Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Sterke film idd! Komt ook alweer een remake van trouwens, beetje jammer altijd al heeft deze met Kidman, Julia Roberts en Chiwetel Ejiofor wel een aardig sterke cast.

Meeste buitenlandse filmtoppers worden door de Amerikanen opnieuw gemaakt. Zelfs series.

---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

Sorry had em al gezien btw.

https://www.youtube.com/watch?v=IwfUnkBfdZ4

:windup::roflol:

u27Ozpr.jpg

Ex machina een aanrader? Ik vond em oer saai.

Chappie, is dat niet deel 5 van die anderen kut robot ?
geen idee hoe dat kreng hete...

Daar ging het bij mij mis dan, ik gad niet gelezen waar film overging wat ik vaker doe. Ik dacht ex machina, ik dacht dat zal wel een machine geweest zijn:)

Daar ging het bij mij mis dan, ik gad niet gelezen waar film overging wat ik vaker doe. Ik dacht ex machina, ik dacht dat zal wel een machine geweest zijn:)

Jij dacht aan Terminator :roflol:

Hoop stiekem wel dat er een Ex Machina 2 komt, en dat die Ava dan op moordjacht gaat ofzo, of mannen verleidt en ze dan vermoordt :D

Jij dacht aan Terminator :roflol:

Hoop stiekem wel dat er een Ex Machina 2 komt, en dat die Ava dan op moordjacht gaat ofzo, of mannen verleidt en ze dan vermoordt :D

ik hoop dat ze dan die klote wereld juist wat gaat verbeteren maar dat is waarschijnlijk te saai voor je:rolleyes:

ik hoop dat ze dan die klote wereld juist wat gaat verbeteren maar dat is waarschijnlijk te saai voor je:rolleyes:

Ik denk niet dat een robot die iemand om de tuin geleid heeft en voor dood achter laat terwijl ze ontsnapt, even de wereld gaat verbeteren. ;)

Terminator Genisys: nice. Geen legendarische film, maar zeker het kijken waard. Heb me geen minuut verveeld in de bios. Veel Arnold in beeld.

Blade Runner: kut. Deze stond nog op mijn lijstje van klassiekers die ik nog nooit had gezien. 24/7 regen & donker, slappe dialogen, Harrison Ford die totaal niet overtuigend overkomt, een eenhoorn in beeld (???), traag, etc.

Ben eindelijk terug eens wat films aan het zien. Gisteren Ex Machina gecheckt. Best cool concept. Acteerprestaties mochten net wat beter. Nu lag het er allemaal vingerdik op. Dan had ie zeker richting de 8+ kunnen gaan. Nu 7.5-8.

Heb trouwens ook eindelijk Popcorn Time ontdekt. Holy shit, dat is handig!

melancholia_newsitebig.jpg

Melancholia

Deze film stond al enorm lang op m'n lijstje, enkele weken geleden naar gekeken en vond het wel een goede film. Leuke melancholische sfeer met momenten, en herinner me dat Lars Von Trier de gevoelsbetekenis van het woord melancholie op een bepaald moment perfect weet weer te geven. Naast het enigszins deprimerende verhaal zit er ook wat humor in de film, wat de film zeker ten goede komt. 7.5 - 8 /10

Terminator Genisys. 8/10

Gisteren maar eens bekeken. Goed vervolg op The Terminator en T2. Andere Terminators ertussen maar gewoon vergeten.

Had veel ruwer mogen zijn (en borsten!) jaren 80 stijl maar dat kan blijkbaar niet meer in Hollywood. Hollywood the Facebook generation dus het nodige emotionele gezeik van de hoofdrolspelers (behalve Arnold, hier een robot) maar niet zo erg als andere films tegenwoordig dus het is te doen.

Het tijdreizen en de gevolgen daarvan kloppen echt van geen kant meer maar aangezien heel de Terminator reeks daarop gebaseerd is nemen we dat voor lief en was dit verder goed vermaak. Als ik 11 was geweest zoals bij T2 had ik deze film helemaal geweldig gevonden. Veel goede actiescenes, plottwists en humor. (Arnold die voor een politieportret voor een meetlat gaat staan. Zijn lengte is altijd controversieel geweest. Doodleuk 6"3/1.90 aan laten geven gg Arnold.)

american poltergeist (2015)

5.2/10 op IMDB, jijwatmaat??
Heb deze afgezet na 10 minuten... 1/10

Net Furious7 gekeken.
Vorige delen gemist dus misschien was het daar ook al zo nep?
De actie wat je ziet is gewoon te nep over de top zeg maar en dat is best wel jammer.
Dat het niet meer over racen gaan vind ik niet zo heel erg. Ik wou eerst naar de bios toen hij uitkwam gelukkig heb ik dit toen niet gedaan.

Terug
Naar boven