XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Knives Out (2019)

1656938762761.jpeg


Ingenieuze film. Is zijn imdb-score van 7.9 waard. Knap wanneer je zoiets kan bedenken.. Ik moest op een bepaald moment ook denken aan de film The Usual Suspects. Geen film dus om te bekijken als je gewoon even wilt ontspannen, genieten van een film zonder dat je hoeft na te denken.
 
Laatst bewerkt:
The Northman eindelijk gezien mooie film hoor 😍had nog wel een stuk langer mogen duren om meer te tonen van het opgroeien van de main character vooral bij die wolven berzerkers :thumbup:

The Black Phone :thumbup:
 
Gezien was wel ok. Meer een
remake van het origineel met een andere setting/tijd/spelers.
 
The Northman eindelijk gezien mooie film hoor 😍had nog wel een stuk langer mogen duren om meer te tonen van het opgroeien van de main character vooral bij die wolven berzerkers :thumbup:
Ohja en moest ook lachen om de rol van Hafthor Bjornsson :o
 
Laatst bewerkt:
mn kind van 9 vond m geweldig maar ik had al zo'n voorgevoel ;)
Haha ja die is misschien wat minder kritisch als er maar dino's voorbij komen. Zelfs dat kon het niet redden, alles was zo slecht gedaan en de cgi/animatie zag er niet uit. Ik vond JW1 en 2 nog best vermakelijk om te zien maar dit ging nergens meer over. En het duurde ook zo lang :roflol: want ja ze moesten toch zoveel honderden random ideeën in het script kwijt.
 
Nieuwe seizoen walking dead weer op Disney :cool:
 


Voor wie weleens een film kijkt zonder superhelden en CGI. 👌
 
Nope gezien? Wat vonden jullie er van?

Wist aan het begin echt niet waar het heen zou gaan en eens het een richting koos durfde het die ook echt volledig uit te rijden dat mag ook wel eens in een film. En toen getoond werd wat het was werd het niet flauw en saai, dat is ook heel wat.

Dacht door extreemrechtse forums dat er vervelende cultuuroorlog ondertonen in zouden zitten, maar niks van gemerkt. Vond 'm wel vermakelijk, origineel.
 
Faithfully Yours

5/10

Film om met meid te kijken. Veel vreemdgaan en magere plot twist plus hiaten in de clue
 
Iemand avatar 2 al gezien?
Lijkt me erg lange zit....
 
Jurassic World Dominion is zo slecht, damn, echt regelrechte troep.
+1

Nu ook gezien. Ben godverdomme twee keer in slaap gevallen. Mijn brein sloot zichzelf af uit zelfbescherming.
 
Back
Naar boven