Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

last knights

goed plot, maar spijtig genoeg te voorspelbaar en te weinig diepgang, het zou mooi geweest zijn als ze wat meer vertelden over de achtergrond van de teamleden van dat korps
6/10

Voor diegene die van horror houden, deze is sinds 2 dagen te downloaden.

http://www.imdb.com/title/tt3235888/

Gekeken.

It Follows
Horror, mystery

Matig, het begin is verwarrend maar later denk je: hey, we krijgen nu een terugblik om alles te begrijpen, maar nee, dat gebeurd niet, gewoon andere mensen. Het begin kon net zo goed weggelaten worden want het voegt niks toe, zeker als je de rest van de film begrijpt, blijft het begin alsnog vaag en niet van waarde.
Het horrorgehalte is laag, de enige reden waarom het horror genoemd wordt is omdat er dingen gebeuren die niet kunnen. Ik vind de special effects, engheid, spanning en schrikmomenten erg tegenvallen en er zit ook weinig verhaal in.

Op IMDB krijgt het een 7.1/10, van mij krijgt het een 2/10

Gekeken.

It Follows
Horror, mystery

Matig, het begin is verwarrend maar later denk je: hey, we krijgen nu een terugblik om alles te begrijpen, maar nee, dat gebeurd niet, gewoon andere mensen. Het begin kon net zo goed weggelaten worden want het voegt niks toe, zeker als je de rest van de film begrijpt, blijft het begin alsnog vaag en niet van waarde.
Het horrorgehalte is laag, de enige reden waarom het horror genoemd wordt is omdat er dingen gebeuren die niet kunnen. Ik vind de special effects, engheid, spanning en schrikmomenten erg tegenvallen en er zit ook weinig verhaal in.

Op IMDB krijgt het een 7.1/10, van mij krijgt het een 2/10

is ook niet echt een horror waarbij je je moet verschrikken door special effects etc, maar meer eentje die je ook aanzet tot nadenken (scenario dat je blijft achtervolgen). Anders maar daarom niet noodzakelijk slecht, van mij krijgt hij een 6.5/10

is ook niet echt een horror waarbij je je moet verschrikken door special effects etc, maar meer eentje die je ook aanzet tot nadenken (scenario dat je blijft achtervolgen). Anders maar daarom niet noodzakelijk slecht, van mij krijgt hij een 6.5/10

Ik vond hem slecht, want ik hoefde totaal niet na te denken want alles werd gewoon in het begin verteld :p
Gelukkig heeft ieder zo zijn mening, ik ben denk ik te kritisch de laatste tijd over horrors..er zijn maar echt heel weinig horrors die ik echt kippenvel waardig vind of ik moet ze nog tegen komen :p

ik ben denk ik te kritisch de laatste tijd over horrors..er zijn maar echt heel weinig horrors die ik echt kippenvel waardig vind of ik moet ze nog tegen komen :p

Die kom je niet tegen of je moet tussen de oudere toen nog originele films gaan zoeken, of verder kijken dan de USA want wat daar vandaag komt is al jaren allemaal hetzelfde. Of oud huis met geest en kind.. of een stelletje sick hillbillies die een groepje mooie tieners afslachten.. of het uitmelken van een redelijk tot goede horror met tig waardeloze vervolgen.. of een slappe remake van een veel betere niet Amerikaanse film of van een oudere topper waarvan niemand op een remake zit te wachten. Meer komt er wat horror betreft niet meer vanuit de VS.

Die kom je niet tegen of je moet tussen de oudere toen nog originele films gaan zoeken, of verder kijken dan de USA want wat daar vandaag komt is al jaren allemaal hetzelfde. Of oud huis met geest en kind.. of een stelletje sick hillbillies die een groepje mooie tieners afslachten.. of het uitmelken van een redelijk tot goede horror met tig waardeloze vervolgen.. of een slappe remake van een veel betere niet Amerikaanse film of van een oudere topper waarvan niemand op een remake zit te wachten. Meer komt er wat horror betreft niet meer vanuit de VS.

Tja, horror levert weinig geld op he, daarom worden ze zo weinig gemaakt. Echt jammer.

Horror maken ze nochtans aan de lopende band.

• Like
Waarderingen: mat
Ja, was geen ruk aan, niet eng, niet spannend, weinig verhaal.
Maar dat is mijn kritische blik op de film.

Jij bent overal kritisch op :mad:

Grave encounters 1 & 2 gekeken na tip van Hell.

1 Was beter dan 2 naar mijn mening. 2 was een typisch vervolg dat goed begon (wel enorm traag op gang komt) maar het einde is wat teleurstellend
Als je personages gaan samenwerken met "het kwaad" is het leuke er wel wat af voor mij

1 Was beter dan 2 naar mijn mening. 2 was een typisch vervolg dat goed begon (wel enorm traag op gang komt) maar het einde is wat teleurstellend
Als je personages gaan samenwerken met "het kwaad" is het leuke er wel wat af voor mij

Ja ik ben inderdaad overal wel kritisch op :o
Ik vond 1 ook wel beter, tof dat je wel hebt gekeken haha :thumbs:
As Above So Below vond ik ook een prima film hoor :p Niet héél eng, maar wel benauwend en een beetje een goed verhaal.

Met horrors is het eerste deel eigenlijk altijd het beste. Met comedies is dat ook zo.

Volgende week naar die nieuwe Jurassic Park film, ben benieuwd :D

Terug
Naar boven