Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelden de deadlifts wel goed in de schouder? Ik wil er zelf nog wel eens een beetje last van krijgen.
130 kg overhand grip?
Ja voelden gelukkig prima.
Yep daarboven wordt wel mixed denk ik. Misschien wat meer grip trainen

Chill! Met mixed krijg ik persoonlijk altijd een beetje last van mn linker schouder.. Hoe wou je grip gaan trainen trouwens? Ik merk dat ik door deadlifts, lunges en alle pulls mijn voorarmen al aardig aan gort Help namelijk![]()

Ik pak ze juist andersom
Over dat touwtje rollen heb ik behoorlijk wat goede dingen gelezen! Dat is misschien nog eens het overwegen waard, haha!
Heb je in t verleden wel eens moeite gehad met de grip dan?

Dat is een goeie idd, lekker pijn lijden
Ja grip rechts blijft best zwak. Dat mag wel wat verbeterd worden. Liefst pak ik gewoon alle sets overhands.
. Ik doe momenteel bijv. 3 DL variaties per week, waarbij ik alles overhand pak en de deficit deads bovendien met een dikkere barbell doe. Smart training = hard training 
Kracht best goed en weinig pijn.
Prima presses Rambooo! Die Db rows blijven ook lekker he. Weet jij al een alternatief nu je 40 kg dumbbells gebruikt? Ik zat er aan te denken om one-arm t-bar rows een kans te geven.
Goed weekend!

Welke operatie?Training vrijdag : Borst / Rug / Armen
PWO : 2 scoop Epiq Power
Vrij genomen vandaag dus toch nog een training. En een lekkereKracht best goed en weinig pijn.
Kreeg ook nog een compliment van een pt'er die zelf ook serieus traint dat ik er weer goed vooruit ga en er weer goed bij sta sinds m'n operatie, das natuurlijk altijd leuk om te horen![]()

Welke operatie?
maar je perst er weer lekkere trainingen uit idd![]()

Wat? 40kg zwaarste dumbellDie Hammer grip barbell Hammer curls zijn lekker he.
enige nadeel is dat die bar nogal smal is.Ik vond je als Ramona leuker

Langere TUT?Prima presses Rambooo! Die Db rows blijven ook lekker he. Weet jij al een alternatief nu je 40 kg dumbbells gebruikt? Ik zat er aan te denken om one-arm t-bar rows een kans te geven.
Goed weekend!

Hoe is de MMC?