str3tch
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

llllooooolllll wie weet adem ik in uw nek op de finale
en dat van mn schouder is waar![]()

llllooooolllll wie weet adem ik in uw nek op de finale
en dat van mn schouder is waar![]()

I hate to be that guy. Maar deze beslissing moet ik rationeel (en absoluut anti-emotioneel) nemen. Als je geen top 8 bent op de voorrondes kom ik je persoonlijk een trap onder je hol geven! (ik duim mee dat je er blessurevrij staatGoddamned Youri, ik dacht echt dat je een grap maakte op fb !! Kun je niet nu al leren voor dat examen dan ?!
Ik wil me anders bij deze opgeven voor een wildcard in jou plaats![]()
)
Als je geen top 8 bent op de voorrondes kom ik je persoonlijk een trap onder je hol geven! (ik duim mee dat je er blessurevrij staat)
Straks moet ik zelf nog meedoen!![]()

Nog te vroeg. Begin nu terug wat meer te eten en krachtgericht te trainen.
Ik ben het volledig met je eens en ik vind het vreselijk om één van de mensen te zijn die moet afzeggen. Maar het tijdverlies - om nog maar te zwijgen van de emotionele betrokkenheid ter anticipatie van een grote wedstrijd - zoud echt dodelijk zijn voor mijn examen. En dit jaar studeer ik af; het is essentieel dat ik slaag.Gaat goed hier.... bij ons is het een gevecht met een 140+ log om alleen al geplaatst te geraken en hier valt de een na de ander af. Het blijft mij verwonderen. Erg zonde.