3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond deze juist niet zo denderend, zal wel aan mij liggen. Goeie effecten, dat wel, maar voor de rest niks.....en T-rex wint altijd![]()
Kingsman, the secret service.
Leuke film, hoog fantasie gehalte maar leuk om te kijken.
7/10
Swelter.
Cliche actiefilm met JCVD, net voldoende
5,9/10

Jurassic World was voor mij een tegenvallerGeen cameras in die kooi om te checken dat superdino nog binnen zat? Raptors die 3 keer van baasje veranderen? Samenwerking met een T Rex? Wijf op hoge hakken die sneller loopt dan Rex? Expressieloos gezicht van die tiener wanneer ze door die superdino worden aangevallen in die 'wagen'. Flauwe grapjes etc. Doelgroep van deze film 6-12jr ...
Jurassic World was voor mij een tegenvallerGeen cameras in die kooi om te checken dat superdino nog binnen zat? Raptors die 3 keer van baasje veranderen? Samenwerking met een T Rex? Wijf op hoge hakken die sneller loopt dan Rex? Expressieloos gezicht van die tiener wanneer ze door die superdino worden aangevallen in die 'wagen'. Flauwe grapjes etc. Doelgroep van deze film 6-12jr ...

Net zo erg als deel drie dus, mijn favoriete 'so bad it's good' film.

Is er nog altijd geen enkele DBB'r naar Terminator Genesis gaan kijken? Ben wel benieuwd naar een review.
Daar zit toch niemand op te wachten, weer zo'n simpele kopie van een film die je toch niet kan overtreffen, met weer de standaard grapjes als "I'll be back" etc.
Leuk geprobeerd, next plz.
Naar het schijnt laat Arnold soms net geen scheet, of is hij in elk geval dicht bij een scheet laten in de film, maar het is toch een film met Arnold.. En als Terminator fan moet je hem toch wel eens gezien hebben, ook al zal hij zeker niet kunnen toppen aan T1 en 2. + Na 40 000 stemmen staat hij nog altijd op 7.1, dus normaalgezien moet hij beter zijn dan T3 en mss zelfs beter dan Terminator Salvation, en Salvation vond ik zeker niet slecht.
Iemand een goeie filmtip voor vanavond? Gewoon een thriller ofzo, of een goeie detective.
Iemand een goeie filmtip voor vanavond? Gewoon een thriller ofzo, of een goeie detective.