AndroidHealthClinic

First Blood Rambo's logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.381
Niice! :D Door die deadlift toch nog een soort full-body training neergezet eigenlijk!

Dat afgeleid raken bij de deadlift is erg herkenbaar trouwens. Sommige lui begrijpen gewoon niet dat bepaalde lifts concentratie vergen en lopen vrolijk om je heen te huppelen :o

Ja daarom :)

Komt omdat ze zelf zulke lifts nooit doen ;)

Klopt helemaal ;).

Ja daarom :)

Komt omdat ze zelf zulke lifts nooit doen ;)

Isolatie oef kost mij ook concentratie. Ik zie lui altijd gooien en smijten met iso oef wat dus de hele oef totaal verneukt.

db fly voor borst doet bijna iedereen soort van press/fly beweging met veel delt activatie.

Snap nooit dat als 'gemiddelde' mannen fly doen met bv 14-18 kilo en ik met 8-10 kilo ze niet eens denken: mayb doe ik hem wel fout.

Ons incline kuithef machine is ook zo'n mooi voorbeeld.
AL die lui direct full stack en doen gewoon een legpress met 2% kuitheffen :roflol:

• #5.384
Isolatie oef kost mij ook concentratie. Ik zie lui altijd gooien en smijten met iso oef wat dus de hele oef totaal verneukt.

db fly voor borst doet bijna iedereen soort van press/fly beweging met veel delt activatie.

Snap nooit dat als 'gemiddelde' mannen fly doen met bv 14-18 kilo en ik met 8-10 kilo ze niet eens denken: mayb doe ik hem wel fout.

AL die lui direct full stack en doen gewoon een legpress met 2% kuitheffen :roflol:

Lol zolang ze niet in de weg lopen vind ik het wel vermakelijk om naar te kijken.
Maar ja dat denken ze van mij misschien ook wel, zwetend als een paard en een blik die kan doden :roflol:

Wie doet er nou ook isolatie :roflol: Wait whut? Damnit!

Always blame the gear

image.jpg
:D Ik had 50cm fatcheps :p Maar ondertussen zit er niet meer veel fat op hoor ;)

Dus dan zien ze er zo uit? :D

• #5.398
Training woensdag : LB

PWO :
2 scoops Gold Standard/ON + 2gr Beta

Squats
Veel x stang
15 x 60
10 x 80
5 x 100
3x5x120 gingen erg lekker

Horizontale legpress
15 x 105
15 x 156
15 x 205
10 x 252 fs fkng zwaar

Leg extensions
15 x 75
13 x 100
12 x 100 quads goed vol iig ;)

Hyper met tenen omhoog
15 x bw
15 x bw + 15
15 x bw + 25

Leg curl liggend
3x12-15x50 hams dood

Seated calf
15 x 70
12 x 95
12 x 95
3 sets van 10 recht/10 tenen naar buiten/10 tenen naar binnen
50kg t*ring wat zwaar :)

Gisteren pakketje uit Duitsland binnen gekregen, vrijdag eens ff een pwo testen :)
Kreeg een appje van mn vrouw, met foto van het doosje op tafel, of ik ging kuren?? :roflol:

Misschien is dit wel wat ik met mijn eeuwige MMC/TUT etc. bedoel. Het gros staat gewoon lomp te gooien en smijten in de gym..

Meer heb ik ook niet nodig om 47cm arms te hebben :p Nu ja, en tricep extension/push down :trollface:

en gear
Eerlijkheid duurt het langst, maar 47cm is hoe dan ook nice!:D
Holy shit..dat is gewoon smerig!

Gisteren pakketje uit Duitsland binnen gekregen, vrijdag eens ff een pwo testen :)
Kreeg een appje van mn vrouw, met foto van het doosje op tafel, of ik ging kuren?? :roflol:
:roflol: Hopelijk vind je het wat!

Terug
Naar boven