Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

1917

10/10

Enorm meeslepend, goede verhaallijn en erg spannend.

De film is zo in elkaar gezet dat het lijkt alsof alles in 1 take is opgenomen.
 
1917

10/10

Enorm meeslepend, goede verhaallijn en erg spannend.

De film is zo in elkaar gezet dat het lijkt alsof alles in 1 take is opgenomen.
Helemaal mee eens.
 
Net voor eerst in jaren weer eens naar de bios geweest.
Ben naar Parasite geweest, erg goeie film. Nu al de best bekeken Aziatische film in de bios in NL ooit. Vorige week de publieksprijs gewonnen op het IFFR in Rotterdam en genomineerd voor een Oscar. Ook een Golden Globe, BAFTA Award en Gouden Palm (Cannes) gewonnen.

Binnenkort ook maar eens naar 1917, schijnt ook teringgoed te zijn.

Edit:
Parasite heet Gisaengchung op IMDB, staat op plek 21 beste films aller tijden. 1917 staat op 33.
Lol, gisteren naar Parasite geweest, wint ie afgelopen nacht 4 oscars;
- Beste buitenlandse speelfilm
- Beste originele scenario
- Beste regie
- Beste film

Laat dit een voorbode zijn van meer buitenlandse films! :)

1917 won 3 oscars.
 
Net naar 1917 geweest. Mooie lange shots. Leek wel beetje op Gravity. Verhaallijn iets minder. De scene dat hij met die mademoiselle en de baby samen was bracht me echt terug naar 1917.
Grappig dat die Cumberbatch op 't end ook weer eens opdook.
8/10
 
Net naar 1917 geweest. Mooie lange shots. Leek wel beetje op Gravity. Verhaallijn iets minder. De scene dat hij met die mademoiselle en de baby samen was bracht me echt terug naar 1917.
Grappig dat die Cumberbatch op 't end ook weer eens opdook.
8/10

Was een prachtige maar toch lugubere scene vond ik, zo'n meid en baby alleen tussen al dat puin/oorlog.
 

"A love letter to aviation" :roflol:

De eerste was zelfs te gay voor Liberace.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Gisteren The Joker bekeken. Snap de ophef niet eerlijk gezegd. Alsof iedereen nu mensen van "de elite" gaat doodschieten. :rolleyes:
 
The first R rated movie in history to make $1 billion dollars.
Wel goed dit. De remake van RoboCop hebben ze compleet verpest door hem PG-13 te maken. :(
 
Eindelijk de Joker gezien. Was thuiskomen. Mooi dat er net als Uncut Gems eindelijk weer filmpies voor mij worden gemaakt.


Kan een mooi vervolg op gemaakt worden btw
 
Der goldene Handschuh lijkt me wel iets voor jou.

1588178235537.png
 
Omdat de zoon van Thomas Wayne vast wraak wil op de Joker ivm zijn 'movement'.
 
Batman? Fucking weirdo, you ask me.

You and Tony Egg again.
 
Transcendence moet wel de slechtste film zijn waar Depp en Freeman ooit in hebben meegespeeld.
 
Once Upon a Time in Hollywood gaat duidelijk mijn toupetje te boven. Ik vond het maar een onsamenhangend zootje. 🤷‍♂️
 
Tarantino zuigt tegenwoordig. Vraag me af of er nog adepten zijn die alles van hem blindelings te gek vinden :thinking:

Wel een goede cast btw
 
Back
Naar boven