AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

En toch zeer winstgevend:

Naamloosdddddddddddd.jpg

Dino's verkopen goed.

Ben ook wel benieuwd naar de opkomende "65"

Vesper. Beter dan velen denken.

Net Cocaine Bear gezien.

3/10

Sloeg echt helemaal nergens op. Wie verzint zoiets???

Dat Ray Liotta dit als zwanenzang heeft gemaakt :(

Misschien vind jij m wel ge-wel-dig! 🤷

65 mensen.

Be there or be square

.

Laatst bewerkt:
65

Vanavond gezien.

Als je van dinos houdt een must watch. Vond m ok. Alleen beetje cringe volwassen vent samen met 9 jarig meisje

Van wie anders dan Ridley Scott. De laatste is alweer geleden van Waterloo (1970).

Jammer dat het project van Stanley Kubrick niet doorging. ('k weet niet meer wat de reden was)

He was considered to be a well-read man with an extreme attention to detail. For his aborted film project on Napoléon Bonaparte, he had one of his assistants go to various bookstores to acquire every book he could find on the French emperor, and he returned with well in excess of 100. Kubrick read them all and astonished his associates with his level of retention. When working on a battlefield scene, he even examined an historical painting of the battle so he could note exactly what the weather was in the painting and make sure to film the battle on a day with similar weather patterns.

Ik ben er zeker van dat hij de meest accurate prent had gemaakt.

(:roflol:)

Ben geen fan van Acid, maar kan me wel nog vinden in z'n mening over Oppenheimer. (ondanks dat ie mss soms overkomt als een randdebiel)

En 30 000 woorden in een weekend.. wie vindt zoiets uit. Zal wel als grap bedoeld zijn. Of zal dan eerder mss idd een speech zijn van 300 woorden in het Nederlands dat ie zo'n 100 keer herhaald heeft.

En was idd best een zware hap Oppenheimer, aangezien je vaak geen tijd hebt om even na te denken, iets goed te laten doordringen omdat je al meteen weer moet focussen op de volgende zin/zinnen. Had ook best ervoor kort wat gelezen erover, bv over rivaliteit tussen Oppenheimer en Strauss.

Laatst bewerkt:
Django Unchained..... Één van de beste films ooit.

Deze week Insidious 5 gezien. Kwam wat traag op gang. Was daarna best ok maar tijd om af te ronden nu. Vervolg hoeft niet meer voor mij

Terug
Naar boven