verder wel een grappige film, beetje voorspelbaar en het deed me best wel denken aan Taken. Het einde geloof ik verder wel, ik geef een 6.7

Vannacht Run all night gekeken. Alleen de laatste ~20min gemist omdat ik in slaap was gevallen. Verder wel een grappige film, beetje voorspelbaar en het deed me best wel denken aan Taken. Het einde geloof ik verder wel, ik geef een 6.7

ik vond dat een erg vermakelijke film! En je denkt sowieso altijd aan taken als er liam neeson in zit :P

Laatst A Walk Among the Tombstones gekeken met Liam. Matige film, vond em maar vaag. Het is dat Liam erin zat anders had ie niet meer dan een 5.5 gekregen denk ik.

The wedding ringer heb ik me ook wel mee vermaakt ja.

Terug
Naar boven