MuscleMeat

First Blood Rambo's logje

Ken dat, een hekel hebben aan 's avonds moeten trainen.. Mensen die in de weg lopen en meer aan hun mobiel dan aan het ijzer plakken, dingen die bezet zijn etc..
Maar daarentegen pakken meer koolhydraten dus wel goed uit!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.823
Ken dat, een hekel hebben aan 's avonds moeten trainen.. Mensen die in de weg lopen en meer aan hun mobiel dan aan het ijzer plakken, dingen die bezet zijn etc..
Maar daarentegen pakken meer koolhydraten dus wel goed uit!! :D

Yep dat soort types idd....of dat ze je een beetje aan zitten staren is ook een leuke..kan me vaak niet inhouden om dan een kutopmerking te maken :D

More carbs = more power :D

Yep dat soort types idd....of dat ze je een beetje aan zitten staren is ook een leuke..kan me vaak niet inhouden om dan een kutopmerking te maken :D
Ik ga dan altijd heel vervelend vragen "hoeveel setjes moet je nog? Zag je zo tekeer gaan op je mobiel, ik dacht: die is vast klaar" :rolleyes:.

• #2.825
Ik ga dan altijd heel vervelend vragen "hoeveel setjes moet je nog? Zag je zo tekeer gaan op je mobiel, ik dacht: die is vast klaar" :rolleyes:.

Classic idd :D
Vind dat trouwens wel een normale vraag hoor. Sommige mensen storen zich eraan, snap niet waarom eigenlijk.

Classic idd :D
Vind dat trouwens wel een normale vraag hoor. Sommige mensen storen zich eraan, snap niet waarom eigenlijk.
Hmm, soms wel. Maar op maandag maar om me heen blijven lopen (als ik aan het benchen ben), omdat ze perse eerst moeten benchen resulteerd er bij mij altijd in dat ik spontaan nog 10 setjes moet en daarna nog 5 sets moet CGBP'en...:o

• #2.829
Hmm, soms wel. Maar op maandag maar om me heen blijven lopen (als ik aan het benchen ben), omdat ze perse eerst moeten benchen resulteerd er bij mij altijd in dat ik spontaan nog 10 setjes moet en daarna nog 5 sets moet CGBP'en...:o

Ik grom meestal een paar keer, helpt ook goed.. :cool:

• #2.832
Training van vrijdag 16:00

PWO Assault + Beta
INTRA EAS 10gr

Squat
Veel x bar
10 x 60
8 x 80
5 x 100
3 x 120
3 x 140
3 x 140
3 x 140 niet zwaarder gegaan, niet super veel kracht en geen spotter

Horizontale LP (voeten smalle stand)
12 x 125
10 x 200
5 x 250 (fs)
5 x 250
5 x 250
5 x 250 burn like hell :fire:

Leg curl liggend
10 x 40
10 x 60
6 x 85
5 x 85 ds 3 x 65, 3 x 50, 3 x 25

Leg extensions
8 x 85
8 x 85
8 x 85
8 x 85

Toe press op horizontale LP
10 x 100
10 x 150
10 x 200

Standing calf raise in smith op stepbank blijft een kutding
10 x 60
10 x 80
10 x 80

Seated calf tenen naar buiten
10 x 70
10 x 85
8 x 85 ds 8 x 60, 8 x 40 de fik in die krengen :D

Cardio
7 rondes HIIT op hometrainer (15 sec vol gas en 45 sec rustig)
+ 8 minuten rustig tempo fietsen

Toen moest ik even gaan zitten, werd beetje licht in m'n kop :D

Lkkr legday rambro.

Lekker bezig geweest ouwe

Heerlijk training, vooral die leg presses zien er sterk uit!!
Licht in je hoofd? Wat meer eten als PWO ;).

• #2.836
Flinke training hoor Rambo!:thumbs: Dropsetje op de legcurl zal ook wel aardig gebrand hebben!:D

ziekelijk volume weer man!

Terug
Naar boven