Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik vond deze juist niet zo denderend, zal wel aan mij liggen.
Goeie effecten, dat wel, maar voor de rest niks.....en T-rex wint altijd :P

Ik vond deze juist niet zo denderend, zal wel aan mij liggen. Goeie effecten, dat wel, maar voor de rest niks.....en T-rex wint altijd :P

Deel je mening. Sowieso, boze dino dood en T-rex en raptor wandelen nog rustig rond en iedereen happy. Juist de T-rex en de raptors waren de grote boze vijanden in de eerdere delen. Weinig reden om te doen alsof alles weer goed is met die knakkers nog los.

Jurassic World was voor mij een tegenvaller
Geen cameras in die kooi om te checken dat superdino nog binnen zat? Raptors die 3 keer van baasje veranderen? Samenwerking met een T Rex? Wijf op hoge hakken die sneller loopt dan Rex? Expressieloos gezicht van die tiener wanneer ze door die superdino worden aangevallen in die 'wagen'. Flauwe grapjes etc. Doelgroep van deze film 6-12jr ...

Kingsman, the secret service.

Leuke film, hoog fantasie gehalte maar leuk om te kijken.

7/10

Swelter.

Cliche actiefilm met JCVD, net voldoende

5,9/10

Ben eergister Swelter gaan kijken, heb hem halverwege maar afgezet. Had echt geen idee waar ik naar aan het kijken was :roflol:

Geen cameras in die kooi om te checken dat superdino nog binnen zat? Raptors die 3 keer van baasje veranderen? Samenwerking met een T Rex? Wijf op hoge hakken die sneller loopt dan Rex? Expressieloos gezicht van die tiener wanneer ze door die superdino worden aangevallen in die 'wagen'. Flauwe grapjes etc. Doelgroep van deze film 6-12jr ...

Als je zo naar elke film kijkt vind je denk ik veel films tegenvallers.

:roflol:

Net zo erg als deel drie dus, mijn favoriete 'so bad it's good' film.

Vandaag 2 films gezien:

Kingsman: the secret service
Jezus wat een kutverhaal... Gaat echt nergens over eigenlijk. Verder is die britse gozer wel geinig, special effects waren ook wel oké.
Wel prima veel geweld

Cijfer: 6/10

Neighbors
Teeeering dit was nog slechter. Echt kuthumor en gewoon helemaal een kutverhaal. Enige leuke waren lekkere wijven die af en toe in beeld kwamen.

Cijfer: 2/10

The Age of Adeline

7.5/10

Leuk om samen met de vrouw/vriendin te kijken. Ook als je weinig om romantische fims geeft vind ik deze lekker weg kijken (al is het maar door Blake Lively).

Ben het daar wel een beetje mee eens. Vond het wel een goeie film maar slightly overrated. Dat stuk op het eind dat die dikz*k van Full Metal Jacket oog in oog staat met zo'n raptor, vond ik ook slecht geacteerd, zou bijna zeggen dat ik een glimlach op zn gezicht zag ook.

Doelgroep is indd jonge kinderen, jammer.

Is er nog altijd geen enkele DBB'r naar Terminator Genesis gaan kijken? Ben wel benieuwd naar een review.

Is er nog altijd geen enkele DBB'r naar Terminator Genesis gaan kijken? Ben wel benieuwd naar een review.

Daar zit toch niemand op te wachten, weer zo'n simpele kopie van een film die je toch niet kan overtreffen, met weer de standaard grapjes als "I'll be back" etc.

Leuk geprobeerd, next plz.

Daar zit toch niemand op te wachten, weer zo'n simpele kopie van een film die je toch niet kan overtreffen, met weer de standaard grapjes als "I'll be back" etc.

Leuk geprobeerd, next plz.

Naar het schijnt is Arnold er soms 'close to letting a fart' (much of the comedy involves Arnie's terminator, a real slap in the face to Cameron and the chilling killing machine he originally created. Arnie is only short of letting out a fart here (brace yourself for the DVD deleted scenes), maar het is toch een film met Arnold.. En als Terminator fan moet je hem toch wel eens gezien hebben, ook al zal hij zeker niet kunnen toppen aan T1 en 2. + Na 40 000 stemmen staat hij nog altijd op 7.1, dus normaalgezien moet hij beter zijn dan T3 en mss zelfs beter dan Terminator Salvation, en Salvation vond ik zeker niet slecht.

Laatst bewerkt:
Naar het schijnt laat Arnold soms net geen scheet, of is hij in elk geval dicht bij een scheet laten in de film, maar het is toch een film met Arnold.. En als Terminator fan moet je hem toch wel eens gezien hebben, ook al zal hij zeker niet kunnen toppen aan T1 en 2. + Na 40 000 stemmen staat hij nog altijd op 7.1, dus normaalgezien moet hij beter zijn dan T3 en mss zelfs beter dan Terminator Salvation, en Salvation vond ik zeker niet slecht.

Hoef gewoon niet wéér een Terminator film te zien, kom eens met wat nieuws.

Ik heb em in de bios gezien en vond het toch wel een goeie actiefilm!

Ik ga hem komende week zeker checken.

Iemand een goeie filmtip voor vanavond? Gewoon een thriller ofzo, of een goeie detective.

Terug
Naar boven