- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Bij dit soort trainingen verlang ik terug naar legdays. Lekker hoor!
Dan doe je die toch gewoon

Thnx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij dit soort trainingen verlang ik terug naar legdays. Lekker hoor!

The worstBij dit soort trainingen verlang ik terug naar legdays. Lekker hoor!

Mijn ongewassen mannenworst, speciaal voor jouBraadworst? Kippenworst? Wat voor worst dan? Aaaaaah !

Slim spelen met volume en het kan primaAls m'n lichaam het aan kon zou ik 5x per week benen pakken.![]()

!Zou dan eerder kijken naar de totale aantal lifts per training ipv naar aantal werksets

'ik heb t nu over squatsZou dan eerder kijken naar de totale aantal lifts per training ipv naar aantal werksets![]()
Ik ook alleen over squats. Lifts is gewoon totaal aantal herhalingen voor die dag voor die betreffende oefening

Ik ook alleen over squats. Lifts is gewoon totaal aantal herhalingen voor die dag voor die betreffende oefening![]()

Maar een 3x5 herhalingen op 90% hakt er net ff wat harder in dan 3x8 op 50% dacht ik..![]()
Bestel voortaan lekker bij de oosterburen

10 + 10 reps
Daarom moet je ook rekening houden met de intensiteit. Dit kan je berekenen met INOL; Intensity & Number Of Lifts:Maar een 3x5 herhalingen op 90% hakt er net ff wat harder in dan 3x8 op 50% dacht ik..![]()
Daarom moet je ook rekening houden met de intensiteit. Dit kan je berekenen met INOL; Intensity & Number Of Lifts:
(Number of Lifts @ intensiteit)/(100%-intensiteit)
(5x3)/(100%-90%)=1,5
(8x3)/(100%-50%)=0,48
Wanneer je elke dag wilt squatten moet je INOL tussen de 0,4 en 1,0 houden. Dan is het goed te doen.