Fitness Seller

Aankondiging Finale Sterkste man Van België

positief blijven vosken ik heb ook nog altijd pijn in de schouder maar dat wil niet zeggen dat er geen vooruitzichten meer zijn he

de moed hoog houden dat sterkt je

Ik zit met een verrotte knie en elleboog en af en toe een schouder die opspeelt maar I'll be damned als ik er niet ga staan

aha, kijk zie, nog gasten die graag doen alsof het allemaal niet meer gaat om dan moordend de concurrentie op te vreten met huid en haar, bende copycats, ik heb daar wel patent op hé :rolleyes:
behalve in Sanca zijn geval, die zie ik binnen 50 jaar door de security tegengehouden worden in zijn rolstoel, met ooglapje en bandana: "maar ik kan nog steeds logliften eikels, uit mijne weg!"

Laatst bewerkt:
llllooooolllll wie weet adem ik in uw nek op de finale:lifter:

en dat van mn schouder is waar :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Doe maar mee David, ge gaat er later anders te veel spijt van hebben. En je weet me te vinden om mee te trainen en te helpen he :D

Ik hou toch zo van die ... Rivaliteit :) is mooi om te zien en te lezen. Het nu nog op de wedstrijd brengen en tis een zallige max wedstrijd .

Ik kan niet meedoen!

MEDEDELING:

Per uitzondering valt mijn laatste examen op maandag 2 juli. De week ervoor heb ik ook al twee examens, zodat ik het weekend echt nodig ga hebben om deftig te studeren (sowieso niet mijn sterkste kant).

Dat wil zeggen dat ik NIET KAN MEEDOEN aan de finale! :mad: I hate to be that guy. Maar deze beslissing moet ik rationeel (en absoluut anti-emotioneel) nemen.

Ik vind het heel erg dat er ook dit jaar al twee mensen uit de top 6 van vorig jaar gewoon niet meedoen aan de finale van dit jaar. Jammer voor de sport en zeker voor iedereen die veel moeite doet om deze wedstrijd te organiseren.

In ieder geval veel succes gewenst aan de vier overgeblevenen van de top-6 en aan de top-8 van de voorronde. Dat het een mooie wedstrijd mag worden, met een hoog niveau en een goede sfeer.

Enorm jammer Youri. Maar te begrijpen. Je opleiding is nog steeds belangrijker dan je sport... :(

Goddamned Youri, ik dacht echt dat je een grap maakte op fb !! Kun je niet nu al leren voor dat examen dan ?!

Ik wil me anders bij deze opgeven voor een wildcard in jou plaats :trollface:

Goddamned Youri, ik dacht echt dat je een grap maakte op fb !! Kun je niet nu al leren voor dat examen dan ?!

Ik wil me anders bij deze opgeven voor een wildcard in jou plaats :trollface:
Als je geen top 8 bent op de voorrondes kom ik je persoonlijk een trap onder je hol geven! (ik duim mee dat je er blessurevrij staat ;) )
Straks moet ik zelf nog meedoen! :eek:

Als je geen top 8 bent op de voorrondes kom ik je persoonlijk een trap onder je hol geven! (ik duim mee dat je er blessurevrij staat ;) )
Straks moet ik zelf nog meedoen! :eek:

Hahaha, dan moet ik zeker maken dat ik erbij ben, maar ik moet ook opletten, als ik na de voorronde weer werkverlet moet aanvragen denk ik dat ik met mn kliks and klaks buitengebonjourd wordt

Ik pleit voor een wildcard, volgens Alex ben ik in Limburg altijd de publiekslieveling dus de sponsoring zal er wel bij varen, yaaahrrr :D

Zou je terug meedoen als ze het je vroegen ??

Zou je terug meedoen als ze het je vroegen ??
Nog te vroeg. Begin nu terug wat meer te eten en krachtgericht te trainen.
Kracht komt langzaam en soms verrassend terug, maar ik moet absoluut onder die 120kg blijven en nog liefst richting 110.
Maar ja, nie simpel.

Gaat goed hier.... bij ons is het een gevecht met een 140+ log om alleen al geplaatst te geraken en hier valt de een na de ander af. Het blijft mij verwonderen. Erg zonde.

Gaat goed hier.... bij ons is het een gevecht met een 140+ log om alleen al geplaatst te geraken en hier valt de een na de ander af. Het blijft mij verwonderen. Erg zonde.
Ik ben het volledig met je eens en ik vind het vreselijk om één van de mensen te zijn die moet afzeggen. Maar het tijdverlies - om nog maar te zwijgen van de emotionele betrokkenheid ter anticipatie van een grote wedstrijd - zoud echt dodelijk zijn voor mijn examen. En dit jaar studeer ik af; het is essentieel dat ik slaag.
Niettemin blijf ik 100% voor de sport gaan en ga ik de wedstrijden waaraan ik wel kan meedoen zeker meepakken.

Ik hoop dat we in België binnen een paar jaar ook het niveau bereiken waarbij zelfs strongmen van jouw kaliber moeite hebben om zich te plaatsen voor de finale. En ik weet dat we op de goede weg zijn (hoewel die nog lang is).

Voske, ik denk niet dat gij u zult laten overklassen ;) Heb er het volste vertrouwen in!

• Topic Starter Topic Starter
Update Atleten & Events !!!

Aaaargh, 330 yoke, I'm mirrin', nu baal ik nog harder dat ik er niet bij ben, hahahaha

- Michael Dubios (Vindt dewedstrijden in Frankrijk belangrijker dan Belgie)

:roflol:

Terug
Naar boven