MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Terug een Batman film met The Joker in de maak, wie zit daar eigenlijk op te wachten?

Denk dat de slechteriken zullen verliezen op het einde, gewoon een voorgevoel.

Heath Ledger was THE Joker

Keaton is nog altijd dé Batman.

Voor jou wel, voor mij niet. Ben altijd al een groot fan van superhelden films geweest behalve Batman, die films hebben me echt nooit getrokken. Heb ze wel allemaal gezien en geen enkele is me bevallen. Totdat Nolan zich ermee ging bemoeien, sindsdien ben ik fan! Dit is ook zeker te danken aan Nolan maar ook niet minder aan Bale, voor mij is Bale dan ook de enige Batman.

Batman Begins en The Dark Knight laten die kinderfilms van vroeger in elk opzicht verbleken.

Goed! Wel paar momenten gehad van jaa slaat nergens op maar dat hou je altijd bij zulke films, vond em trouwens wel redelijk grof, had wel 16+ rating verwacht. Ik geef em een 8/10.

Good! :D en grof houden we van.

Iemand nog een filmtip voor nu voor mij?

Kingsman, the secret service.

Leuke film, hoog fantasie gehalte maar leuk om te kijken.

7/10

Swelter.

Cliche actiefilm met JCVD, net voldoende

5,9/10

Jurassic World
8/10

Verrassend goede film, CGI was goed gelukt, plot was zo goed als ie kan worden voor een dergelijke film (niet zo denderend maar ok).

Zou vanavond gaan, helaas waren er geen goeie plekken meer (bijna vooraan). Ga nu dinsdag, lekker een plekkie op de achterste rij in t midden scoren.

Terug
Naar boven