Fitness Seller

Aankondiging Finale Sterkste man Van België

Nice, sled drag ipv duckwalk en zwaardere yoke, me likey :D

Deze post was toch niet van belang.

• Topic Starter Topic Starter
Jawel Stef, deze was wel van belang. (Voor de mensen die in de finale zitten)

Of begrijp ik het weer verkeerd ???

Laatst bewerkt:
Jawel Stef, deze was wel van belang. (Voor de mensen die in de finale zitten)

Maar als er niks zinnig uit komt reageer dan niet. Want kversta je reactie weer niet.

Geen 5 woorden op de wedstijd, (voor de volle 20min dat jullie er waren) en hier altijd iets van kritiek, tot afbreken en gezeik. (dan nog maar te zwijgen wat er achter onze rug gebeurt :( )

]?????????

In mijn post stond initieel de vraag wrm de onderdelen veranderd waren, maar aangezien iedereen doorgaat naar de finale was die vraag niet van belang.
Vandaar dat ik mijn post aangepast heb.

En ik heb deze post ook maar ff aangepast dan.
Zal je zelf wel bellen.

Laatst bewerkt:
Het woordje "jullie"... Nu moet ik wel reageren natuurlijk :D

ik vraag mij nu eigelijk af wat het probleem is?

Ik ben komen kijken, ik heb super lekker gegeten en ben vertrokken om 16.30 om te gaan werken.

Voor de rest heb ik efkens kunnen praten want 10min na mijn aankomst begon de wedstrijd...

Ik voel frustatie langs jouw kant jimmy en ik weet niet waarom... Ik heb de laatste 10maand niets gepost hier op het forum, laat staan commentaar gegeven op atleten/ federatie...

Dat de sfeer niet meer is zoals vroeger das door omstandigheden...

Ik hou mij niet bezig om achter de mensen hun gat te klappen. Ge kent mij, ik zou het gewoon los in iemand zijn gezicht zeggen. En ik verwacht eigelijk hetzelfde van iemand anders...

Voor de rest zie ik iedereen nog even graag. Ik hoop dat de frustratie (van waar ze ook mogen komen) weg gaat.

Ter info: Een paar mooie prestaties gezien op de voorrondes, laten we hopen op de finale nog beter...

Op de finale kom ik opnieuw kijken. Als er mensen zijn die dringend iets kwijt willen, ik sta open voor een constructief gesprek :p

Laatst bewerkt:
En mannen, hoe gaan de voorbereidingen hier, iedereen er een beetje zin in ?

Denk dat het met iedereen wel goed komt en dat de prestaties van de atleten heel beestachtig gaat zijn om naar te kijken op de finale.

Niceness, succes aan allen !!

Als ik niet word opgeroepen om mee te doen, ga ik waarschijnlijk niet aanwezig zijn, hopelijk no hard feelings :o

:cheer:het is bijna zo ver mannen

Succes aan alle deelnemers! Ik wens jullie een prachtige wedstrijd en dikke PRs.

Kvindt het hier echt rustig op DBB. En zeker als er nog 3dagen zijn voor het grote event.

Hoe zit het met de atleten ?? Statieken ... Beste onderdelen enz ... PR's

En welke grote liefhebbers en fans komen er allemaal. En wie wil er nog VIP tickets kopen ??

Zoveel volk op DBB en t'is echt kalm, wat zeg ik triestig ... :(

Kvindt het hier echt rustig op DBB. En zeker als er nog 3dagen zijn voor het grote event.

Hoe zit het met de atleten ?? Statieken ... Beste onderdelen enz ... PR's

En welke grote liefhebbers en fans komen er allemaal. En wie wil er nog VIP tickets kopen ??

Zoveel volk op DBB en t'is echt kalm, wat zeg ik triestig ... :(

Oei, is de sterkste van't land zenuachtig aan het worden?
Vind ik leuk om het in FB termen te schrijven. ;)

1. jimmy
2. raf ;)

Zenuwachtig niet, gewoon ... Bezorgt naar jullie toe en de sport.

Tis veel te kalm dan normaal.

ik sta zwienewild (kvind dat de max dat niemand dat verstaat) buiten mn schouder dan maar voor de rest ga ik er 150% voor ik heb gratis punten geven op de voorronde bij somige onderdelen nu zal dit niet meer gebeuren

lol kwam dat een beetje serieus over :roflol:

mijn gedacht van de top 3 (no bad feelings boys ik ben eerlijk )

-jimmy laureys
-david devos
-karel vanhulsel

als er geen blesures vallen natuurlijk

grtz the wacky westfluut :booty:

Ik ben een bloedvorm, heb pas nog 360 yoke en 150 farmers gelopen, OH en deadlift gaan weer als een malle maarja, ik zal volgend jaar op de voorronde/finale mijn kunstjes moeten gaan vertonen :D

Succes aan allen, ik kijk al uit naar de batlle @Vlaanderen !!

Mijn pr's zullen niet veel van tel zijn :D

mijn doelen zijn :
beweging in de vrachtwagen krijgen
deadlift 220 halen
log 110 duwen
en de steen van 135 kunne lappen

Als ik die onderdelen zo zie krijg ik meteen zin om mee te doen!:-) Ben al eeuwen niet meer op dbb geweest maar ik wens alle deelnemers heel veel succes zaterdag! Laat ze maar zien wat de Belgen waard zijn! Succes mannen en geniet er vooral van!

Steve

Terug
Naar boven