- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Will do maar ik bouw het lekker op zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

12 x 55 ff stapje terug, beter mmc, mac, kfc, fbi en cia![]()

Geef toe...ze voelde beter..
Prima beentraining, lekker het weekend in!
.. Thumbs up voor de MMC![]()

Goeie deads! Touch n go, is toch de volledige spanning op het gewicht houden, alleen tikje tegen de vloer? Heavy dat!
Ik doe dat met SLDL ook. Ga je na een paar reps ook goed voelen in de knijpkracht en de trapsThnx, ja idd aantikken en weer omhoog. Voelde best goed allemaal, goeie spanning en grip

Ik doe dat met SLDL ook. Ga je na een paar reps ook goed voelen in de knijpkracht en de traps![]()

Damn. Harde training zeg! Hoeveel rust pak je tussen die deads?
Het nadeel is dat ze er ook flink inhakken in je traps inderdaad, met UB op het programma vandaag.
Pfoe, dat is niet veel! Op deads pak ik iig wel wat meer rust over t algemeen. Je had nog wel wat in de tank begrijp ik!
Ben vaak te onrustig om lang te rusten, wil gewoon knallen
Ja genoeg, bouw langzaam op en ga geen grinders pakken.
. Zodra ik eenmaal in de flow zit, heb ik vaak de neiging aan een stuk door te knallen!! Het is soms alleen verstandiger net even wat meer rust te pakken voor maximale prestaties, hehe.That makes two of us. Zodra ik eenmaal in de flow zit, heb ik vaak de neiging aan een stuk door te knallen!! Het is soms alleen verstandiger net even wat meer rust te pakken voor maximale prestaties, hehe.