AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Misschien wel beter dan TDK. There, I said it.
 
Misschien wel beter dan TDK. There, I said it.
Ik vond ze beide goed. Beide op hun eigen manier. Alleen denk ik wel (en dit zeg ik met veel respect) dat TDK flink de aandacht kreeg door het overlijden van Heath Ledger.
Voor mij blijft Mark Hamill toch wel de beste Joker.
 
ik ben the batman aan het downloaden , ik ga hem zo kijken ben benieuwd :D thanks voor de tip wist niet dat er alweer een nieuwe film van was. :D
 
Nou, ik wou zeggen veel succes met jouw toekomstige trainingen. Al lijken die niet echt aan te slaan.
 
Nou, ik wou zeggen veel succes met jouw toekomstige trainingen. Al lijken die niet echt aan te slaan.
Aw bedankt. Maar hoe kan jij dat nou weten ik post geen ene reet van mijn workouts. (ben ik te verlegen voor. Mijn vriendin pushed wel van dat ik weer eens wat update foto's moet posten) ik kan wel melden dat ik nu 89 weeg en nog steeds blokken om mijn buik.
 

Fallen Kingdom was poep.
Die Jurassic World films zijn erg dom inderdaad, maar toch leuk om dino's te zien. :( Misschien met de originele cast er bij dat deze weer wat meer voorsteld, maar ziet er ook weer uit als alleen maar domme actie.
'k Vond de eerste prima hoor.

nervous bryce dallas howard GIF by Jurassic World


:eyebrow:
 
Zolang ze onze vriend Goldblum maar niet opeten.
 
Jeff (1, 2, 5 & 6) en die Aziaat (1, 4, 5 & 6) zijn de enigen die in vier van de zes films werd gecast, denk ik. :thinking:
 
Was er ok niet zo een continuity error dat in die scene de deur van die 4x4 open staat en ff later dicht.
 
En ik maar denken dat deze films accuraat waren. :mad:
 
Back
Naar boven