Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terug een Batman film met The Joker in de maak, wie zit daar eigenlijk op te wachten?
Robin?Terug een Batman film met The Joker in de maak, wie zit daar eigenlijk op te wachten?
Gelukkig geen Robin te bespeuren. http://www.imdb.com/title/tt1386697/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast
Gelukkig is het ook geen echte Batman film maar is Batman maar één van de vele karakters, geen Bale = geen Batman!
Al ben ik stiekem toch wel erg benieuwd naar Batman v Superman: Dawn of Justice
Goed! Wel paar momenten gehad van jaa slaat nergens op maar dat hou je altijd bij zulke films, vond em trouwens wel redelijk grof, had wel 16+ rating verwacht. Ik geef em een 8/10.
en grof houden we van.Good!en grof houden we van.
Iemand nog een filmtip voor nu voor mij?
Deep Web (2015)
documentaire-film die het verhaal vertelt over silk road en de man die erachter zat.
Best interesssant 7,5/10
Jurassic World
8/10
Verrassend goede film, CGI was goed gelukt, plot was zo goed als ie kan worden voor een dergelijke film (niet zo denderend maar ok).
Jurassic World
8/10
Verrassend goede film, CGI was goed gelukt, plot was zo goed als ie kan worden voor een dergelijke film (niet zo denderend maar ok).