- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Dank u

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ken dat, een hekel hebben aan 's avonds moeten trainen.. Mensen die in de weg lopen en meer aan hun mobiel dan aan het ijzer plakken, dingen die bezet zijn etc..
Maar daarentegen pakken meer koolhydraten dus wel goed uit!!![]()

Ik ga dan altijd heel vervelend vragen "hoeveel setjes moet je nog? Zag je zo tekeer gaan op je mobiel, ik dacht: die is vast klaar"Yep dat soort types idd....of dat ze je een beetje aan zitten staren is ook een leuke..kan me vaak niet inhouden om dan een kutopmerking te maken![]()
.Ik ga dan altijd heel vervelend vragen "hoeveel setjes moet je nog? Zag je zo tekeer gaan op je mobiel, ik dacht: die is vast klaar".
Yep dat soort types idd....of dat ze je een beetje aan zitten staren is ook een leuke..kan me vaak niet inhouden om dan een kutopmerking te makenMore carbs = more power
![]()

Hmm, soms wel. Maar op maandag maar om me heen blijven lopen (als ik aan het benchen ben), omdat ze perse eerst moeten benchen resulteerd er bij mij altijd in dat ik spontaan nog 10 setjes moet en daarna nog 5 sets moet CGBP'en...Classic idd![]()
Vind dat trouwens wel een normale vraag hoor. Sommige mensen storen zich eraan, snap niet waarom eigenlijk.

Hmm, soms wel. Maar op maandag maar om me heen blijven lopen (als ik aan het benchen ben), omdat ze perse eerst moeten benchen resulteerd er bij mij altijd in dat ik spontaan nog 10 setjes moet en daarna nog 5 sets moet CGBP'en...![]()

Noemen we je voortaan Grombo

Heerlijk training, vooral die leg presses zien er sterk uit!!
Licht in je hoofd? Wat meer eten als PWO.

Flinke training hoor Rambo!Dropsetje op de legcurl zal ook wel aardig gebrand hebben!
![]()
Strompelen door de gym